IKM uke 26

Den ble myyyye lysere igjen på neste… Har sånne nesten hver morgen nå, bare at denne er den sterkeste jeg har hatt denne syklusen, før det ble mye lysere. Men får håpe at det snart skjer noe nå ganske snart❤️
Jeg trodde du akkurat hadde tatt testen da du la den ut i går kveld, så det var derfor jeg trodde den kom til å bli positiv i natt eller i dag. Men ser på oversikten din nå at den ble tatt på formiddagen 3. juni, og at neste test var midt på dagen den 4. juni. Så da tror jeg nok at du sannsynligvis ville fått positiv test om ettermiddagen/kvelden den 3. juni, og at eggløsningen var i går, 4. juni. I hvert fall hvis du pleier å ha eggløsning rundt den tiden og litt kort topp?

Jeg trodde du akkurat hadde tatt testen da du la den ut i går kveld, så det var derfor jeg trodde den kom til å bli positiv i natt eller i dag. Men ser på oversikten din nå at den ble tatt på formiddagen 3. juni, og at neste test var midt på dagen den 4. juni. Så da tror jeg nok at du sannsynligvis ville fått positiv test om ettermiddagen/kvelden den 3. juni, og at eggløsningen var i går, 4. juni. I hvert fall hvis du pleier å ha eggløsning rundt den tiden og litt kort topp?
Ja, jeg pleier å ha veldig kort topp.
Tar ofte 2-3 tester om dagen i perioden rundt da jeg trur EL kommer, men denne gangen har det liggi på mange flere. Bare ikke registrert alle.
Men teste for nå på morgenen i dag er nede på 0,40 så får jeg se hva neste test vil si. Men utfra smertene i går kveld så har jeg nok missa toppen.

Back
Topp