*** IKM uke 25 ***

hvisker takk tilbake :D jeg venter til streken er ennå sterkere innen 5 minutter :) forhåpentligvis før helgen:D slik at jeg kan begynne med hcg :)

Ok. Du får si ifra da. ;)

*Taster på app på mobilen*

Har du bildet fra når den er størknet ? Håper du blir med over på februar :D

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Nei ikke ennå :) sitter hos legen nå tar e bilde når jeg kommer hjem :)

Termin blir nok 1Mars:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Da ser det ut til at tr kommer.. :-/ kjipe greier.. Dere andre får ha lykke til videre, nå tror jeg at jeg melder meg ut .. :)

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27

da får jeg svar allerede i morgen:D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Så gøy :D jeg så godt streken når jeg kom på dataen altså ;) så den bare ikke så godt gjennom én veldig knust telefon :P

Da ser det ut til at tr kommer.. :-/ kjipe greier.. Dere andre får ha lykke til videre, nå tror jeg at jeg melder meg ut .. :)

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27

Så kjedelig at dustetanta kom. :( Lykke til videre med de andre barna! God sommer! :)

Jeg har fått håpet litt tilbake :D!! Har ikke IKM før søndag (hvis ikke jeg har kort lutealfase, begynner tro det, testet ikke EL forrige PP men var sikker på når jeg hadde, og vips 8 dager senere kom TR.....) Begynte spotte litt igår og tenkte at TR kom idag men idag spotter jeg mindre og det er nesten ingenting, bittelitt brunlig i utfloden bare, hmmmm.. Er alt mellom 9-11 DPO idag!! Noen som har innspill??

Så gøy :D jeg så godt streken når jeg kom på dataen altså ;) så den bare ikke så godt gjennom én veldig knust telefon :P

jaa :D jeg er kjempe nervøs og bare håper det er nok hcg i blodet for et bra tilbakesvar :D gleder meg til å teste igjen i morgen :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

jaa :D jeg er kjempe nervøs og bare håper det er nok hcg i blodet for et bra tilbakesvar :D gleder meg til å teste igjen i morgen :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
åå så spennende :D gleder meg til å se testen din imorgen.. men følte på mine tester ihvertfall at det ikke var så mye forksjell på styrken fra dag til dag men fra annenhverdag var det forskjell , også blir mine alltid mye sterkere på kvelden enn morgenen.. kan ikke skjønne det ;) Du fortjener en spire nå.,. så håpeer dette går veien for deg (Y), :D

da kan du sette meg opp på gravid Lykke_liten:D

den øverste fra i dag tidlig den nederste fra akkurat :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Vedlegg

• 1403095834431.jpg
    1403095834431.jpg
    54,3 KB · Visninger: 142
Gratulerer begge to! :D

Hvordan går det med deg , har du testet noe mer ? :)

Testene ble sterkere og sterkere fra 8 dpo til 11 dpo, og svakere og svakere fra 12-14 dpo. Så etter det sluttet jeg å teste og ventet på tr egentlig. Tr kom endelig i dag, 16 dpo. Det er 3 dager senere enn vanlig for meg, men etter at jeg begynte med progesteron så vet jeg ikke hva som er vanlig for meg, har vært alt fra 14 til 18 dpo. Det var nok en ny kjemisk dette her da, men det orker jeg ikke å telle mer. Nå blir det sommerferie hvert fall. :)

Back
Topp