Bia123
Flørter med forumet
Så morro! Den er jo positivBare så dere vett det rfsu har fått nytt design
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så morro! Den er jo positivBare så dere vett det rfsu har fått nytt design
Så morro!Tok en test i natt, fikk ikke sove for jeg hadde slik halsbrann.. Den var negativ, er 9dpo tror jeg.. Men når jeg sto opp nå og så på den igjen så er den svak positiv.. Vet at man ikke skal se etter tidsfristen, men jeg gjør alltid det.. Og aldri før har jeg fått falsk positiv eller endret test etter tiden, så håper dette er veien for oss
<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27
Så morro!sist jeg ble gravid, testet jeg svakt positivt sikkert en halvtime etter tidsfristen, men jaggu var den positiv innen tidsfristen etter en dag eller to! Spennende
![]()
Blir helt smitta her jeg7 DPO i morgen, er det lov prøve seg på en test mon tro?? hihihihihi
litt før eller rundt den tiden tr er forventetHar hørt at man kan få festeblødning, når kan mn få det ?
Sent from my iPhone using BV Forum
jeg ser den øverste streken ganske godtVel. Fremdeles veldig svak strek her i gården, men litt sterkere enn i går (og i går, når den tørket, så var den bittelitt sterkere enn i forriggårs). Så. Det kan være den trege starten, men jeg forventer litt sterkere strek snart da. Sist jeg var gravid fikk jeg ultrasvake streke 8-11 dpo og middels sterk 12-13 og ordentlig rosa strek 14 dpo og like sterk som kontrollstreken 19 dpo. Så jeg vet jo at det kan ta tid, dersom jeg er gravid. Fremdeles ikke positiv test, den er ikke klart rosa innen tidsfristen.
Jeg er 11 dpo. Streken synes som alltid litt bedre i virkeligheten enn på bilde, dette er bilde 30 minutter etter at testen er tatt.
Vis vedlegget 65033
Vis vedlegget 65034
Sent from my iPad using BV Forum
Eeeeh da har jeg bestilt meg 2 gr tester til + en digital clead
jeg ser den øverste streken ganske godtden du ikke har skrevet noe på siden med...
Takk , det gjorde meg litt betryggende <3 men det et ikke store symptomene enda, jeg mener alle snakker om disse ømme pumpene det har jeg ikke merket,, ikke har jeg fått denne her murringen heller enda ! Men om man får kjemisk da hvor fort er det streken pleier å bli borte da ?? Noen som vet ?Nei, vi håper du slipper å miste, både tidlig og sent.![]()
Det tar tid å få sterk strek, det er helt normalt. Bare sjekk her;
http://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene.1673091/
Takk , det gjorde meg litt betryggende <3 men det et ikke store symptomene enda, jeg mener alle snakker om disse ømme pumpene det har jeg ikke merket,, ikke har jeg fått denne her murringen heller enda ! Men om man får kjemisk da hvor fort er det streken pleier å bli borte da ?? Noen som vet ?
God ettermiddag.
Ikke noe nytt her.
Fremdeles negativ test.
Våknet med veldig ømme bryst som er et dårlig tegn da jeg pleier å få mindre ømme bryst når jeg er gravid enn når TR kommer
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Oh nojeg trodde jeg hadde bestilt tester på onsdag. Men ser nå at Orderen ikke har gått igjennom
Får jeg testene i morgen når jeg bestilte nå tror dere?
Kanskje, du burde hvert fall sende bestilling nå med en gang så de sender det tidlig på dagen i så fall.
Sendte ny bestilling med engangså satser på det
ellers må jeg bare vente til mandag