IKM UKE 28 - 2018

11 dpo og negativ test. Jeg er så leiii. Gleder meg til ivf ‍♀️[emoji24]
 
Her har spottignen begynt :( gjør normalt det en til to dager før mensen kommer. Så nå bare forbereder vi oss på neste prøveperiode :)
 
Da er det stigning på gang. Endelig! Sterkere strek på CB og kan endelig skimte mer enn en skygge på babyplan sine. Streken kom veldig rask på CB. Er nok en av de med litt treg hcg produksjon.
10 dpo i dag så kan fortsatt ikke forvente så mye mer enn dette. Er jo fortsatt litt tidlig.

Vis vedlegget 266199
Vis vedlegget 266201
Vis vedlegget 266203
Hvilken app bruker du for å få negative bilder?[emoji16] lasta ned en ista,men den hadde oransje streker [emoji23]

Men streken ble sterkere i dag enn i går synes jeg, det bare vises ikke så godt på bilde[emoji28]
e0e10238e2075f15dfcb3f895d72b5fa.jpg
a68cd0662e8fee346d4f085f318c44d6.jpg
 
Hvilken app bruker du for å få negative bilder?[emoji16] lasta ned en ista,men den hadde oransje streker [emoji23]

Men streken ble sterkere i dag enn i går synes jeg, det bare vises ikke så godt på bilde[emoji28]
e0e10238e2075f15dfcb3f895d72b5fa.jpg
a68cd0662e8fee346d4f085f318c44d6.jpg

De blir oransje fordi strekene på cb er blå :D
 
Tr lar enda vente på seg. IKM i går. Og jeg som planla ferie slik vi ikke skulle være hos svigermor rundt neste El siden aksjene denne mnd blei på heilt feil tid... så driver tr å være forsinket sånn neste El også kommet seinere og ca underveis til svigermor [emoji28]
 
Jeg har gitt opp denne på, 12 dpo og negativ tidligtest.[emoji17]
 
Andre dagen med mørkebrunt... Ikke kommet noe friskt blod enda og har ikke de mensen smertene jeg pleier å ha... Hva er dette for noe? [emoji85][emoji58]
 
Ikm i dag, men verken mens eller positiv test. Slutta på cerazette for en måned siden og ikke testa etter el så rekner med syklusen ikke er stabil enda:) føler meg alt veldig utolmodig. Slik er det når en ønsker noe sterkt. Planlagt i et år så føler jeg har venta en stund selv om jeg i teorien ikke har det.
Krysser fingrene litt ekstra for dere som har prøvd lenge. Dere er noen tøffinger (ser at dere ikke har et valg men likevel).
Hvordan gikk det med deg? :)
 
Back
Topp