10 dpo i dag jaSterkere enn i går! 10DPO?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo i dag jaSterkere enn i går! 10DPO?
Jeg der dessverre ingenting, men jeg har dårlig strek syn!

Her ser jeg noe!Hiver ut en siste for kvelden (tror jeg)![]()
Jeg ser ikke noe her dessverre, men jeg har ikke et så veldig velutviklet streksyn!Fortsatt ikke lært meg at morgenurin ikke er den beste for min del. Men det er noe her?![]()

Da skal jeg gledelig sette deg på gravid :heartJeg kan settes på gravid- testene blir stadig sterkere![]()
Hvor mange dpo er du?Negative tester i dag, så kan settes på TR
14, TR kom istadHvor mange dpo er du?![]()

Jeg synes jo jeg skimter noe- og min strek 14DPO var ganske svak- så det er håp!Fortsatt 11 dpo, tror jeg må la være å teste fram til i morgenSamboer begynner å bli lei av å prøve å se strekene jeg tror jeg ser
Akkurat det jeg tenker ogsåJeg synes jo jeg skimter noe- og min strek 14DPO var ganske svak- så det er håp!

Akkurat det jeg tenker ogsåmen tenker at jeg kan drøye mer testing til i morgen
![]()
Tror i allefall at det er tr.. Men usikker endaTr kom vist herSå får prøve på nytt igjen om et par uker
![]()
synes jeg ser noe, spesielt på den nederste! når skal du ha TR da?Trodde jeg fikk mensen i går. Men det kan det jo ikke være.. kun bittelitt på papiret, ingenting ellers.. røyk på en ny smell med tester, trodde jo jeg så noe, så da mått jeg ta to til![]()