IKM uke 27 <3

Fikk denne i dag;
E1636463-BA59-40CB-ADFD-6ABFA60D4AC4.jpeg

Trenger litt hjelp. Er denne positiv? Premom mener 0,88
I følge tappen min,så virker ikke den el-klar. Men det kan jo selvfølgelig endre seg i løpet av dagen.

Jeg skal ut med jobben i kveld. Og skal drikke. Men nå har jeg ikke så lyst lengre:p Tempen blir feil,og er redd for å «ødelegge» noe.

Fikk denne i dag;
Vis vedlegget 359263
I følge tappen min,så virker ikke den el-klar. Men det kan jo selvfølgelig endre seg i løpet av dagen.

Jeg skal ut med jobben i kveld. Og skal drikke. Men nå har jeg ikke så lyst lengre:p Tempen blir feil,og er redd for å «ødelegge» noe.
Jeg ville tolka den som nesten positiv. Den blir kanskje sterkere i løpet av ettermiddagen eller i morgen

Fikk denne i dag;
Vis vedlegget 359263

Hadde det vært meg så ville jeg latt være å drikke hvis EL - jaktinga var så viktig :joyful: Ser ut som at du får EL i løpet av dagen idag :angelic:

Hadde det vært meg så ville jeg latt være å drikke hvis EL - jaktinga var så viktig :joyful: Ser ut som at du får EL i løpet av dagen idag :angelic:
Ja,men på samme tid prøver jeg å ikke la denne prøvingen være viktigst i hele verden heller:p Det er i tankene mine hele tiden. Så jeg skal prøve å slappe av i dag,med noe godt i glasset:happy: Skulle jeg bli gravid,så er det flere år til jeg drikker neste gang,og da angrer jeg kanskje hvis jeg ikke utnytter det denne gang:joyful:

Minnie_ - 28 år - PP2 etter sa - B1 - EL ca 27/06 - IKM ca. 9/07

.. selv om legen sa jeg burde vente til august/september etter sa i Mai. Sa i uke 6, og kroppen er on track, så det gidder jeg faktisk ikke.
Vet du hvorfor han mente det? Jeg har lest at ny forskning viser at man blir lettere gravid igjen hvis man prøver med en gang etter en sa, og at man faktisk anbefaler det nå. (Men før så trodde man at det var bra å vente. ) jeg hadde tidlig sa for 2 uker siden og skal prøve så snart el kommer

Vet du hvorfor han mente det? Jeg har lest at ny forskning viser at man blir lettere gravid igjen hvis man prøver med en gang etter en sa, og at man faktisk anbefaler det nå. (Men før så trodde man at det var bra å vente. ) jeg hadde tidlig sa for 2 uker siden og skal prøve så snart el kommer

Han nevnte bare at han da anbefalte å vente i tre mnd, selv om jeg sa at mensen hadde kommet tilbake igjen og alt var som normalt. Det var visst en generell anbefaling, men vet jo det er mange som mener mye forskjellig. Somregel stoler jeg på legen min, men i dette tilfellet hører jeg heller på kroppen :)

Jeg hopper tilbake til uke 26 jeg:p Ser ut som el er i morgen.
Lykke til alle sammen!

Jeg har vært en tur hos gynekologen min i dag (husk å ta celleprøve, damer :p), og fortalte at vi har prøvd en stund og ga henne informasjonen om syklus og sånn. Hun mener at EL-testene mine er helt feil, at jeg har EL rundt CD16, ikke CD20! Jeg har trodd at jeg har hatt kort lutealfase, men hun mener at det er ingenting som tyder på det. Det kan jo forklare hvorfor det ikke har klaffet ennå for oss, hvis vi har lagt inn aksjer for sent!
Hun sjekket også slimhinne og eggstokker, og hun mener at alt ser perfekt ut, så hun tror at det klaffer snart :D Så dette var en utrolig nyttig time for meg :D
Sa hun hvorfor hun tror at el er på dag 16 å ikke når testen er positiv? Har lest at noen får positiv test rett etter egget slipper men ikke tenkt noe over det, så dette var egentlig veldig intresangt å lese:joyful:

Beibii- 36 år - pp 1 - B3 - el ca 22.06.21 - ikm 06.07.21

1.skikkelige PP der vi er aktive prøvere nå. Håpa på tilfeldig klaff i mai, men pga nylig uttak av spiral var nok ikke syklusen helt stabil og klar. Nå er vi forhåpentligvis det!

Sa hun hvorfor hun tror at el er på dag 16 å ikke når testen er positiv? Har lest at noen får positiv test rett etter egget slipper men ikke tenkt noe over det, så dette var egentlig veldig intresangt å lese:joyful:
Jeg hadde ganske uregelmessig mens i månedene etter at jeg slutta på p-pilla (opptil 43 dager), men hun mener at jeg har kommet i normalsyklus nå de siste månedene, 30-32 dager. Og da skal jeg ha EL rundt dag 15-16. Hun sa at hun ikke trodde jeg hadde kort lutealfase da symptomene mine ikke stemmer på det, og hun mente visst at EL-tester tok mye feil.

1.skikkelige PP der vi er aktive prøvere nå. Håpa på tilfeldig klaff i mai, men pga nylig uttak av spiral var nok ikke syklusen helt stabil og klar. Nå er vi forhåpentligvis det!
Så spennende med første skikkelige syklus! Da satser vi på at den sitter på første forsøk!! :D:D

Jeg er så klar for ny PP nå, så jeg lagde like greit en gruppe for oss med IKM i uke 27 :) Kopierte det fine oppsettet til @Plutseliten fra IKM uke 23 :Heartpink

Skriv: brukernavn - alder - pp - barn du prøver på - el - ikm
Eksempel: TFE30 - 30 år - PP9? - B1 - EL ca 29.06 - IKM ca. 11.07

♡ Mandag 05.07

♡ Tirsdag 06.07
mania - 38 - b2- pp7 (pp4 etter 2 SA) - EL 22.6. - IKM 6.7
Mammatiltrekløveret<3 - 34 - PP21 - B4 - EL 22/6 - IKM 6/7

♡ Onsdag 07.07
Attpåklatt22 - 34 år- PP3 - B3 - EL ca23.06 -IKM ca 7.07
Marie29 - 29 år - PP3 - B1 - EL ca. 22.06 - IKM 07.07

♡ Torsdag 08.07

♡ Fredag 09.07
Pæresaft - 35 - PP4 etter MA-surr - B2 - EL 26/6 - IKM 9/7
Helle- 32- pp3- B2- el ca. 21.06.21- ikm 9.07.21
Jordbær2019 - 33 - PP2 - B2 - EL 25.06 - IKM 09.07
Minnie_ - 28 år - PP2 etter sa - B1 - EL ca 27/06 - IKM ca. 9/07

♡ Lørdag 10.07
Siljean - 29år - B4 - PP2 etter exu (total pp16 el noe sånt, mista tellinga det har gått så lang tid..) - EL 26/6 - IKM 10/7 på 30års dagen min

♡ Søndag 11.07
TFE30 - 30 år - PP9? - B1 - EL ca 24.06 - IKM ca. 11.07
Nora87 - 34 år - PP?? - B1 - EL ca 27.06 - IKM 11.07

♡ Gravid:

♡ TR:
To rosa og en blå, hva nå? -41 år- PP 4- B4- EL ca 15.04- IKM 18/7

Fikk positiv EL-test i dag :) Nå kjenner jeg at håpet for denne PP-en er litt tilbake igjen. Jeg var sikker på at den skulle komme i går så vi ikke skulle rekke å legge inn noen aksjer :p Phew! Da kan jeg slappe av igjen. Helt til DPO-land overtar og symptomjakten starter :laughing002

Fikk positiv EL-test i dag :) Nå kjenner jeg at håpet for denne PP-en er litt tilbake igjen. Jeg var sikker på at den skulle komme i går så vi ikke skulle rekke å legge inn noen aksjer :p Phew! Da kan jeg slappe av igjen. Helt til DPO-land overtar og symptomjakten starter :laughing002
Så spennende :D:D

Back
Topp