Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer detCm er cervial muscus. Utflod.
Den kan være tørr, sticky, kremet eller som eggehvite, alt ettersom
fra app
tror det er kremet utflod![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Snuser så smått på denne uka jeg. Tror ikke at jeg har hatt el enda, og da blir det nok ikke uke 24 på meg. Det ble ikke 23 heller, så jeg begynner å bli litt lei av å vente...
fra app
Liker ikke at egget ditt ikke har løsnet. Vil ha deg med sammen med meg. ♡
*Taster på app på mobilen*
Vel, jeg har ikke hatt el, så det ble ikke uke 24, så da prøver jeg meg her i uke 25 inntil videre. Like it or not.
HeiNy for året. Her tror jeg ikm blir den 16 juni. Er ikke sikker pga amming og ikke mens enda, men tydelig el-slim i dag. Lykke til jenter!
Liker at du er her sammen med meg da, men jeg hadde bestemt at du skulle få EL denne uken her. Men nå får du holde deg her på uke 25 og så flytte til terminforum. Så skal det være greit allikevel.
Sent from my iPad using BV Forum
Samme som megFremdeles ikke noen sterkere el testerventer og venter
![]()
Har du fått positiv el-test igjen? Jeg trodde el var igår..men har positiv test i dag også! Er bare å fortsette å legge inn aksjerÆsj. Det var ikke EL på lørdag allikevel. Håper egget løsner i dag. Jeg er altså ikke dpo enda. Da blir IKM uke 25 hvert fall, jeg var jo egentlig litt over i uke 24 med så tidlig EL.
*Taster på app på mobilen*