Det tror jeg og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg og
Men 9 dpo er vel veldig tidlig?Blendahvit 9 dpo. Så da er mitt håp omtrent ute![]()
Og Jeg som egentlig hadde en litt god magefølelse denne mnd…

Altså….. 14 dpo i dag og forventet å våkne til mens som vanlig på 14 dpo. Men nei. Tempen er fortsatt høy og jeg sverger på at det er en liten strek på testen som kom innen fristen. Helt umulig å få med på bilde selvfølgelig, men har altså testet hver dag med vanlige tester og tidlig digital 10 dpo, de har vært klar negative. Kan det være sen implantasjon??????Negativ digital tidligtest i dag, så jeg kan settes på TR. Lykke til videre alle sammen![]()
Jeg fikk blendahvit 8 og 9, og svak positiv 10dpoBlendahvit 9 dpo. Så da er mitt håp omtrent ute![]()
Og Jeg som egentlig hadde en litt god magefølelse denne mnd…
Men 9 dpo er vel veldig tidlig?![]()
Har liksom testet positivt 9 dpo de andre gangene det har gått bra liksomJeg fikk blendahvit 8 og 9, og svak positiv 10dpo
Eller… vent! Jeg testet vel ikke positiv før 11-12 dpo første gangen
når jeg tenker meg omJeg synes testene dine er kjempefine! Perfekt til 13 dpoSyns det går så sakte.. så tenker jo liksom at dette er kjemisk nå.. de blir også så svake når de tørker.. slitsomme dager med overanalysering..
Testene under er alle fra før 5min
Er jo kjempefin økning. Husk at hcg dobler seg ca hver andre dag, så om du sammenligner 9 og 11 dpo. Og 11 og 13 dpo så ser d jo fantastisk ut!Syns det går så sakte.. så tenker jo liksom at dette er kjemisk nå.. de blir også så svake når de tørker.. slitsomme dager med overanalysering..
Prøv å se på det på denne måten. Hcg skal jo doble seg annenhver dag ca, så om man ser her har du jo helt perfekt stigning!Syns det går så sakte.. så tenker jo liksom at dette er kjemisk nå.. de blir også så svake når de tørker.. slitsomme dager med overanalysering..

Prøv å se på det på denne måten. Hcg skal jo doble seg annenhver dag ca, så om man ser her har du jo helt perfekt stigning!
Vis vedlegget 408313
Er jo kjempefin økning. Husk at hcg dobler seg ca hver andre dag, så om du sammenligner 9 og 11 dpo. Og 11 og 13 dpo så ser d jo fantastisk ut!
Dere er gode daJeg synes testene dine er kjempefine! Perfekt til 13 dpo![]()
altså, hva i alle dager?!
Skrev sist uke at jeg kunne settes på trIkm i dag er @EiLitaSpire og @Boom85, hvordan går det med dere?
Lykke til i ny syklus og med medisinerSkrev sist uke at jeg kunne settes på trImorgen begynner jeg på letrozol (krysser fingrene for denne pp’en)