lusemus 71
Forumet er livet
Ser vi er begynt å bli mange på listen. Det hadde vert knas med ei IKM gruppe som lyste 2 streker på, helst G streker. EL streker klarer me heile gjengen men klarer vi heile gjengen 2 streker på G tester ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser vi er begynt å bli mange på listen. Det hadde vert knas med ei IKM gruppe som lyste 2 streker på, helst G streker. EL streker klarer me heile gjengen men klarer vi heile gjengen 2 streker på G tester ?
Vi ligger likt LilleTustadu er usikker på når EL er..? Skal du teste eller tempe for å finne den?
CD dagene frem mot EL har sirup..!![]()
Takk <3Gratulerer! [emoji322]
Vis vedlegget 261431
Den til venstre er i går og den til høyre for 2 timer siden! Stigning? Kanskje el er i morgen eller fredag ?
Vis vedlegget 261431
Den til venstre er i går og den til høyre for 2 timer siden! Stigning? Kanskje el er i morgen eller fredag ?
Er sånn det funker jaLurer på om jeg har hatt litt EL slim i dag jeg...vært litt murringer i magen og litt vondt under sex ikveld....hvis det er tilfelle at EL har vært i dag (onsdag), er jeg da dpo 1 i morgen (torsdag)?[emoji848]
Sitter her og kjenner litt smerter men jeg er barre cd 8. El slimet er snart rundt hjørne.Er sånn det funker jamen både EL-slim og smerter kan komme flere dager før selve EL.
Blir positiv i kveld og hopp på tempen i morgon.Der kom det et temp hopp, skjønner ikke helt den men? Testen i dag vil jeg si er nesten positiv men ikke helt enda. Kanskje den blir positiv når jeg tar ny test i kveld. Vanligvis har den hoppet opp etter positiv test hm CD 12 i dag. Vis vedlegget 261663Vis vedlegget 261664