IKM uke 25☀️

Blendahvit 9 dpo. Så da er mitt håp omtrent ute :hilarious: :arghh: Og Jeg som egentlig hadde en litt god magefølelse denne mnd…

Vedlegg

• 7D8F9F90-15CF-419E-ABE0-AFFB7CCF46F5.jpeg
    7D8F9F90-15CF-419E-ABE0-AFFB7CCF46F5.jpeg
    1.008,2 KB · Visninger: 93
Negativ digital tidligtest i dag, så jeg kan settes på TR. Lykke til videre alle sammen :Heartred
Altså….. 14 dpo i dag og forventet å våkne til mens som vanlig på 14 dpo. Men nei. Tempen er fortsatt høy og jeg sverger på at det er en liten strek på testen som kom innen fristen. Helt umulig å få med på bilde selvfølgelig, men har altså testet hver dag med vanlige tester og tidlig digital 10 dpo, de har vært klar negative. Kan det være sen implantasjon??????
IMG_1642.jpeg

Last edited:
Syns det går så sakte.. så tenker jo liksom at dette er kjemisk nå.. de blir også så svake når de tørker.. slitsomme dager med overanalysering..
Testene under er alle fra før 5min

Vedlegg

• 920EE1C7-6A90-4BC6-AE52-5241518ED94A.jpeg
    920EE1C7-6A90-4BC6-AE52-5241518ED94A.jpeg
    396,9 KB · Visninger: 123
Syns det går så sakte.. så tenker jo liksom at dette er kjemisk nå.. de blir også så svake når de tørker.. slitsomme dager med overanalysering..
Jeg synes testene dine er kjempefine! Perfekt til 13 dpo❤️

Er jo kjempefin økning. Husk at hcg dobler seg ca hver andre dag, så om du sammenligner 9 og 11 dpo. Og 11 og 13 dpo så ser d jo fantastisk ut!

Prøv å se på det på denne måten. Hcg skal jo doble seg annenhver dag ca, så om man ser her har du jo helt perfekt stigning!

Screenshot_20230620_140624_Samsung Internet.jpg

Prøv å se på det på denne måten. Hcg skal jo doble seg annenhver dag ca, så om man ser her har du jo helt perfekt stigning!

Vis vedlegget 408313
Er jo kjempefin økning. Husk at hcg dobler seg ca hver andre dag, så om du sammenligner 9 og 11 dpo. Og 11 og 13 dpo så ser d jo fantastisk ut!
Jeg synes testene dine er kjempefine! Perfekt til 13 dpo❤️
Dere er gode da♥️ Det hjalp litt♥️ Sammenligner med alt og alle.. så blir jo smålig rar, og ikke typisk meg..

Hjeeelp! Er det noen som har opplevd å få melk i puppene uten å være gravid? Det ene brystet mitt var så sykt vondt i natt, og i dag så har jeg altså melk i puppene! :wideyed: altså, hva i alle dager?!
Kan det være en festeblødning jeg har i stedet? Jeg hadde egentlig ikm i går og fikk "mens" som normalt. Testet i dag tidlig (tror jeg), og da var testen negativ.
Kan hormonene rundt mens være med på å påvirke produksjon? Sist jeg ammet var for 4,5 år siden... :oops: jeg er mildt sagt sjokkert :hilarious:

Skrev sist uke at jeg kunne settes på tr :) Imorgen begynner jeg på letrozol (krysser fingrene for denne pp’en)
Lykke til i ny syklus og med medisiner♥️ Håper spiren sitter i løpet av neste mnd :smiley-angelic001

Absolutt NADA strek 9/10 dpo. Flo mener jeg er 9 dpo og jeg mener 10. men siden jeg ikke temper så aner jeg jo ikke :hilarious: men helt nada tester, så denne pp er over for min del!

Vedlegg

• 2ADEEBB2-7A31-4762-95E4-CED13A1E5BB9.jpeg
    2ADEEBB2-7A31-4762-95E4-CED13A1E5BB9.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 80
Back
Topp