Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er du sikker på EL?Hva i alle dager er dette, dpo 3. Og etter sex idag så kom det rosa på papiret med jaaa, dere vet vell hva som kommer ut ...
Å når jeg får mensen så bruker jeg av og til å få press der nede, føles ut som man er hoven å tung der nede, å det har jeg nå? Er jo 14 dager til tr...
Du kan se siste testen min her inne. Ganske sikker på det var da, at eggløsningen skal skje innen 48 timer etter positiv test?Er du sikker på EL?Det kan ikke være at egget har sluppet litt sent? Mange kan jo få litt blod på papiret litt etter at egget har sluppet! Blod kan være tegn på et stort og fint egg, så er jo lov å håpe at det er det
![]()
Så den nå! Satser på at det har klaffet for derDu kan se siste testen min her inne. Ganske sikker på det var da, at eggløsningen skal skje innen 48 timer etter positiv test?
Aner ikke, synest det bare var rart at følelsen av å være hoven å tung der nede var merkligere.
Men blir spennedes å se.

)
Ikke aleneDa vi prøvde på første, gikk jeg med hjerna permanent planta i babyland 24 timer i døgnet, klarte ikke å fokusere på noe anna. Trodde jeg skulle være litt mer cool denne gangen (dette er første pp for oss på barn nr 2), men NEIDA. Er 1dpo og jeg KLØR etter å få tisse på den hersens pinnen. Plis si det er andre som føler det på samme måten, for jeg føler meg helt gal her jeg sitter![]()

Jeg har ikke blødd noe, men tyngdefornemmelsen har jeg ofte de første dagene etter EL(samme som når jeg har vært gravid).Hva i alle dager er dette, dpo 3. Og etter sex idag så kom det rosa på papiret med jaaa, dere vet vell hva som kommer ut ...
Å når jeg får mensen så bruker jeg av og til å få press der nede, føles ut som man er hoven å tung der nede, å det har jeg nå? Er jo 14 dager til tr...
Testetrang har jeg aldri hatt, men jeg kan skrive under på at babyfokuset IKKE blir mindre fra gang til gang, og mer avslappet blir man heller ikke. Prøver nå på tredjemann, og har aldri tenkt mer på det enn nå.Da vi prøvde på første, gikk jeg med hjerna permanent planta i babyland 24 timer i døgnet, klarte ikke å fokusere på noe anna. Trodde jeg skulle være litt mer cool denne gangen (dette er første pp for oss på barn nr 2), men NEIDA. Er 1dpo og jeg KLØR etter å få tisse på den hersens pinnen. Plis si det er andre som føler det på samme måten, for jeg føler meg helt gal her jeg sitter![]()
Gadd ikke henge på forumet med de to første, bare sneik, men nå har det tatt av.