IKM uke 25

Ja, har hatt menslignende smerter helt siden EL. Først på venstre side, nå mer i midten. Varierer i styrke, men har ikke vært veldig sterke smerter.

Okei:) har det å øm aller nederst i korsryggen. Mest på ettermiddagene. Må venter jeg til jeg dr godt over ikm med å tesdye mere å gjøre seg selv oppspilt:p da vet man jo. Fa er det jo bare å bekrefte med en digital:D

Var på trening istad og måtte avslutte fordi jeg ble svimmel og rar (bruker ikke å bli d), nå merker jeg at jeg er litt småkvalm[emoji848] tok en a1 tidlig test, men ikke på morgen urin - spiller det en stor rolle egentlig? IKM på søndag.

Image1529468007.750585.jpg

Dagens test :) fortsatt spent med å komme over ikm på fredag men kjenner jeg har mer troa nå en sist <3

Ikke mer en den mikroskopiske ‘dråpen’ med blod i går. Skal hive meg i dusjen og innom legekontoret som åpner klokka 8 for ny hCG. Spent på svaret fra mandagens.

Ny test, nytt merke, og ny strek :Heartred Streken er sterkere nå på 10 dpo enn det den var to dager etter forventet IKM når vi hadde en «streifer» forrige måned, så det gjør meg håpefull :)
man puster vel ikke lettet ut før man runder 12 uker, men i første omgang håper jeg dato for IKM kommer og går uten noe styr :)
(Klusset litt med bildet, bilde i neste innlegg :shy:)

Ikke mer en den mikroskopiske ‘dråpen’ med blod i går. Skal hive meg i dusjen og innom legekontoret som åpner klokka 8 for ny hCG. Spent på svaret fra mandagens.

Det er jo helt innafor normalen - og med den nye digitale testen så ser det jo veldig bra ut!! GRATTIS :Heartred

Back
Topp