*** IKM uke 25 ***

dagens test og bilde er tatt 5 ettrr testen ble tatt :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Vedlegg

• 1403066350589.jpg
    1403066350589.jpg
    34,3 KB · Visninger: 151
[quote="Hope90, post: 17571134, member: 47505"test og bilde er tatt 5 ettrr testen ble tatt :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2[/quote]
Ser streken. Er du dpo 13idag? :-) så utrolig spennende :-D

Spennende dag. Ingen tegn til tr idag tidlig. Håper det fottsetter sånn. Noe jeg syns er positivt er at jeg har komt en dag lenger enn jeg vanligvis har. Idag er jeg dpo 11. Kommer ikke til å teste før evt imorgen. Men lurer på om clearblue+ er for tidlig å teste på? Det står på pakken at du skal kunne få svar inntil fire dager før forventet mens. Men så har jo jeg hatt så kort lutealfase at det sikkert ikke funker slik. Har sikkert etter standard 14dager etter EL? Har fortsatt veldig ømme bryst. Unormalt for min del å ha det, så rart viss det ikke er noe i det :-)
Ha en gin dag og lykke til med testing for de dom gjøt det idag :-*

[quote="Hope90, post: 17571134, member: 47505"test og bilde er tatt 5 ettrr testen ble tatt :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Ser streken. Er du dpo 13idag? :-) så utrolig spennende :-D[/quote]
ja 13 dpo i dag :D om det er noe her tror jeg det har festet seg noe senere:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Jeg har fått Lutinus, men fikk beskjed om og ta det fra jeg får positiv test...

Kanskje jeg bare skal ta det fra 3-5 dpo neste pp?

Jeg synes absolutt at det kan høres sånn ut med din lutealfase. Skal du ta 3 tabletter per dag?

Egentlig kan jo ikke progesteron hjelpe å gi positiv test, men når du blør 9 dpo så kan det jo hende at du skulle fått positiv test 10-13 dpo. Jeg ville tatt fra etter EL. Grunnen til at jeg venter til 3-5 dpo er at kroppen naturlig bruker noen dager på å produsere progesteron etter EL, og da får jeg satt rødt kryss i FF siden jeg temper. Så da føler jeg meg 99 % sikker på at EL er helt over. Jeg bruker også EL-tester.

*Taster på app på mobilen*

Hehe...jeg bare håper den dukker opp sånn at jeg får begynt på pergo... :p Men hadde man vært gravid så hadde jo det vært svært koselig, men tviler sterkt. Tror ikke EL har vært innom denne PP :(

Ok. :) Da forstår jeg. Krysser fingrene for deg for i morgen jeg, selv om du ikke har helt troen.

dagens test og bilde er tatt 5 ettrr testen ble tatt :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Gratulerer! Si ifra når du vil flyttes til gravid. ;)

Vekkeklokken ringer.
Jeg løper i dusjen, mannen vekker ungene og lager frokost.
På med klærne.
Opp og spise og smøre matpakker mens mannen dusjer.
Kle på barna, pusse tenner.
Kjøre til jobb.
Sette seg ned, sjekke e-post.

Så kommer jeg på.
Obs, jeg har glemt å teste i dag :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da blir det hcg blodprøver hos legen i dag og fredag :) gud bedre jeg håper virkelig den viser en god stigning:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Krysser fingrene for deg! Lykke til!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tr kom i dag! Heldigvis så ser d ut til at syklusen er stabil igjenn vertfall! Sist gidd jeg 10 dager over forventet før den kom !! Så CD 1 i dag gitt ;)

Har du bildet fra når den er størknet ? Håper du blir med over på februar :D

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Bare glem det så streken når jeg kom på dataen, prøvde å se gjennom en knust skjerm på en litt herpa telefon serdu :-P men di billigtestene pleier å bli sterekere etter sånn en halvtime syntes jeg, om den er positiv. ;)

Tr kom i dag! Heldigvis så ser d ut til at syklusen er stabil igjenn vertfall! Sist gidd jeg 10 dager over forventet før den kom !! Så CD 1 i dag gitt ;)

Kjedelig at dustetanta kom. :( Lykke til i ny pp.

Back
Topp