IKM uke 26☀️

Da drar mannen straks avgårde og kommer ikke hjem igjen før søndagskvelden, tok en runde i dusjen istad - men tror ikke vi har truffet denne gangen mtp at EL er imorgen eller søndag..
Jeg bare innstiller meg på at det ikke går denne mnd, så får jeg heller bli positivt overrasket om det gjør det[emoji4]
 
Da drar mannen straks avgårde og kommer ikke hjem igjen før søndagskvelden, tok en runde i dusjen istad - men tror ikke vi har truffet denne gangen mtp at EL er imorgen eller søndag..
Jeg bare innstiller meg på at det ikke går denne mnd, så får jeg heller bli positivt overrasket om det gjør det[emoji4]

Krysser fingrene[emoji1319]
 
Nå har jeg vært på UL, og behandlignen har funket - i den ene eggstokken befant det seg ett modent egg[emoji7][emoji173]️ Så i morgen skal jeg sette Ovitrelle (eggløsningssprøyte), så da blir det en hyggelig helg for meg og mannen[emoji6]
 
Da drar mannen straks avgårde og kommer ikke hjem igjen før søndagskvelden, tok en runde i dusjen istad - men tror ikke vi har truffet denne gangen mtp at EL er imorgen eller søndag..
Jeg bare innstiller meg på at det ikke går denne mnd, så får jeg heller bli positivt overrasket om det gjør det[emoji4]

Dersom du har EL i morgen er det helt supert at dere hadde dere i dag. Det beste er å ha sæd liggende klar når egget slippes. Så sex 2-3 dager før og i et døgn etter EL er en ganske god oppskrift. Sæden kan overleve opp til 5 dager i skjeden. Høres ut som dere har ganske gode odds!
 
Positiv eltest idag! Så da ble det en kjapp runde i dusjen Aldri sett mannen så forskrekket! Jeg bare gikk ut i stua å bare vi skal ha sex nå! Han bare høø? okei!? hahaha vittig! Den så han ikke komme! Men skal teste fremover å! Til det blir negativ test!
 
Dersom du har EL i morgen er det helt supert at dere hadde dere i dag. Det beste er å ha sæd liggende klar når egget slippes. Så sex 2-3 dager før og i et døgn etter EL er en ganske god oppskrift. Sæden kan overleve opp til 5 dager i skjeden. Høres ut som dere har ganske gode odds!
Det har jo vært snakk om å ligge stille for å holde på mannens dose etter samleiet, i en annen tråd her...men vi tok jo en runde i dusjen i dag - har det egentlig noe å si?[emoji85][emoji28]
 
Positiv eltest idag! Så da ble det en kjapp runde i dusjen Aldri sett mannen så forskrekket! Jeg bare gikk ut i stua å bare vi skal ha sex nå! Han bare høø? okei!? hahaha vittig! Den så han ikke komme! Men skal teste fremover å! Til det blir negativ test!
Haha, jeg overraska mannen i dusjen i dag før han dro bort for helga - ble ikke noe igår kveld og mulig EL i helga - så måtte få i meg noe av juicen hans før han dro[emoji23]
 
Det har jo vært snakk om å ligge stille for å holde på mannens dose etter samleiet, i en annen tråd her...men vi tok jo en runde i dusjen i dag - har det egentlig noe å si?[emoji85][emoji28]

Tja, det tror jeg de lærde strides om ‍♀️ Skader vel ikke, men tror de små svømmerne kommer fram til egget hvis det er et egg der [emoji6]
 
Da drar mannen straks avgårde og kommer ikke hjem igjen før søndagskvelden, tok en runde i dusjen istad - men tror ikke vi har truffet denne gangen mtp at EL er imorgen eller søndag..
Jeg bare innstiller meg på at det ikke går denne mnd, så får jeg heller bli positivt overrasket om det gjør det[emoji4]
Det er vel da det klaffer når du ikkje har troa.
 
Blir jo ikke klok av dette[emoji43][emoji85] Holdt meg 4 t ca. Blæ!
Image1528477920.454439.jpg
 
Glow mener denne er positiv, hva mener dere? Jeg venter egentlig på enda et hakk sterkere strek :)
IMG_7190.JPG
IMG_7191.JPG
IMG_7192.jpg
 
Er nok enig med Glow. Men var den kjempe positiv på Glow?
I morgon er det temp hopp.

Ja glow valgte den mest positive men jeg vet at jeg kan få enda et hakk sterkere en dette så tok den ned et hakk :) Wææ må få med mannen på babydance da[emoji87]
 
Back
Topp