IKM uke 26

Da kom mens/blødning etter kjemisk/SA 5+0. Har IKM enten 26 eller 27, men blir med her først.

MammaPappaBarn - 30 - B1 - PP12 (inkl MA+SA) - EL ca. 15/6 - IKM 28/6

Da kom mens/blødning etter kjemisk/SA 5+0. Har IKM enten 26 eller 27, men blir med her først.

MammaPappaBarn - 30 - B1 - PP12 (inkl MA+SA) - EL ca. 15/6 - IKM 28/6
Trist det endte slik :sorry: Håper det gjør deg ekstra fruktbar denne runden :Heartred Har foreløpig ført deg opp, så er det bare å si ifra hvis du bytter gruppe etter hvert.

Har bestilt time hos Aleris til fertilitetsundersøkelse. Det var to ledige timer igjen før sommeren og jeg valgte neste torsdag. Har antagelig EL den dagen eller dagen etter.
Er det et bra tidspunkt eller burde jeg tatt en ledig time to dager tidligere? Eller har det ikke betydning hvor man er i syklusen?

Har prøvd i snart 8 mnd uten å lykkes så tenker at jeg får bare dra å ta en sjekk.

Har bestilt time hos Aleris til fertilitetsundersøkelse. Det var to ledige timer igjen før sommeren og jeg valgte neste torsdag. Har antagelig EL den dagen eller dagen etter.
Er det et bra tidspunkt eller burde jeg tatt en ledig time to dager tidligere? Eller har det ikke betydning hvor man er i syklusen?

Har prøvd i snart 8 mnd uten å lykkes så tenker at jeg får bare dra å ta en sjekk.
Jeg vet ikke, men husker fra i fjor at når jeg var inne å sjekka så kunne han se at EL var på vei. Men vil jo tru di kan sjekke detta og gi en liten indikasjon på at EL har vært eller vil skje i nærmeste fremtid❤️

Altså EL testene mine er rimelig mye høyere enn de pleier å være for meg, men virker til at de liksom ikke vil noe høyere opp :banghead:

Lurer på om det kan være amminga som stopper det liksom. Prøver jo denne syklusen med inositol og maca root❤️

Vedlegg

• IMG_6247.png
    IMG_6247.png
    985,4 KB · Visninger: 50

På Medicus anbefalte de meg å komme rundt tidspunkt for eggløsning, så jeg vil tro at det er en passende time du har fått. Da kan de evt bestille BP som du kan ta i lutealfasen, og planlegge f.eks. egglederskylling i neste syklus (eller hva enn som er anbefalt for deg videre)

Melder meg inn her etter en litt lengre pause fra prøving. Hadde en kjemisk i oktober og SA i november. Har testa for eggløsning siden da, men har hatt litt svake tester de siste mnd og det varierer hvilken dag i syklusen den kommer. Men i følge appene jeg bruker skal den komme 8/6 :smiley-angelic001

Silje97_ - 29 - B1 - PP1 etter SA - EL 8/6 - IKM 22/6

Melder meg inn her etter en litt lengre pause fra prøving. Hadde en kjemisk i oktober og SA i november. Har testa for eggløsning siden da, men har hatt litt svake tester de siste mnd og det varierer hvilken dag i syklusen den kommer. Men i følge appene jeg bruker skal den komme 8/6 :smiley-angelic001

Silje97_ - 29 - B1 - PP1 etter SA - EL 8/6 - IKM 22/6
Velkommen hit! Håper dette en måneden du blir gravid igjen :Heartred

Ville dere sagt den her var positiv?

Vedlegg

• IMG_6259.jpeg
    IMG_6259.jpeg
    22,3 KB · Visninger: 74

Vedlegg

• IMG_6260.png
    IMG_6260.png
    1 MB · Visninger: 51
Den ble myyyye lysere igjen på neste… Har sånne nesten hver morgen nå, bare at denne er den sterkeste jeg har hatt denne syklusen, før det ble mye lysere. Men får håpe at det snart skjer noe nå ganske snart❤️
Spennende :Heartred Urinkonsentrasjon kan jo også ha mye å si, hvis det var svak urin kan det jo være at den egentlig skulle vært knall positiv!

Den ble myyyye lysere igjen på neste… Har sånne nesten hver morgen nå, bare at denne er den sterkeste jeg har hatt denne syklusen, før det ble mye lysere. Men får håpe at det snart skjer noe nå ganske snart❤️

Regner med du har missa toppen siden du bare har testet en gang om dagen (ser det ut til?) så da er nok eggløsning i dag/imorgen og den var positiv igår kveld/natt til i dag

Regner med du har missa toppen siden du bare har testet en gang om dagen (ser det ut til?) så da er nok eggløsning i dag/imorgen og den var positiv igår kveld/natt til i dag
Jeg har testa flere ganger om dagen. Men når de er så svake har jeg valgt å ikke registrere dem. Men testa ca 4-5 ganger om dagen siden de har blitt så sterke og jeg har da vært redd for å misse toppen.
Får se nå i dag hvordan testen er. ❤️

Back
Topp