Da har TR kommet
Æsj. Dustetanta.
*Taster på app på mobilen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har TR kommet
9 dpo og negativ test. Har egentlig ikke troa denne pp(har tenkt det siden el). Men siden det er så mange testetøser her så klarer jeg jo ikke holde meg allikvelHihi..
Sent from my iPhone using BV Forum
Testet i dag da? IKM-dagen din.Håper ikke tr er dukket opp.
![]()
Ikm var i går egentligog tanta dukket opp
så nå er det å vente til neste Mnd
Negativ test igjen i dag og ingenting å melde. Kanskje jeg hopper over til ikm uke 26 hvis ikke tanta kommer iløpet av helga...Har ikke peiling på hva som skjer.
Der kom TR til megJaja, da får vi hvertfall begynt å prøve ordentlig.
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Den er greiBare si ifra om du flytter til uke 26.
*Taster på app på mobilen*
Gratulerer :-DGRAVID har flyttet til Termin Februar 2015
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Da har tr meldt sin ankomst. Mannen skal bort rundt neste el. Denne måneden vil jeg fokusere på sommer og legge bort alt som har med prøving å gjøre.
Gratulerer til alle som har blitt gravide og lykke til neste pp til alle andre. Jeg håper dere alle har forsvunnet over i et terminforum når jeg er tilbake i august.
God sommer!
Mensen.
Og der kom dustetanta her ogGratulerer til alle gravide!
![]()
Hadde bestemt meg for og ikke teste mer denne pp siden den jeg tok forleden var negativ, men testetøsa tok overhånd igjen idag og testen var fortsatt negativikm på søndag, (Så ja, kanskje tidlig og teste) men føler meg på ingen måte ikke gravid og har veldig liten tro på denne pp..
pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4