IKM uke 25☀️

IKM på torsdag, blendahvit test i dag (10dpo), og mensmurringer i magen allerede. Bare å gi opp håpet? Eller tar jeg sorgene på forskudd? Med forrige tenkte jeg ikke over å teste før utpå kvelden den dagen jeg hadde IKM, så har ikke noe egen erfaring å bygge på med tidlig testing egentlig :sour:
Ikke heng deg opp i hva "alle andre" gjør og sier. Jeg tester heller ikke før IKM med mindre jeg skal noe spesielt som involverer alkohol. Blanke tester og det å vite om kjemiske graviditeter gir meg ingenting. Blir bare mer deppa av det. Bedre å være sikker tvert enn å gå og synse og lure. Symptomene er også ulike fra person til person. PMS og tidlig graviditet kan føles helt likt.

Testrekke hittil, 8 dpo i dag og 10 dager siden ovitrelle ble satt! Nå begynner spenningen :pompus: :hilarious:

IMG_6449.jpeg

Fortsatt negativ test 11dpo. De forrige graviditetene, så har jeg fått positiv test 9 og 10 dpo, så mister troen nå dessverre. Men jeg er helt utslitt om dagen, virkelig! Jeg kan sove dagen og døgnet rundt, og det er ikke likt meg.
Men sliter med gresspollen og virker som om den har startet litt allerede, selv om det er ekstremt tidlig. Går ihvertfall på allergimedisiner, og blir nok litt slått ut av det i kombinasjon med varmen som har vært her på Østlandet i lang tid nå.

* Kremt * en ørliten 180 graders helomvending her. Ser dere det jeg ser??? Er det bare en skyggestrek? Eller ser jeg syner? :hilarious:

11dpo i dag.

Testen er babyplan tidlig, ikke tatt med morgenurin, men med cirka 4 timer siden sist toalettbesøk.

Tørr ikke på noen måte å slippe jubelen løs enda, kommer garantert til å teste de neste dagene frem mot IKM, men med mindre min ønsketenking har tatt helt av, så er det da noe her?
IMG_1608.jpeg

Last edited:
* Kremt * en ørliten 180 graders helomvending her. Ser dere det jeg ser??? Er det bare en skyggestrek? Eller ser jeg syner? :hilarious:

11dpo i dag.

Testen er babyplan tidlig, ikke tatt med morgenurin, men med cirka 4 timer siden sist toalettbesøk.

Tørr ikke på noen måte å slippe jubelen løs enda, kommer garantert til å teste de neste dagene frem mot IKM, men med mindre min ønsketenking har tatt helt av, så er det da noe her?
Vis vedlegget 408118
Jeg kan se noe der ja!

11dpo i dag.

Vis vedlegget 408118
Ser noe der :facepalm:

Noen som har fått utslag på RFSU tidligere enn IKM? Må teste allerede 11 DPO, og er usikker på om RFSU vil fange opp en eventuell graviditet allerede da? Gidder ikke å kjøpe tidligtester når jeg normalt ikke bruker det. Er enda mer deprimerende med blanke tidligtester enn blank RFSU. :hilarious:

(Deler denne med testetøsene også.)

Noen som har fått utslag på RFSU tidligere enn IKM? Må teste allerede 11 DPO, og er usikker på om RFSU vil fange opp en eventuell graviditet allerede da? Gidder ikke å kjøpe tidligtester når jeg normalt ikke bruker det. Er enda mer deprimerende med blanke tidligtester enn blank RFSU. :hilarious:

(Deler denne med testetøsene også.)
jeg har fått utslag på de allerede 9 dpo :)

Har ikke fått testet enda, blir imorgen, vi ble rammet av tornado noen dager siden, ingen strøm eller muligheter å dra noen plasser, bare kaos. Alle er heldigvis ok. Strømmen kom igår heldigvis noe som tyder på at kroger er åpen. Så skal dra imorgen å kjøpe meg digital.
Er 15dpo imorgen. Ømme pepper vettfall

Back
Topp