Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha jaogså jeg som hadde holdy meg for harde livet siden kl 2 i natt siden jeh før det allerede hadde vært pp toalettet med kort mellomrom
![]()
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Tok en test i natt, fikk ikke sove for jeg hadde slik halsbrann.. Den var negativ, er 9dpo tror jeg.. Men når jeg sto opp nå og så på den igjen så er den svak positiv.. Vet at man ikke skal se etter tidsfristen, men jeg gjør alltid det.. Og aldri før har jeg fått falsk positiv eller endret test etter tiden, så håper dette er veien for oss
<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27
11 dpo Idag og jeg har ikke flere tester igjennoen som vett om det er billigere i Sverige for tester søstera til mannen bor der å kommer nedover så tenkte å spørre om ho evt kunne kjøpe med
har klart å røpe meg til henne uansett
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Skal høre med hoSikkert litt billigere der ja. Det meste er jo litt billigere i Sverige.![]()
11 dpo Idag og jeg har ikke flere tester igjennoen som vett om det er billigere i Sverige for tester søstera til mannen bor der å kommer nedover så tenkte å spørre om ho evt kunne kjøpe med
har klart å røpe meg til henne uansett
Omtrent som meg...Samme ultrasvake strek som i går hos meg, jeg er 10 dpo. Jeg begynner å tro at det bare er falske streker dessverre. Fordelen er at vi da kan planlegge sommerferie. Og jeg har egentlig ikke hatt troen på denne pp'en her så det er greit det altså. Men vi får selvfølgelig vente noen dager til å se, jeg er jo bare 10 dpo.
Tok en test i natt, fikk ikke sove for jeg hadde slik halsbrann.. Den var negativ, er 9dpo tror jeg.. Men når jeg sto opp nå og så på den igjen så er den svak positiv.. Vet at man ikke skal se etter tidsfristen, men jeg gjør alltid det.. Og aldri før har jeg fått falsk positiv eller endret test etter tiden, så håper dette er veien for oss
<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27
Så spennende!
Bare en bittelitten rettelse; det heter ikke svak positiv når det er etter tidsfristen. Da heter det "svak strek". "Positiv" er kun om streker som dukker opp innen tidsfristen (og falsk positiv er streker som dukker opp innen tidsfristen som ikke skulle vært der).Det blir så forvirrende når man bruker positiv utenom dette, for det er jo ikke riktig.
Så spennende!! Skal du ta ny test i morgen? Jeg sjekker alltid testen etter fristen jeg også, må liksom sjekke, aldri fått falsk positiv jeg heller.
Bare så dere vett det rfsu har fått nytt design
Hmhm du kan jo Gjøre detSkal jeg flytte deg til gravid?
*Taster på app på mobilen*
Hmhm du kan jo Gjøre dethåper bare ikke det er kjemisk, synes ikke streken har blitt så veldig sterk enda :S
Jeg tok faktisk en test idag, og en igår. Blendahvite begge 2:/ men har testet veldig veldig tidlig nå da.. Hehe..ble litt fristet når jeg ser andre som får positivt tidlig. Er faktisk bare rundt 8 dpo idag tror jeg. Er vant til hvite tester. Prøvd i et år nå, og ble gravid en gang i løpet av året, men endte i MA.. Fant dette ut i uke 8. Var jo for godt til å være sant! Dette er min 2. Pp etter MA, og prøver å være positiv!!Tusen mange takk ja der et viktig og være positivduda når skal du teste ? Håper å ta med meg så mange som mulig inn på termin forumene