Babybabywish
Elsker forumet
Ja, har hatt menslignende smerter helt siden EL. Først på venstre side, nå mer i midten. Varierer i styrke, men har ikke vært veldig sterke smerter.
Okei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har hatt menslignende smerter helt siden EL. Først på venstre side, nå mer i midten. Varierer i styrke, men har ikke vært veldig sterke smerter.
elslim idag??? ikke mye men bittelitt.. 9dpo ??
Gravid? Det kan være et tegn[emoji6] ta en test da![emoji3]elslim idag??? ikke mye men bittelitt.. 9dpo ??
Om jeg har skjønt det rett, så kan man faktisk ha eggeløsning 2 ganger i en syklus![]()
Eller det var vel at man kan slippe flere enn ett samtidig er vel mer rett![]()

Gravid? Det kan være et tegn[emoji6] ta en test da![emoji3]

Noen kan få el lignende slim like før ikm ja har jeh lest[emoji4] Håpet er ikke ute før TR, krysser alt jeg har for at d er spire på vei[emoji173]Kan det? jeg tok en i dag tidlig. å den var negativ, så tørr ikke håpe!![]()
Vis vedlegget 263493
Dagens testfortsatt spent med å komme over ikm på fredag men kjenner jeg har mer troa nå en sist <3
Iiih! Gratulerer!![]()
Gratulerer [emoji16]Vis vedlegget 263493
Dagens testfortsatt spent med å komme over ikm på fredag men kjenner jeg har mer troa nå en sist <3
Streken er sterkere nå på 10 dpo enn det den var to dager etter forventet IKM når vi hadde en «streifer» forrige måned, så det gjør meg håpefull
)Ikke mer en den mikroskopiske ‘dråpen’ med blod i går. Skal hive meg i dusjen og innom legekontoret som åpner klokka 8 for ny hCG. Spent på svaret fra mandagens.

Gratulerer!!Vis vedlegget 263493