IKM uke 26☀️

Rosalia - pp4 etter MA -B1- El ca 10-11juni- Ikm ca 26 juni
 
CD5 her og det snegler seg framover. Om 5 dager er el testing i gang. Det er vel nokon som er begynt for fult ?

CD7 her :D Jeg tester ikke etter el fordi jeg har ikke helt skjønt hvordan de testene fungerer enda:hilarious: Men jeg følger spent med på dere (og prøver å lære) :)
 
Følge godt med, jeg bruker ein app som scannet testene mine. Har stemt godt fårge pp.
Åja, så smart!
Dette prøvegreiene er ganske nytt for meg men blir nok el-testing på meg også etterhvert :rolleyes: bruker kalender nå for å finne ca når el kommer men blir jo bare ca da
 
CD5 her og det snegler seg framover. Om 5 dager er el testing i gang. Det er vel nokon som er begynt for fult ?

Spennende! CD 7 her, men skal ikke teste etter EL, da jeg stå på hormoner, og EL kommer etter Ovitrellesprøyten er satt. Men skal tempe denne pp for å være sikker på når den har vært[emoji4]
 
CD 8 og el-test nesten positiv, forventet el lørdag-mandag så bare flaks at jeg testet i dag[emoji43] Vi får se om kroppen bare varmer opp eller om det blir positiv test i morgen. Forvirrende!
IMG_7160.jpg
IMG_7161.JPG
 
Glow mener at denne er positiv, hva tror dere? Jeg får sterkere enn dette i kveld eller i morgen tidlig tipper jeg.
IMG_7173.JPG
IMG_7174.jpg
 
CD7 her :D Jeg tester ikke etter el fordi jeg har ikke helt skjønt hvordan de testene fungerer enda:hilarious: Men jeg følger spent med på dere (og prøver å lære) :)

Jeg tester heller ikke etter el. Gjorde ikke det i februar heller og da klaffet det :) Lyst til å avvente litt til med testing, blir så stresset :hilarious:
 
Jeg tester heller ikke etter el. Gjorde ikke det i februar heller og da klaffet det :) Lyst til å avvente litt til med testing, blir så stresset :hilarious:

Jeg er enig. Vurderer kanskje å prøve å teste mot slutten av året hvis det ikke har klaffet for oss innen da. Jeg tror på at det kan være stressende ja, så derfor utsetter jeg det så lenge som mulig :DNoen blir kanskje roligere av å ha kontroll på det men jeg tror det ville blitt litt altoppslukende for meg :shifty:
 
Jeg er enig. Vurderer kanskje å prøve å teste mot slutten av året hvis det ikke har klaffet for oss innen da. Jeg tror på at det kan være stressende ja, så derfor utsetter jeg det så lenge som mulig :DNoen blir kanskje roligere av å ha kontroll på det men jeg tror det ville blitt litt altoppslukende for meg :shifty:

Helt enig. Hvis det ikke har klaffet for oss innen oktober/november tenker jeg at jeg skal begynne. Jeg vet jeg ville blitt helt tullete av det, hadde ikke gjort annet enn å teste:hilarious: Vi prøver på dem gamle måten først hvertfall :dance011
 
Back
Topp