IKM uke 27 <3

Hvor lang syklus pleier du å ha? Jeg har EL som regel CD13. 12 er den på peak :)
30-32 dager. Har som tidligere nevnt vært hos gynekolog som mener at EL-testene jeg har tatt, ikke fungerer, og at jeg har EL rundt CD16, selv om testene ikke er positive før CD20 :p Så jeg har sagt til samboer at vi får bare legge inn masse aksjer hele denne uka for å sikre oss :laughing002

30-32 dager. Har som tidligere nevnt vært hos gynekolog som mener at EL-testene jeg har tatt, ikke fungerer, og at jeg har EL rundt CD16, selv om testene ikke er positive før CD20 :p Så jeg har sagt til samboer at vi får bare legge inn masse aksjer hele denne uka for å sikre oss :laughing002
Det er det beste ja. Man kan bare ikke slå feil med å ha sex ofte :hilarious:

Fremdeles svak her. Har prøvd flere år og siste året brukte Letrozole 6 ganger. Ble gravid 3 ganger men mistet (uke 5-12). Fikk nå endelig medisin mot lav stoffskifte. Tror jeg blir gravid nå og får en frisk spring-baby 2022.
Screenshot 2021-06-22 at 07.41.08.png

Last edited:
Fremdeles svak her. Har prøvd flere år og siste året brukte Letrozole 6 ganger. Ble gravid 3 ganger men mistet (uke 5-12). Fikk nå endelig medisin mot lav stoffskifte. Tror jeg blir gravid nå og får en frisk spring-baby 2021.
Vis vedlegget 359515

Lykke til! håper levaxin kan hjelpe deg å få spiren din:Heartred har selv mistet to ganger i uke 9 siste 8 mnd. Begynte på levaxin i februar og håper neste gang blir terminbaby:Heartred

Snm93 - 27 år - PPx - B1 - EL 22./23.juni - IKM ca 7.juni.

Ser ut som Letrozol har gjort susen denne mnd også. CD 14 i dag og økende eggløsningstester gjennom dagen, så tror eggløsning skjer i løpet av kvelden eller i morgen :) Fått lagt inn litt mer aksjer denne prøveperioden enn forrige da eggløsninga kom litt brått på :D

Vedlegg

• Screenshot_20210622-180326_Premom.jpg
    Screenshot_20210622-180326_Premom.jpg
    65,7 KB · Visninger: 68
Snm93 - 27 år - PPx - B1 - EL 22./23.juni - IKM ca 7.juni.

Ser ut som Letrozol har gjort susen denne mnd også. CD 14 i dag og økende eggløsningstester gjennom dagen, så tror eggløsning skjer i løpet av kvelden eller i morgen :) Fått lagt inn litt mer aksjer denne prøveperioden enn forrige da eggløsninga kom litt brått på :D
Oi oi, spennende!! :D:D

Da blir jeg med i denne gruppen, hadde egentlig ikm uke 26, men ettersom det sist måned endte i en sa i uke 4+3, var eggløsningen litt tregere med å komme igang igjen. Men nå fikk jeg ikke-blinkene smilefjes på Clearblue digital på cd 18. :)

Majjan - 36 år - PP3 - B3 - EL 24 juni - IKM 8 juli.

Da var jeg endelig over i DPO-land :) Fy fasan for en smertefull EL jeg hadde. Orka nesten ikke å røre på meg. Aldri opplevd makan. Aksjelegging var også smertefult. Vi rakk bare å legge inn aksjer de to dagene før EL, så vet ikke helt om det er nok... Eller vi prøvde i går, men vi begge mista lysten da vi var helt kake. Var litt dumt å gå en fjelltur først :laughing002

Da blir jeg med i denne gruppen, hadde egentlig ikm uke 26, men ettersom det sist måned endte i en sa i uke 4+3, var eggløsningen litt tregere med å komme igang igjen. Men nå fikk jeg ikke-blinkene smilefjes på Clearblue digital på cd 18. :)

Majjan - 36 år - PP3 - B3 - EL 24 juni - IKM 8 juli.
Så leit å høre om SA :Heartred Krysser fingrene for en terminspire denne gangen!

Da var jeg endelig over i DPO-land :) Fy fasan for en smertefull EL jeg hadde. Orka nesten ikke å røre på meg. Aldri opplevd makan. Aksjelegging var også smertefult. Vi rakk bare å legge inn aksjer de to dagene før EL, så vet ikke helt om det er nok... Eller vi prøvde i går, men vi begge mista lysten da vi var helt kake. Var litt dumt å gå en fjelltur først :laughing002
Oi, huff da! :p Jeg har lest at spermcellene kan leve opptil 5 dager, så hvis dere la inn aksjer i to dager før EL, så skal det jo egentlig være nok

Oi, huff da! :p Jeg har lest at spermcellene kan leve opptil 5 dager, så hvis dere la inn aksjer i to dager før EL, så skal det jo egentlig være nok

Har lest det samme selv, men at det er mer realistisk at de overlever i 3 dager, avhengig av forholdene i livmoren ;) Hadde jo likt å kunne legge inn så mye aksjer som mulig, bare så det er ekstra muligheter for at det klaffer :p

Har lest det samme selv, men at det er mer realistisk at de overlever i 3 dager, avhengig av forholdene i livmoren ;) Hadde jo likt å kunne legge inn så mye aksjer som mulig, bare så det er ekstra muligheter for at det klaffer :p
Absolutt, skjønner det godt :joyful: Krysser fingrene for at de lå klare til egget når det slapp!

Hei! er ny her, PP2. I følge Flo/Premom skulle EL vært søndag/mandag og dermed IKM 05.07/uke 27. Men har ikke fått positiv EL-test. Sluttet på p-piller i april, så lurer på om den er forsinket. Men jobber en del kvelder, så har måttet testet på litt ulike tidspunkt. Tror dere den er forsinket? Eller har jeg misset den?

Hadde sex hver dag i forrige uke i håp om klaff, men det var kanskje litt naivt

er forresten 25 år, prøver på B1 :)

Vedlegg

• 59443AC3-29C1-43F3-811C-63649AB945F4.png
    59443AC3-29C1-43F3-811C-63649AB945F4.png
    2,8 MB · Visninger: 66
Hei! er ny her, PP2. I følge Flo/Premom skulle EL vært søndag/mandag og dermed IKM 05.07/uke 27. Men har ikke fått positiv EL-test. Sluttet på p-piller i april, så lurer på om den er forsinket. Men jobber en del kvelder, så har måttet testet på litt ulike tidspunkt. Tror dere den er forsinket? Eller har jeg misset den?

Hadde sex hver dag i forrige uke i håp om klaff, men det var kanskje litt naivt

er forresten 25 år, prøver på B1 :)
Det er vanskelig å si. Testa du forrige måned i PP1 også? Hvordan har syklus vært etter at du sluttet på pillene? Det kan hende at kroppen din fortsatt ikke er helt i balanse ennå Jeg slutta på p-pillen på høsten i fjor, og jeg hadde uregelmessige sykluser frem til mars!

Back
Topp