Miniknøttet
Gift med forumet
10dpo og testen viste Ikke gravid, men det visste jeg jo. Jeg kan bare forberede meg på TR på søndag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg oppdatert listen Gi en lyd hvis jeg har glemt noen.
Til alle dere som har fått TR: Lykke til i neste pp
Til alle dere med positiv test: Gratulerer så mye
Hvilken app bruker du for å få negative bilder?[emoji16] lasta ned en ista,men den hadde oransje streker [emoji23]Da er det stigning på gang. Endelig! Sterkere strek på CB og kan endelig skimte mer enn en skygge på babyplan sine. Streken kom veldig rask på CB. Er nok en av de med litt treg hcg produksjon.
10 dpo i dag så kan fortsatt ikke forvente så mye mer enn dette. Er jo fortsatt litt tidlig.
Vis vedlegget 266199
Vis vedlegget 266201
Vis vedlegget 266203
Hvilken app bruker du for å få negative bilder?[emoji16] lasta ned en ista,men den hadde oransje streker [emoji23]
Men streken ble sterkere i dag enn i går synes jeg, det bare vises ikke så godt på bilde[emoji28]
Hvilken app bruker du for å få negative bilder?[emoji16] lasta ned en ista,men den hadde oransje streker [emoji23]
Men streken ble sterkere i dag enn i går synes jeg, det bare vises ikke så godt på bilde[emoji28]
Vis vedlegget 266574
Stigning fra søndag og til i dag! Fornøyd [emoji7][emoji1348][emoji1362][emoji322]
Mange dager DPO er du nå??
Gratulerer [emoji5]
Nå er jeg 17 dpo i dag[emoji4]
Så den første testen din er fra 11 dpo? [emoji4]
Lykke til i neste ppJeg kan settes på TR.
Så kjedelig Jeg venter litt med å sette deg på TR, hvis det er greit? Eller vil du at jeg bare skal sette deg opp?Jeg har gitt opp denne på, 12 dpo og negativ tidligtest.[emoji17]
Skal jeg sette deg opp på gravid? Eller vil du ta flere tester først?Takk! Går ikke helt opp enda og hvertfall ikke før jeg må på tidlig ul for å sjekke at den ligger på riktig plass denne gangen.
Hvordan gikk det med deg?Ikm i dag, men verken mens eller positiv test. Slutta på cerazette for en måned siden og ikke testa etter el så rekner med syklusen ikke er stabil enda føler meg alt veldig utolmodig. Slik er det når en ønsker noe sterkt. Planlagt i et år så føler jeg har venta en stund selv om jeg i teorien ikke har det.
Krysser fingrene litt ekstra for dere som har prøvd lenge. Dere er noen tøffinger (ser at dere ikke har et valg men likevel).