IKM uke 25☀️

Huff ja, men dette er virkelig nervepirrende! Tipper streken er helt vekk i morgen:bag:
Ja det skjønner jeg! Til og med jeg kjenner på det for deg :hilarious: håper virkelig denne sitter, helt til termin :smiley-angelic001 veldig spent på morgendagens (husk: ikke dritt-tiss :hilarious:)

Fant bilde av test 9 dpo/11 dager etter ovitrelle fra forrige pp, så vi får nå se da hvordan det utvikler seg :nailbiting:
E28FB5C7-787D-41A8-950D-261345169732.jpeg

Ingen videre fremskritt her ser det ut til 8/9dpo
20230619_072302.jpg

Tok en test i dag, men usikker på DPO for eggløsningssmerter kom flere dager etter det kalenderen sier, er forberedt på at syklusen kan være litt på bærtur etter kjemisk/tidlig SA 5+2 forrige mnd. Testen er så blank som man kan få det ;) men gir ikke opp, for med vår datter testet jeg ikke positivt før dagen før IKM :)

* Kremt * en ørliten 180 graders helomvending her. Ser dere det jeg ser??? Er det bare en skyggestrek? Eller ser jeg syner? :hilarious:

11dpo i dag.

Testen er babyplan tidlig, ikke tatt med morgenurin, men med cirka 4 timer siden sist toalettbesøk.

Tørr ikke på noen måte å slippe jubelen løs enda, kommer garantert til å teste de neste dagene frem mot IKM, men med mindre min ønsketenking har tatt helt av, så er det da noe her?
Vis vedlegget 408118
Jeg er enig med deg :happy:

Back
Topp