IKM UKE 28 - 2018

Tror jeg må ha fått en falsk positiv rfsu test ofte i går (den jeg la ut bilde av). Den var rosa i virkeligheten, men hele den delen hvor strekene er begynte å smuldre opp i løpet av kvelden og i dag tidlig tok jeg to tester som ble negative :( Utenom testene hadde jeg noen rare stikninger helt helt nederst i magen og på sidene som jeg ikke har kjent før, i tillegg til en del murringer. Så hadde begynt å få troa på at det kanskje hadde klaffet! Så litt nedfor nå, selv om jeg vet at vi ikke har prøvd lenge i det hele tatt!

Føler med deg.. hvor lenge har dere prøvd? Hadde exu i pp1 og prøvd to sykluser etter det så vet jeg ikke burde bli deppa enda men det er ikke så lett .. Vet jo at mange prøver mye lenger enn det så er ikke synd i meg men man har jo bare sååå lyst på en liten bebis
 
Her begynte det å komme litt blod i dag, tre dager for tidlig [emoji17] faen altså! Ikke vonde bryster før mensen som jeg bruker, og ingen mensensmerter første mens dag... kommer vel i morgen da [emoji22]
 
Visste at denne pp ikke gikk. Får se om vi får tid neste pp! Hvordan går det med deg? [emoji173]️

Jeg har positive tester, men de har hverken blitt noe sterkere eller svakere siden lørdag. Tror jeg er en treg hcg-produsent. Håper jeg får en sterkere strek i morgen. Tror hvertfall ikke jeg har fått 5 skyggestreker. Så er gravid enn så lenge [emoji4]
 
Jeg har positive tester, men de har hverken blitt noe sterkere eller svakere siden lørdag. Tror jeg er en treg hcg-produsent. Håper jeg får en sterkere strek i morgen. Tror hvertfall ikke jeg har fått 5 skyggestreker. Så er gravid enn så lenge [emoji4]
Åh så artig! Gratulere [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Ikm i dag, men verken mens eller positiv test. Slutta på cerazette for en måned siden og ikke testa etter el så rekner med syklusen ikke er stabil enda:) føler meg alt veldig utolmodig. Slik er det når en ønsker noe sterkt. Planlagt i et år så føler jeg har venta en stund selv om jeg i teorien ikke har det.
Krysser fingrene litt ekstra for dere som har prøvd lenge. Dere er noen tøffinger (ser at dere ikke har et valg men likevel).
 
Blendahvit test i kveld, da kommer vel dronninga på onsdag som vanlig :banghead:
 
Ingen tr kom i dag.. pleier å være nøyaktig. Kjenner rundt disse ikm tider at jeg er redd for å oppleve en exu igjen, da kom ikke mensen og jeg testet ikke positivt på 3-4 uker
 
Pp3 (pp1: mola, pp2:sa) EL:30/6? Ingen barn fra før, IKM 15/7

Håpe håpe håpe at det blir to streker på testene som nettopp er bestilt:) noen som har bestilt fra billige tester og vet hvor lang tid deg tok?
 
Da er det stigning på gang. Endelig! Sterkere strek på CB og kan endelig skimte mer enn en skygge på babyplan sine. Streken kom veldig rask på CB. Er nok en av de med litt treg hcg produksjon.
10 dpo i dag så kan fortsatt ikke forvente så mye mer enn dette. Er jo fortsatt litt tidlig.

IMG_3404.JPG

IMG_3408.JPG

IMG_3407.jpg
 
IMG_20180710_090804.jpg

13 dpo og helt blenda test.. Bare å vente på den hælvettes møkka tanta som skal komme imorgen.... Damn!! Når skal det liksom bli MIN tur.. Faen altså! Dette tar på så fælt...
Beklager klage innlegg men måtte få ut litt frustrasjon..
 
Back
Topp