*** IKM uke 25 ***

Ikke noe sterkere EL test i dag :) prøver igjen i morgen :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Cm er cervial muscus. Utflod.

Den kan være tørr, sticky, kremet eller som eggehvite, alt ettersom

fra app

Cm er cervial muscus. Utflod.

Den kan være tørr, sticky, kremet eller som eggehvite, alt ettersom

fra app
Stemmer det :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Jeg virker ikke å være veldig fruktbar nå.

Sekret er det eneste ved meg som virker dpo. Søren altså. Nå skulle jeg gjerne hatt det gyn brevet snart

fra app

tror det er kremet utflod :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Nei. Det betyr bare utflod generelt.

Og kremet utflod er jo ikke fruktbar utflod, så det er uansett ikke så spennende utflod. Eggehvite derimot. :)

*Taster på app på mobilen*

Snuser så smått på denne uka jeg. Tror ikke at jeg har hatt el enda, og da blir det nok ikke uke 24 på meg. Det ble ikke 23 heller, så jeg begynner å bli litt lei av å vente...

fra app

Liker ikke at egget ditt ikke har løsnet. Vil ha deg med sammen med meg. ♡

Jeg hadde positiv EL-test og myk og åpen tapp i går. I dag er testen negativ og tappen er hard og lukket. Tempen er litt høyere igjen. Spent på tempen i morgen for jeg tror jeg er 1 dpo i dag og da blir det progesteronmedisin snart. Og veldig lett å telle dpo-dagene siden de er like som datoene i juni. :p

Jeg har tatt en g-test for å se at den er negativ. Jeg tar nok en til i morgen. Så jeg er helt sikker på at hcg er ute av kroppen nå. Forrige syklus vet jeg ikke om jeg hadde en kjemisk eller om det var hcg-rester etter MA'en. Tror egentlig at det var hcg-rester. Vil vite sikkert nå så derfor tar jeg to kontroll-tester. Og grunnen til at jeg tar to er at når streken er veldig svsk har jeg opplevd at det blir litt forskjellig fra test til test selv om du dypper i samme urin til og med. Ulik mengde fargestoff tipper jeg.

Hei:) Ny for året. Her tror jeg ikm blir den 16 juni. Er ikke sikker pga amming og ikke mens enda, men tydelig el-slim i dag. Lykke til jenter!

Liker ikke at egget ditt ikke har løsnet. Vil ha deg med sammen med meg. ♡

Vel, jeg har ikke hatt el, så det ble ikke uke 24, så da prøver jeg meg her i uke 25 inntil videre. Like it or not.

Vel, jeg har ikke hatt el, så det ble ikke uke 24, så da prøver jeg meg her i uke 25 inntil videre. Like it or not.

Liker at du er her sammen med meg da, men jeg hadde bestemt at du skulle få EL denne uken her. Men nå får du holde deg her på uke 25 og så flytte til terminforum. Så skal det være greit allikevel.

Sent from my iPad using BV Forum

Hei:) Ny for året. Her tror jeg ikm blir den 16 juni. Er ikke sikker pga amming og ikke mens enda, men tydelig el-slim i dag. Lykke til jenter!

Da er du ført opp. Happy humping. :)

Liker at du er her sammen med meg da, men jeg hadde bestemt at du skulle få EL denne uken her. Men nå får du holde deg her på uke 25 og så flytte til terminforum. Så skal det være greit allikevel.

skal prøve...

Ny uke imorgen og jeg er 1 dpo :) iflg babyverden var el idag i flg meg selv var den på fredag dvs at det kjente sånn ut ihvertfall :) men regner fra imrg uansett lettere det når jeg verken har temp måler eller el tester .. tappen er hard og lukket og nå slutter jeg og kjenne etter på den ... måtte mange egg feste seg denne uken , lykke til jenter :)

Æsj. Det var ikke EL på lørdag allikevel. Håper egget løsner i dag. Jeg er altså ikke dpo enda. Da blir IKM uke 25 hvert fall, jeg var jo egentlig litt over i uke 24 med så tidlig EL.

Håper på uke 25 sammen med deg

fra app

Æsj. Det var ikke EL på lørdag allikevel. Håper egget løsner i dag. Jeg er altså ikke dpo enda. Da blir IKM uke 25 hvert fall, jeg var jo egentlig litt over i uke 24 med så tidlig EL.

Har du fått positiv el-test igjen? Jeg trodde el var igår..men har positiv test i dag også! Er bare å fortsette å legge inn aksjer :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp