gratulererVis vedlegget 65628 Vis vedlegget 65629
tester fra i dag. Så kan nok sette meg opp på gravid
Sent from my iPhone using BV Forum
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratulererVis vedlegget 65628 Vis vedlegget 65629
da kan du sette meg opp på gravid Lykke_liten
den øverste fra i dag tidlig den nederste fra akkurat
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Vis vedlegget 65628 Vis vedlegget 65629
Hmm.. Kom ikke opp noe over her. Skulle si at det samme skjedde her i dag. Neg test og ikm imorgen. (Tror jeg). Håper bare eg e treg med å produsere hcg eller har regnet feil ikm!! Så klar for å bli kjørt på tjukkalykke til med deg også!
Spennende dag. Ingen tegn til tr idag tidlig. Håper det fottsetter sånn. Noe jeg syns er positivt er at jeg har komt en dag lenger enn jeg vanligvis har. Idag er jeg dpo 11. Kommer ikke til å teste før evt imorgen. Men lurer på om clearblue+ er for tidlig å teste på? Det står på pakken at du skal kunne få svar inntil fire dager før forventet mens. Men så har jo jeg hatt så kort lutealfase at det sikkert ikke funker slik. Har sikkert etter standard 14dager etter EL? Har fortsatt veldig ømme bryst. Unormalt for min del å ha det, så rart viss det ikke er noe i det
Ha en gin dag og lykke til med testing for de dom gjøt det idag :-*
tusen takkJippi!!
Gratulerer så mye
IKM i dag. Hvordan gikk det med dagens test?Eller har du fått besøk av tr?
![]()
Nei verken positiv test eller tante rød herVet ikke hva jeg ska tro lenger. Får sånne kvalmebyer, men det er oftere på kvelden enn på morningen, stikker og murrer på siden av magen og helt nederst, har ikke hatt noe til mensen smerter før, men da har jeg jo også gått på pillen så kanskje det er det som kommer nå? Er veldig trøtt og øm i puppene. Håper bare det er fordi at jeg er gravid *kysser fingrene
Jeg er jo ikke helt sikker på syklusen min heller siden jeg er på min første pp etter pilleslutt. Sist jeg ble gravid var etter 1 pp etter 8 år på pillen så vet liksom ikke helt hva vanlig syklus er for meg
Men jeg håper og krysser for at den sitter denne gangen også! Skal ikke stå på sengekosen hvertfall
Mannen sier at han håper nesten at vi må ha en ny pp
Har noen av dere andre gått lenge å prøvet etter pilleslutt?
Fikk tr idag :-(LykkelitenHåper post: 17573391 skrev:Testene har 14 dager lutealfase som utgangspunkt ja. Egget fester seg vanligvis mellom 6-10 dpo, og så tar det noen dager før hcg blir høyt nok til å måles i en urinprøve.
Har du fått tr i løpet av dagen?Du står på IKM i dag, så jeg bare sjekker om jeg skal flytte deg til "passert IKM".
tusen taKk. Følte meg litt lurt av de superømme brystene. Har kun hatt det sånn den gangen eg var gravid. Lykke til videre til deg og søte du.Æsj. Dustetanta!Lykke til i ny pp!
Jeg fikk bortfallsblødning en uke etter pilleslutt, og gikk rett inn i vanlig syklus. Gravid er jeg jo ikke, nå er det ett år siden jeg sluttet på p-pillen. Har vært gravid flere ganger dette året, men jeg mister hver gang så det har ikke blitt noe mer ut av det.
Du får oppdatere når det skjer noe, så flytter jeg deg hvert fall til "passert IKM" enn så lenge.
Har dere fått noen symtomer enda da?? her kom kvalmen idag... ellers bare veldig trøtt.. ikke noe ømme pupper eller noe enda :/ litt ryggvondt ikke direkte vondt da men ubehagelig.. vett ikkk om det er svangerskapssymtom datusen takk
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
jeg har vært små kvalm i noen dager mem veldig kvalm de to sistr dagene og spesielt i dagHar dere fått noen symtomer enda da?? her kom kvalmen idag... ellers bare veldig trøtt.. ikke noe ømme pupper eller noe enda :/
Har dere fått noen symtomer enda da?? her kom kvalme[SIZE=3 skrev:n idag... ellers bare veldig trøtt.. ikke noe ømme pupper eller noe enda :/ litt ryggvondt ikke direkte vondt da men ubehagelig.. vett ikkk om det er svangerskapssymtom da[/SIZE]
da kan du sette meg opp på gravid Lykke_liten
den øverste fra i dag tidlig den nederste fra akkurat
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
hihi tusen takkJuhuuu hopper i 100 for der Hope, så fantastisk![]()
neeiDumme TR kom idagOg jeg har tydeligvis kort lutealfase på rundt 8-10 dager
Ikke bra......
Dumme TR kom idagOg jeg har tydeligvis kort lutealfase på rundt 8-10 dager
Ikke bra......