*** IKM uke 25 ***

9 dpo og negativ test. Har egentlig ikke troa denne pp(har tenkt det siden el). Men siden det er så mange testetøser her så klarer jeg jo ikke holde meg allikvel :) Hihi..

Sent from my iPhone using BV Forum

Testet i dag da? IKM-dagen din. :) Håper ikke tr er dukket opp. :mad:

Ikm var i går egentlig :) og tanta dukket opp :) så nå er det å vente til neste Mnd :)

Aha. Du står på IKM i dag på listen, jeg fulgte bare den. :p Dustetanta skulle ikke komme! :mad: Lykke til i ny pp.

Negativ test igjen i dag og ingenting å melde. Kanskje jeg hopper over til ikm uke 26 hvis ikke tanta kommer iløpet av helga...Har ikke peiling på hva som skjer.

Negativ test i dag. Nå er det bare å vente på tr.

Der kom TR til meg :( Jaja, da får vi hvertfall begynt å prøve ordentlig.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Negativ test igjen i dag og ingenting å melde. Kanskje jeg hopper over til ikm uke 26 hvis ikke tanta kommer iløpet av helga...Har ikke peiling på hva som skjer.

Bare si ifra om du flytter til uke 26. :)

*Taster på app på mobilen*

Der kom TR til meg :( Jaja, da får vi hvertfall begynt å prøve ordentlig.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så kjedelig. :( Lykke til i ny pp. :)

Da har tr meldt sin ankomst. Mannen skal bort rundt neste el. Denne måneden vil jeg fokusere på sommer og legge bort alt som har med prøving å gjøre.
Gratulerer til alle som har blitt gravide og lykke til neste pp til alle andre. Jeg håper dere alle har forsvunnet over i et terminforum når jeg er tilbake i august.
God sommer!

Da har tr meldt sin ankomst. Mannen skal bort rundt neste el. Denne måneden vil jeg fokusere på sommer og legge bort alt som har med prøving å gjøre.
Gratulerer til alle som har blitt gravide og lykke til neste pp til alle andre. Jeg håper dere alle har forsvunnet over i et terminforum når jeg er tilbake i august.
God sommer!

Og der kom dustetanta her og:( Gratulerer til alle gravide!;)

Dustetanta! :mad:

Har ikke fått tr ennå! Ikke noe spotting på forhånd heller slik jeg pleiero_O Tok en test igår, da det ble en kjempe svak strek lang tid etter at tida hadde gått ut. Håpet på en sterkere idag, og at den kom innen 5 min. Men var ingen strek idag..og heller ikke noe tr. Skjønner ingenting jeg:confused: Hmm..tr pleier ikke være forsinka. Kun 1 dag over ikm idag, så enten har jeg hatt el senere denne måneden, og forhåpentligvis tester positivt etterhvert, eller så er tr rundt hjørnet:p

Jeg melder meg ut av uke 25 gruppa, negative tester og ingen verdens ting skjer...Så da henger jeg bare inne på fs og veeeenter :)
Gratulerer alle gravide og lykke til i neste pp til dere andre! :)

Hadde bestemt meg for og ikke teste mer denne pp siden den jeg tok forleden var negativ, men testetøsa tok overhånd igjen idag og testen var fortsatt negativ :( ikm på søndag, (Så ja, kanskje tidlig og teste) men føler meg på ingen måte ikke gravid og har veldig liten tro på denne pp..

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

IKM i dag. Testet? :) Eller fått besøk av tr? :mad:

Back
Topp