Hvor lang syklus pleier du å ha? Jeg har EL som regel CD13. 12 er den på peakSpennende! Min er fremdeles ekstremt svak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lang syklus pleier du å ha? Jeg har EL som regel CD13. 12 er den på peakSpennende! Min er fremdeles ekstremt svak
30-32 dager. Har som tidligere nevnt vært hos gynekolog som mener at EL-testene jeg har tatt, ikke fungerer, og at jeg har EL rundt CD16, selv om testene ikke er positive før CD20 Så jeg har sagt til samboer at vi får bare legge inn masse aksjer hele denne uka for å sikre ossHvor lang syklus pleier du å ha? Jeg har EL som regel CD13. 12 er den på peak
Det er det beste ja. Man kan bare ikke slå feil med å ha sex ofte30-32 dager. Har som tidligere nevnt vært hos gynekolog som mener at EL-testene jeg har tatt, ikke fungerer, og at jeg har EL rundt CD16, selv om testene ikke er positive før CD20 Så jeg har sagt til samboer at vi får bare legge inn masse aksjer hele denne uka for å sikre oss
Krysser fingrene for en fin terminspire til våren for degFremdeles svak her. Har prøvd flere år og siste året brukte Letrozole 6 ganger. Ble gravid 3 ganger men mistet (uke 5-12). Fikk nå endelig medisin mot lav stoffskifte. Tror jeg blir gravid nå og får en frisk spring-baby 2021.
Vis vedlegget 359515
Krysser fingrene for deg! Masse masse lykke tilFremdeles svak her. Har prøvd flere år og siste året brukte Letrozole 6 ganger. Ble gravid 3 ganger men mistet (uke 5-12). Fikk nå endelig medisin mot lav stoffskifte. Tror jeg blir gravid nå og får en frisk spring-baby 2021.
Vis vedlegget 359515
Fremdeles svak her. Har prøvd flere år og siste året brukte Letrozole 6 ganger. Ble gravid 3 ganger men mistet (uke 5-12). Fikk nå endelig medisin mot lav stoffskifte. Tror jeg blir gravid nå og får en frisk spring-baby 2021.
Vis vedlegget 359515
Oi oi, spennende!!Snm93 - 27 år - PPx - B1 - EL 22./23.juni - IKM ca 7.juni.
Ser ut som Letrozol har gjort susen denne mnd også. CD 14 i dag og økende eggløsningstester gjennom dagen, så tror eggløsning skjer i løpet av kvelden eller i morgen Fått lagt inn litt mer aksjer denne prøveperioden enn forrige da eggløsninga kom litt brått på
Den var skikkelig positiv den Nå må det legges inn aksjerPremom ratet denne til 1.15
Den var skikkelig positiv den Nå må det legges inn aksjer
Så leit å høre om SA Krysser fingrene for en terminspire denne gangen!Da blir jeg med i denne gruppen, hadde egentlig ikm uke 26, men ettersom det sist måned endte i en sa i uke 4+3, var eggløsningen litt tregere med å komme igang igjen. Men nå fikk jeg ikke-blinkene smilefjes på Clearblue digital på cd 18.
Majjan - 36 år - PP3 - B3 - EL 24 juni - IKM 8 juli.
Oi, huff da! Jeg har lest at spermcellene kan leve opptil 5 dager, så hvis dere la inn aksjer i to dager før EL, så skal det jo egentlig være nokDa var jeg endelig over i DPO-land Fy fasan for en smertefull EL jeg hadde. Orka nesten ikke å røre på meg. Aldri opplevd makan. Aksjelegging var også smertefult. Vi rakk bare å legge inn aksjer de to dagene før EL, så vet ikke helt om det er nok... Eller vi prøvde i går, men vi begge mista lysten da vi var helt kake. Var litt dumt å gå en fjelltur først
Oi, huff da! Jeg har lest at spermcellene kan leve opptil 5 dager, så hvis dere la inn aksjer i to dager før EL, så skal det jo egentlig være nok
Absolutt, skjønner det godt Krysser fingrene for at de lå klare til egget når det slapp!Har lest det samme selv, men at det er mer realistisk at de overlever i 3 dager, avhengig av forholdene i livmoren Hadde jo likt å kunne legge inn så mye aksjer som mulig, bare så det er ekstra muligheter for at det klaffer
Det er vanskelig å si. Testa du forrige måned i PP1 også? Hvordan har syklus vært etter at du sluttet på pillene? Det kan hende at kroppen din fortsatt ikke er helt i balanse ennå Jeg slutta på p-pillen på høsten i fjor, og jeg hadde uregelmessige sykluser frem til mars!Hei! er ny her, PP2. I følge Flo/Premom skulle EL vært søndag/mandag og dermed IKM 05.07/uke 27. Men har ikke fått positiv EL-test. Sluttet på p-piller i april, så lurer på om den er forsinket. Men jobber en del kvelder, så har måttet testet på litt ulike tidspunkt. Tror dere den er forsinket? Eller har jeg misset den?
Hadde sex hver dag i forrige uke i håp om klaff, men det var kanskje litt naivt
er forresten 25 år, prøver på B1