Oi oi! Dette ser jo veldig lovende ut! Håper sånn for deg, nå må den sitteDet her holder jeg ikke ut, i morgen er streken sikkert borte, men deler likevel:
Vis vedlegget 408148
Vis vedlegget 408149
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi oi! Dette ser jo veldig lovende ut! Håper sånn for deg, nå må den sitteDet her holder jeg ikke ut, i morgen er streken sikkert borte, men deler likevel:
Vis vedlegget 408148
Vis vedlegget 408149
Asså, det ser jo virkelig lovende ut.. håper så inderlig for deg![]()

Huff ja, men dette er virkelig nervepirrende! Tipper streken er helt vekk i morgenOi oi! Dette ser jo veldig lovende ut! Håper sånn for deg, nå må den sitte![]()

Ja det skjønner jeg! Til og med jeg kjenner på det for degHuff ja, men dette er virkelig nervepirrende! Tipper streken er helt vekk i morgen![]()
håper virkelig denne sitter, helt til termin
veldig spent på morgendagens (husk: ikke dritt-tiss
)HahaJa det skjønner jeg! Til og med jeg kjenner på det for deghåper virkelig denne sitter, helt til termin
veldig spent på morgendagens (husk: ikke dritt-tiss
)
okei, hva er dritt-tiss??
Det er morgenurinenHahaokei, hva er dritt-tiss??
![]()
svært få (etter min erfaring) får gode tester på det. Bedre å teste på urin nr 2 
Aah, så først tisse ut alt også tisse igjen? Men når? Hvor lenge etterpå?Det er morgenurinensvært få (etter min erfaring) får gode tester på det. Bedre å teste på urin nr 2
![]()

Ja, første tiss går rett i dass.Aah, så først tisse ut alt også tisse igjen? Men når? Hvor lenge etterpå?![]()
jeg pleier å vente i 3-4 timer, drikke minst mulig.Herigud, håper jeg våkner tidligJa, første tiss går rett i dass.jeg pleier å vente i 3-4 timer, drikke minst mulig.

Skal jeg sette deg på gravid?Jeg er jo etter teststrekene gravid, så kan vel kanskje stå på pistasjnøtter gravis(selv om det er innmari skummelt)
Nå må jeg le, hvordan i alle dager fikk jeg skrevet pistasjnøtter gravisSkal jeg sette deg på gravid?

Fortsatt veldig tidligIngen videre fremskritt her ser det ut til 8/9dpo
Vis vedlegget 408162
Jeg er enig med deg* Kremt * en ørliten 180 graders helomvending her. Ser dere det jeg ser??? Er det bare en skyggestrek? Eller ser jeg syner?
11dpo i dag.
Testen er babyplan tidlig, ikke tatt med morgenurin, men med cirka 4 timer siden sist toalettbesøk.
Tørr ikke på noen måte å slippe jubelen løs enda, kommer garantert til å teste de neste dagene frem mot IKM, men med mindre min ønsketenking har tatt helt av, så er det da noe her?
Vis vedlegget 408118

Dette MÅ jo bare være babyJeg klarte jo ikke å tisse ut alt også vente, så jeg tok test jeg men se på dette da:
Vis vedlegget 408173
Forrige pp mot denne pp:
Vis vedlegget 408174
Hele rekka:
Vis vedlegget 408175
11 dager etter ovitrelle i dag, det kan da vel ikke være ovitrelle nå??? Var jo så svak 6 dpo også så sterk nå?? Og rosa??? Hahahahah herigud hjelp?!![]()
![]()
jeg sier gratulerer jeg 
Det er jo rått! Det er ikke ovitrelleJeg klarte jo ikke å tisse ut alt også vente, så jeg tok test jeg men se på dette da:
Vis vedlegget 408173
Forrige pp mot denne pp:
Vis vedlegget 408174
Hele rekka:
Vis vedlegget 408175
11 dager etter ovitrelle i dag, det kan da vel ikke være ovitrelle nå??? Var jo så svak 6 dpo også så sterk nå?? Og rosa??? Hahahahah herigud hjelp?!![]()
![]()

Åh jeg griner snart jeg orker ikke TENK OM DET BARE ER SPRØYTA DADette MÅ jo bare være babyjeg sier gratulerer jeg
![]()
*puste i pose*