IKM uke 25☀️

Ser da den svært så tydelig!! :woot:
Jeg og… syns egentlig det var litt skummelt. Har ALDRI fått noe strek på disse de siste 6 mnd før 11-12 dpo(mistenkt kjemiske). Så fikk jo et håp. Men føler fallhøyden er stor. Det her var test ved 16.tiden. Så strek 05:30 og, men myyyyye svakere

Jeg og… syns egentlig det var litt skummelt. Har ALDRI fått noe strek på de før 11-12 dpo(mulig kjemiske). Så fikk jo et håp. Men føler fallhøyden er stor. Det her var test ved 16.tiden. Så strek på morgenene og, men myyyyye svakere
Jeg håper det er babystrek :Heartred Er dessverre ikke annet å gjøre enn å vente, men syns denne var veldig synlig!

Hei! Slenger meg på:

Olivenolje - 34 - PP1 - B1 - EL 07.06 - TR 22.06

Tok en test i dag, 8dpo, veldig tidlig. Synes jeg ser noe. Men hvordan laster jeg opp bilder her? Er ganske ny…
Meg igjen Måtte registrere meg for å få lagt til bilde… er jo tidlig altså, men ser jeg bare syner?

Vedlegg

• IMG_0120.jpeg
    IMG_0120.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 121
Fra morgenen i dag… er skygge på babyløsning, men tror det blir med skygge!

IMG_1111.jpeg
IMG_1110.jpeg

Har aldri brukt babyplan før, det er de tidlige. Er det mye skygge på dem? Ser streken eventuelt ut som det? Vet ikke hvordan skyggestreker ser ut:happy8
Jeg har aldri fått skyggestrek på dem men tviler ikke på at det er mulig. Skyggestreker tror jeg er grålige på farge, mens babystrek er rosa

Litt fornøyd med at jeg har holdt meg unna forum idag, og så logger jeg inn til så mange tidlige streker ❤️
Om jeg er gravid er jeg 3+2 imorgen og det var da jeg testa positivt med forrige baby ❤️ tror kanskje jeg ryker på første test om noen timer!

Glemte å linke deg, men lagt ut nytt bilde :facepalm: Hvordan går det med deg?♥️
Her er det baby på gang, vet du!! :excited001 :love017 ser streken godt!
Joda.. jeg er på cd 15, venter på el. Kjenner ikke noe enda, så det ser ut som el kommer på cd 20+ :arghh: lei lange sykluser! Håper jeg kan komme etter deg, så jeg slipper å vente på el i neste mnd også :hilarious:

Her er det baby på gang, vet du!! :excited001 :love017 ser streken godt!
Joda.. jeg er på cd 15, venter på el. Kjenner ikke noe enda, så det ser ut som el kommer på cd 20+ :arghh: lei lange sykluser! Håper jeg kan komme etter deg, så jeg slipper å vente på el i neste mnd også :hilarious:
Nei æsj da, på vei inn i lang syklus igjen :sorry: Krysser fingrene for at egget snart slipper, og at det ligger noen svømmere klare til kapring ♥️ Jeg håper å kunne flytte inn i en termingruppe, og ønsker deg evt hjertelig velkommen etter♥️

Back
Topp