Ikm uke 27

Jeg synes denne var for rosa og tydelig til å være skygge?
Har jo hørt her inne at BP tidlig er kjent for skygger, men har ikke sett så mange skygger så vet ikke hvor tydelige de er :bookworm:
Sniker litt! Jeg fikk en tydelig rosa strek på babyplan test for litt siden, absolutt ikke gravid.. sendte klage til billigtester. Og de nekter på at det er strek på testen:finger: syns den var tydelig jeg da! Dårlig test og enda dårlige kundeservice!

Vedlegg

• Screenshot_20230704_090043_Gallery.jpg
    Screenshot_20230704_090043_Gallery.jpg
    171,8 KB · Visninger: 133
Sniker litt! Jeg fikk en tydelig rosa strek på babyplan test for litt siden, absolutt ikke gravid.. sendte klage til billigtester. Og de nekter på at det er strek på testen:finger: syns den var tydelig jeg da! Dårlig test og enda dårlige kundeservice!
Oi! Ja, der er det absolutt strek..

Tok en ny test akkurat og den er mye sterkere enn de fra tidligere i dag. Jeg blir litt smågal av dette :nailbiting: Den er heller ikke tørket her, men er sterkere enn den i går som hadde tørket. Krysser fingrene på at dette går veien :Heartred

Vedlegg

• 20230704_153746.jpg
    20230704_153746.jpg
    787,8 KB · Visninger: 81
Tok en ny test akkurat og den er mye sterkere enn de fra tidligere i dag. Jeg blir litt smågal av dette :nailbiting: Den er heller ikke tørket her, men er sterkere enn den i går som hadde tørket. Krysser fingrene på at dette går veien :Heartred
Ser bra ut :happy:

Helt blenda her, 9dpo. Vanlig babyplan da jeg grabbet feil, haha!

Men føler all luft går litt utav meg. Ja, det er enda lenge til ikm men mange av dere har jo fått positiv ganske tidelig.den høye pulsen jeg har hatt er nok pga jeg er blitt syk!
20230704_151454.jpg

Helt blenda her, 9dpo. Vanlig babyplan da jeg grabbet feil, haha!

Men føler all luft går litt utav meg. Ja, det er enda lenge til ikm men mange av dere har jo fått positiv ganske tidelig.den høye pulsen jeg har hatt er nok pga jeg er blitt syk!
Vis vedlegget 409391
Samme som meg… 9 dpo. Negativ test. Vanlig her å. Brukte min siste tidligtest i går. Som også var negativ. Her har PMS meldt som for fult. Irritert på alt og alle, å kan ikke løpe i trappa da puppene er så ømme og vondt og ikke minst tunge. Så gitt opp denne mnd. Har aldri pms hvis jeg er gravid :/

Kjenner at jeg mister litt håpet på 7. pp uten hell nå. Dette var første pp med femar. Har to mnd til på det før jeg evt får el sprøyter i tillegg. Hjelper ikke å deppe over det akkurat…. Tror ikke det er bra for hormonene. Fikk tvillinger på pergo i 2014. Brukte lang tid da å. Men det er 9 år siden, så skulle tro det var lettere da. Så hvem vet hvor lang tid det vil ta denne gangen

Næææ!!!!! Ærre sant????? Jeg er så glad for deg!!❤️❤️ har du fått albyl E?? Gratulerer ❤️❤️
Takk- men ikke del i den andre gruppa ennå. Tør ikke tro at dette går veien nå heller. Går på progesteron, og skal ta blodfortynnende. Vi ble godkjent og skulle starte med ivf og egguttak i august- men fikk lov til å prøve selv i juni og juli, og jammen dukket det opp en (svak) strek i dag 14DPO.

Takk- men ikke del i den andre gruppa ennå. Tør ikke tro at dette går veien nå heller. Går på progesteron, og skal ta blodfortynnende. Vi ble godkjent og skulle starte med ivf og egguttak i august- men fikk lov til å prøve selv i juni og juli, og jammen dukket det opp en (svak) strek i dag 14DPO.
Jeg vet❤️ du skrev det i gruppa vår ❤️ men tenk om. Jeg har troa på at blodfortynnende hjelper deg:) det har hjulpet meg:) ❤️❤️ vi får be til høyere makter :Heartpink Nå er det deres tur❤️

Kjenner at jeg mister litt håpet på 7. pp uten hell nå. Dette var første pp med femar. Har to mnd til på det før jeg evt får el sprøyter i tillegg. Hjelper ikke å deppe over det akkurat…. Tror ikke det er bra for hormonene. Fikk tvillinger på pergo i 2014. Brukte lang tid da å. Men det er 9 år siden, så skulle tro det var lettere da. Så hvem vet hvor lang tid det vil ta denne gangen
Åååh!

Jeg hadde ingen problemer med mine 2 andre barn, men nå er jeg mye eldre å bytte av mann!
Har ennå ingen pms symptomer. Det ene rystet virker større og det føles ut som de gjør når man har begynnende melkespreng!

Men er egentlig ganske sikker på at mensen kommer. Da må vi ha 2 mnder pause, så, får vi høre med gynokolog om vi kan få noe hormoner. Han mente det ikke var nødvendig da jeg var der i april/mai

Slenger meg på her selv om jeg tviler på det satt denne gangen :)
IKM om 3 dager (fredag 7. juli).
Håper at den uteblir og jeg får bli med her :) Når skal dere starte testing?

Ser nå at flere har startet testing og fått positive tester! Gratulerer :) Jeg er bare på 7DPO. Dessuten usikker på når EL egentlig var.

Åååh!

Jeg hadde ingen problemer med mine 2 andre barn, men nå er jeg mye eldre å bytte av mann!
Har ennå ingen pms symptomer. Det ene rystet virker større og det føles ut som de gjør når man har begynnende melkespreng!

Men er egentlig ganske sikker på at mensen kommer. Da må vi ha 2 mnder pause, så, får vi høre med gynokolog om vi kan få noe hormoner. Han mente det ikke var nødvendig da jeg var der i april/mai
Bytte av mann her å, men jeg ble gravid med han en gang for 3 år siden, men da mistet vi. Så bestemte vi oss for å vente da jeg studerte osv. så vi begynte å prøve rundt juletider. Så jeg vet vi kan <3 må bare være tålmodig, men ikke lett :/ jeg fikk hjelp etter 6 mnd pga historie med problemer med å bli gravid. Uten at noen forstår hvorfor. Alt ser bra ut, blodprøver ser bra ut, er normal i vekt, har naturlig eggløsning. De sier de ikke kan forklare det :/

Her var det blenda makesure idag tidlig :sour: Men godt å få en ordentlig avklaring. Tipper at de svake strekene jeg fikk bare var BP tidlig skyggestrek.
Fordelen med dette tullet er at jeg allerede er på cd6 - cd7 og kan begynne å teste etter el :hilarious:
Håper, håper, håper bare at syklus blir normal denne gangen. Hvis jeg må vente på el i nesten 80 dager igjen går jeg litt i kjelleren :banghead: Typisk at det blir kluss i systemet når man endelig kan begynne å prøve!
Masse lykke til, både til dere som allerede har fått positiv test og til dere som fortsatt tester :Heartred

Back
Topp