IKM uke 26

Irrgrønn

Gift med forumet
Vi som prøver :)
Hei, og velkommen til IKM uke 26!

Ny syklus, nye muligheter!

Håper vi alle kan gå sommeren i møte med små hemmeligheter i magen :love2:binkybaby

For å melde deg inn i gruppa kan du skrive:
Nick - Alder - Barnet du prøver på - Prøveperiode - Eggløsningsdato (EL) - Ikke kommende mens dato (IKM)

Eksempel:
Irrgrønn - 42 - B1 - PPX - EL 9/6 - IKM 24/6


Mandag 22. juni
:love2 Lykkedans - 36 - B4(5) - PP2 - EL 7/6
:love2 Skye36 - 36 - B4 - PP7 - EL/uttak 8/6, innsett 12/6
:love2 Silje97_ - 29 - B1 - PP1 etter SA - EL 8/6


Tirsdag 23. juni
:love2 Pinecone - 32 - B3 - PP1(0?) - EL 9/6


Onsdag 24. juni
:love2 Irrgrønn - 42 - B1 - PPX - EL 9/6
:love2 Husmor40 - B2 - PP 10 - EL 9/6


Torsdag 25. juni


Fredag 26. juni

:love2 Desiderium - 35 - B1 - PP3 - EL 11/6
:love2 Tie87 - 39 - B4 - PP? - EL 12/6
:love2 Bompibjørnen - 34 - B1 - PP8 - EL 12/6


Lørdag 27. juni
:love2 Sussti - 33 - B2 - PP3 - EL 12/6


Søndag 28. juni
:love2 Jentemammatil4 - 33 - B5 - PP4 - EL ca. 13/6
:love2 MammaPappaBarn - 30 - B1 - PP12 (inkl MA+SA) - EL ca. 15/6
:love2 Selmings - 37 - B1 - PP6 - EL 15/6


Gravid :binkybaby
Lykkedans


TR :smiley-angry017
Pinecone
Silje97
Skye36
Husmor40
Bompibjørnen
Irrgrønn


Byttet gruppe :greet025
HåpefullPrøver
Førstegangsprøver
 
Last edited:
Kan hende ting forskyves litt etter den kjemiske denne runden. Men får heller endre etterhvert. Fint du laget ny gruppe :Heartred
Husmor40- B2- PP 10- EL 9/6- IKM 24/6
 
Kan hende ting forskyves litt etter den kjemiske denne runden. Men får heller endre etterhvert. Fint du laget ny gruppe :Heartred
Husmor40- B2- PP 10- EL 9/6- IKM 24/6
Selvsagt lov å flytte på ting etter hvert :happy: Håper neste spire sitter! Gøy at vi foreløpig ser ut til å ha identisk EL og IKM! :woot:
 
Førstegangsprøver - 29 - B1 - PP2 etter SA i april - EL 7/6 - IKM 23/6

Takk for at du laget gruppe :Heartred mulig noen datoer flytter på seg, vet ikke helt hvordan syklusener etter sa'en!
 
Håper jeg kan hoppe her inn med dere. Er i gang med stimulerende og IVF neste nå.
Skye36 - 36 - B4 - PP7 - EL/uttak 8.6, innsett 12.6 - IKM 22.6.

Ultralyd på onsdag - oppdaterer og håper vi kan endre på ting om de sier noe annet da :)
 
Takk for at du lager gruppe @Irrgrønn
Tie87- 39 - B4 - PP? - EL 12/6 - IKM 26/6
Håper jeg kan hoppe her inn med dere. Er i gang med stimulerende og IVF neste nå.
Skye36 - 36 - B4 - PP7 - EL/uttak 8.6, innsett 12.6 - IKM 22.6.

Ultralyd på onsdag - oppdaterer og håper vi kan endre på ting om de sier noe annet da :)
Har ført dere opp :happy: Bare si ifra når du vil at jeg skal endre på noe, @Skye36!
 
Lenge siden jeg har vært her inne nå, og vet ikke om jeg kan si at vi prøver veldig aktivt nå, men jeg savner disse gruppene og tracker jo eggløsning.. så da prøver man kanskje litt ubevisst likevel! :smiley-bounce022 Håper jeg kan hive meg med sammen med dere :smiley-bounce012

HåpefullPrøver - 27 - B2- PP1 - EL 10/06 - IKM 22/06
 
Lenge siden jeg har vært her inne nå, og vet ikke om jeg kan si at vi prøver veldig aktivt nå, men jeg savner disse gruppene og tracker jo eggløsning.. så da prøver man kanskje litt ubevisst likevel! :smiley-bounce022 Håper jeg kan hive meg med sammen med dere :smiley-bounce012

HåpefullPrøver - 27 - B2- PP1 - EL 10/06 - IKM 22/06
Prøvere «in spirit» er like velkomne som prøvere i praksis. Og det høres jo ut som du ikke er veldig langt unna prøving i praksis heller? :smiley-angelic006
 
Cd 11, og dette er dagens test. Ganske sterke allerede synes jeg!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20260531_133448_Gallery.jpg
    Screenshot_20260531_133448_Gallery.jpg
    639,9 KB · Visninger: 14
Ja! Hvis du ikke pleier å ha stor variasjon vil jeg tro at det kanskje begynner å nærme seg eggløsning! :woot:
Har pleid å hatt litt variasjoner, men som regel ligger de da imellom 0,2 og 0,4 i premom! Når jeg kommer over 0,5 går det som regel bare oppover frem til eggløsning, men at det går noen dager før den er positiv. Er spent på når det blir, kanskje jeg plutselig havner i en tidligere gruppe :hilarious:
 
Har pleid å hatt litt variasjoner, men som regel ligger de da imellom 0,2 og 0,4 i premom! Når jeg kommer over 0,5 går det som regel bare oppover frem til eggløsning, men at det går noen dager før den er positiv. Er spent på når det blir, kanskje jeg plutselig havner i en tidligere gruppe :hilarious:
Da høres det jo ut som det er på vei oppover, ja! Deilig med kortere ventetid enn forventet, da :woot:
 
Lykkedans - 36 - B4(5) - PP2 - EL 7/6 - IKM 22/06

Blir med her jeg, trur IKM blir 22.06 da syklusene er litt lengre enn jeg er vant med☺❤️
 
Virker som kroppen funker tilsynelatende som normalt igjen etter sa'en denne syklusen. Begynner å bli glatt på dopapiret når jeg tørker meg nå, så virker som el slimet er på tur:smiley-angelic001 bruker å få det en liten uke før el!
 
TR dukket opp i dag, så da rekker jeg akkurat å melde meg inn her :joyful:

Jentemammatil4 - 33 - B5 - PP4 - EL ca 13/6 - IKM 28/6
 
Back
Topp