Makesure vanlig test, og rosa når den komSkulle vente lenge med å teste jeg.. ble visst 8DPO.. men fikk jammen ett håp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Makesure vanlig test, og rosa når den komSkulle vente lenge med å teste jeg.. ble visst 8DPO.. men fikk jammen ett håp
Ser da den svært så tydelig!!Makesure vanlig test, og rosa når den kom

Jeg og… syns egentlig det var litt skummelt. Har ALDRI fått noe strek på disse de siste 6 mnd før 11-12 dpo(mistenkt kjemiske). Så fikk jo et håp. Men føler fallhøyden er stor. Det her var test ved 16.tiden. Så strek 05:30 og, men myyyyye svakereSer da den svært så tydelig!!![]()
Jeg håper det er babystrekJeg og… syns egentlig det var litt skummelt. Har ALDRI fått noe strek på de før 11-12 dpo(mulig kjemiske). Så fikk jo et håp. Men føler fallhøyden er stor. Det her var test ved 16.tiden. Så strek på morgenene og, men myyyyye svakere
Er dessverre ikke annet å gjøre enn å vente, men syns denne var veldig synlig!TakkJeg håper det er babystrekEr dessverre ikke annet å gjøre enn å vente, men syns denne var veldig synlig!
Meg igjen Måtte registrere meg for å få lagt til bilde… er jo tidlig altså, men ser jeg bare syner?Hei! Slenger meg på:
Olivenolje - 34 - PP1 - B1 - EL 07.06 - TR 22.06
Tok en test i dag, 8dpo, veldig tidlig. Synes jeg ser noe. Men hvordan laster jeg opp bilder her? Er ganske ny…
Så bra du fant ut av det. Jeg ser strekMeg igjen Måtte registrere meg for å få lagt til bilde… er jo tidlig altså, men ser jeg bare syner?
Jeg ser strek! SpennenddMeg igjen Måtte registrere meg for å få lagt til bilde… er jo tidlig altså, men ser jeg bare syner?

Spennende! Håper den sitterSkulle vente lenge med å teste jeg.. ble visst 8DPO.. men fikk jammen ett håp

Å gurimalla! Så spennende! Tar du en ny i kveld eller?Skulle vente lenge med å teste jeg.. ble visst 8DPO.. men fikk jammen ett håp

Har aldri brukt babyplan før, det er de tidlige. Er det mye skygge på dem? Ser streken eventuelt ut som det? Vet ikke hvordan skyggestreker ser utSå bra du fant ut av det. Jeg ser strek![]()

Det ser da ut som babystrekMeg igjen Måtte registrere meg for å få lagt til bilde… er jo tidlig altså, men ser jeg bare syner?
Glemte å linke deg, men lagt ut nytt bildeÅ gurimalla! Så spennende! Tar du en ny i kveld eller?![]()
Hvordan går det med deg?Jeg har aldri fått skyggestrek på dem men tviler ikke på at det er mulig. Skyggestreker tror jeg er grålige på farge, mens babystrek er rosaHar aldri brukt babyplan før, det er de tidlige. Er det mye skygge på dem? Ser streken eventuelt ut som det? Vet ikke hvordan skyggestreker ser ut![]()
Spennende! Håper for degLitt fornøyd med at jeg har holdt meg unna forum idag, og så logger jeg inn til så mange tidlige streker
Om jeg er gravid er jeg 3+2 imorgen og det var da jeg testa positivt med forrige babytror kanskje jeg ryker på første test om noen timer!

Her er det baby på gang, vet du!!Glemte å linke deg, men lagt ut nytt bildeHvordan går det med deg?
![]()
ser streken godt!
lei lange sykluser! Håper jeg kan komme etter deg, så jeg slipper å vente på el i neste mnd også 
Nei æsj da, på vei inn i lang syklus igjenHer er det baby på gang, vet du!!![]()
ser streken godt!
Joda.. jeg er på cd 15, venter på el. Kjenner ikke noe enda, så det ser ut som el kommer på cd 20+lei lange sykluser! Håper jeg kan komme etter deg, så jeg slipper å vente på el i neste mnd også
![]()
Krysser fingrene for at egget snart slipper, og at det ligger noen svømmere klare til kapring