Ikm uke 27

Nå er det like før jeg ryker på en testesmell, men det blir for dumt å gjøre det dagen før 14DPO vel? Gi meg styrke!

Test nr.2 i dag på noe mer utvannet urin! Streken er jo rosa!:wideyed::smiley-bounce012

Vedlegg

• 20230703_135236.jpg
    20230703_135236.jpg
    1,2 MB · Visninger: 94
Vanlig, make sure! Trenger ikke tidligtester om en kjøper de :p
Er de sensitivt selv om de er 25 mlu? Har bare 1 BP tidlig igjen, så må enten klare å holde meg for god til å teste noe mer i dag, eller så må jeg kjøpe enten Make sure fra Meny eller Metode 10 mlu på apoteket..

Er de sensitivt selv om de er 25 mlu? Har bare 1 BP tidlig igjen, så må enten klare å holde meg for god til å teste noe mer i dag, eller så må jeg kjøpe enten Make sure fra Meny eller Metode 10 mlu på apoteket..

Ja, står at de er 25 mlu, men de er veldig sensitive!
Sjekk her hvor hu har målt hcg hos legen i tillegg :p

Anbefaler make sure sine. De gir utslag mye tidligere enn metode. Og de gir likt som tidligtester fra babyplan :)

Nå er det like før jeg ryker på en testesmell, men det blir for dumt å gjøre det dagen før 14DPO vel? Gi meg styrke!
Du har vært råflink uansett!!
Hvis du klarer å holde deg nok timer og det ikke er for utvannet urin så vil du jo mest sannsynlig få et tydelig svar idag og :)
Men venter du til i morgen så vil du være heeelt sikker!
Jeg krysser fingrene for to streker!!!

Ja, står at de er 25 mlu, men de er veldig sensitive!
Sjekk her hvor hu har målt hcg hos legen i tillegg :p
Anbefaler make sure sine. De gir utslag mye tidligere enn metode. Og de gir likt som tidligtester fra babyplan :)
Da kjøper jeg make sure sine vanlige! Takk!!
Det her er altså grunnen til at jeg skulle være flink å holde til minimum 12 dpo, blir jo helt tussete :nailbiting:

Jeg fikk utslag på 6 i hcg med babyplan sine vanlige, de som skal gi utslag på 25
Ja, jeg ser det er mange som får litt utslag på BP sine uten at det er noe mer, så er ikke så håpefull for morgendagen lenger. Er bare så lett å bli revet med, jeg har aldri fått en vri-vende-myse-strek tidligere uten at det har vært graviditet. Jeg testet med BP tidligere i denne evighetssyklusen når jeg trudde jeg hadde hatt el og dermed forsinket mens, og da var de helt blenda, så vet hvertfall at jeg vanligvis ikke pleier å slå ut på de. Men kjøper definitivt make sure når jeg har brukt opp min siste BP tidlig (i morgen). Og neste mnd skal jeg være flink som deg og holde meg til minimum 12 dpo!
Hater sånn berg- og dalbane med håp/ikke håp :sorry:

Ja, jeg ser det er mange som får litt utslag på BP sine uten at det er noe mer, så er ikke så håpefull for morgendagen lenger. Er bare så lett å bli revet med, jeg har aldri fått en vri-vende-myse-strek tidligere uten at det har vært graviditet. Jeg testet med BP tidligere i denne evighetssyklusen når jeg trudde jeg hadde hatt el og dermed forsinket mens, og da var de helt blenda, så vet hvertfall at jeg vanligvis ikke pleier å slå ut på de. Men kjøper definitivt make sure når jeg har brukt opp min siste BP tidlig (i morgen). Og neste mnd skal jeg være flink som deg og holde meg til minimum 12 dpo!
Hater sånn berg- og dalbane med håp/ikke håp :sorry:
Det har hjulpet enormt å hoppe av den berg-og dalbaner altså- jeg anbefaler det på det sterkeste. Man grubler jo like mye da, men jeg synes det er lettere totalt sett. Og det gjør ventetida til ny el kortere! Hadde jeg ikke gått på progesteron hadde jeg venta helt til IKM, men jeg må slutte på pillene for å få mens, så :dontknow :dontknow

Det har hjulpet enormt å hoppe av den berg-og dalbaner altså- jeg anbefaler det på det sterkeste. Man grubler jo like mye da, men jeg synes det er lettere totalt sett. Og det gjør ventetida til ny el kortere! Hadde jeg ikke gått på progesteron hadde jeg venta helt til IKM, men jeg må slutte på pillene for å få mens, så :dontknow :dontknow
Ja, fra nå av er det ikke på tale om test før 12 dpo! Og denne runden håper jeg virkelig kroppen er mer tilbake mot normalen, å vente i nesten 80 dager på el når man prøver er en hel og en halv evighet til sammen :banghead:
Superspent på din test i morgen da!!

Nå får jeg sikkert kjeft… men jeg gikk på en smell :hilarious::smiley-ashamed004

Vedlegg

• B7E3C89C-42AE-4D10-AAEE-0E70DE082050.jpeg
    B7E3C89C-42AE-4D10-AAEE-0E70DE082050.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 115
Back
Topp