*** IKM uke 25 ***

Spennendes å følge med på alle testingen nå :) selv har jeg ikke flere tester igjen..men må ut å kjøpe en idag så jeg kan teste imorgen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

haha ja :p også jeg som hadde holdy meg for harde livet siden kl 2 i natt siden jeh før det allerede hadde vært pp toalettet med kort mellomrom :p

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Hehe.. Den er kjip! Hehe..

Nå gleder jeg meg til å begynne å teste også ;) selvom jeg egentlig har en dårlig følelse denne pp :)

Tok en test i natt, fikk ikke sove for jeg hadde slik halsbrann.. Den var negativ, er 9dpo tror jeg.. Men når jeg sto opp nå og så på den igjen så er den svak positiv.. Vet at man ikke skal se etter tidsfristen, men jeg gjør alltid det.. Og aldri før har jeg fått falsk positiv eller endret test etter tiden, så håper dette er veien for oss :)

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27

Så spennende! :D

Bare en bittelitten rettelse; det heter ikke svak positiv når det er etter tidsfristen. Da heter det "svak strek". "Positiv" er kun om streker som dukker opp innen tidsfristen (og falsk positiv er streker som dukker opp innen tidsfristen som ikke skulle vært der). :) Det blir så forvirrende når man bruker positiv utenom dette, for det er jo ikke riktig.

Samme ultrasvake strek som i går hos meg, jeg er 10 dpo. Jeg begynner å tro at det bare er falske streker dessverre. Fordelen er at vi da kan planlegge sommerferie. Og jeg har egentlig ikke hatt troen på denne pp'en her så det er greit det altså. Men vi får selvfølgelig vente noen dager til å se, jeg er jo bare 10 dpo.

11 dpo Idag og jeg har ikke flere tester igjen :( noen som vett om det er billigere i Sverige for tester søstera til mannen bor der å kommer nedover så tenkte å spørre om ho evt kunne kjøpe med :P har klart å røpe meg til henne uansett ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

11 dpo Idag og jeg har ikke flere tester igjen :( noen som vett om det er billigere i Sverige for tester søstera til mannen bor der å kommer nedover så tenkte å spørre om ho evt kunne kjøpe med :p har klart å røpe meg til henne uansett ;)

Sikkert litt billigere der ja. Det meste er jo litt billigere i Sverige. :)

billigst på ebay,kjøp fra England så bruker de bare noen dager

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

11 dpo Idag og jeg har ikke flere tester igjen :( noen som vett om det er billigere i Sverige for tester søstera til mannen bor der å kommer nedover så tenkte å spørre om ho evt kunne kjøpe med :P har klart å røpe meg til henne uansett ;)

Det er billigere ja :)

Samme ultrasvake strek som i går hos meg, jeg er 10 dpo. Jeg begynner å tro at det bare er falske streker dessverre. Fordelen er at vi da kan planlegge sommerferie. Og jeg har egentlig ikke hatt troen på denne pp'en her så det er greit det altså. Men vi får selvfølgelig vente noen dager til å se, jeg er jo bare 10 dpo.
Omtrent som meg...
Negativ i dag, men kan kanskje skimte noe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tok en test i natt, fikk ikke sove for jeg hadde slik halsbrann.. Den var negativ, er 9dpo tror jeg.. Men når jeg sto opp nå og så på den igjen så er den svak positiv.. Vet at man ikke skal se etter tidsfristen, men jeg gjør alltid det.. Og aldri før har jeg fått falsk positiv eller endret test etter tiden, så håper dette er veien for oss :)

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27

Så spennende!! Skal du ta ny test i morgen? Jeg sjekker alltid testen etter fristen jeg også, må liksom sjekke, aldri fått falsk positiv jeg heller.

Her har jeg fått el-slim i dag igjen!:confused: Skjønner ingenting jeg... Men som sagt så var det slik da vi prøvde på nr.3 også, sikkert amminga som forvirrer kroppen min. Har nesten gitt opp el-testingen. Ble ikke g-testing på meg i dag tidlig, men tenker jeg tar en i morgen tidlig, da er jeg 11 dpo etter den første anntatte eggløsningen. Blir jo litt sprø av denne babylagingen:p

Så spennende! :D

Bare en bittelitten rettelse; det heter ikke svak positiv når det er etter tidsfristen. Da heter det "svak strek". "Positiv" er kun om streker som dukker opp innen tidsfristen (og falsk positiv er streker som dukker opp innen tidsfristen som ikke skulle vært der). :) Det blir så forvirrende når man bruker positiv utenom dette, for det er jo ikke riktig.

Tenkte ikke jeg heller på, men skal prøve å huske å skrive svak strek heller, enig i det du skriver:)

Så spennende!! Skal du ta ny test i morgen? Jeg sjekker alltid testen etter fristen jeg også, må liksom sjekke, aldri fått falsk positiv jeg heller.

Strek etter tidsfristen er veldig spennende, men det er ikke falsk positiv. Det er bare ugyldig resultat, og om man er heldig så er det første hint om hcg i blodet.

Falsk positiv betyr at man har fått en positiv test, men ikke er gravid. Altså har man fått tydelig strek med riktig farge innen tidsfristen. Da er det noe feil med testen. Falsk positiv skjer med færre enn 1 % av tester, de fleste er mer enn 99 % sikre om de gir positivt resultat (riktig farge innen tidsfristen.) Streker etter tidsfristen er verken positiv eller falsk positiv. Men det er spennende for det. ;)

*Taster på app på mobilen*

Bare så dere vett det rfsu har fått nytt design ;)

Skal jeg flytte deg til gravid? ;)

*Taster på app på mobilen*

Tusen mange takk ja der et viktig og være positiv :D duda når skal du teste ? Håper å ta med meg så mange som mulig inn på termin forumene ;)

Jeg tok faktisk en test idag, og en igår. Blendahvite begge 2:/ men har testet veldig veldig tidlig nå da.. Hehe..ble litt fristet når jeg ser andre som får positivt tidlig. Er faktisk bare rundt 8 dpo idag tror jeg. Er vant til hvite tester. Prøvd i et år nå, og ble gravid en gang i løpet av året, men endte i MA.. Fant dette ut i uke 8. Var jo for godt til å være sant! Dette er min 2. Pp etter MA, og prøver å være positiv!!:) sist testet jeg jo positivt 8 dpo. Håper jeg kan joine deg med positiv test jeg også :) !!

Back
Topp