IKM uke 25☀️

Jeg melder meg inn her jeg. Vi hadde egentlig droppet prøvingen på nr.3 pga helseplager og div, men jeg klarer bare ikke å falle til ro med 2 barn. Derfor har jeg og mannen blitt enige om å prøve noen måneder til nå. Fordelen min er at helseplagene mine har blitt bedre under tidligere svangerskap, så jeg må bare håpe at det kan gå nå!

Mulan- 31- B3 - PP1 - EL 09/06 - IKM 23/06.
 
Amalje - 35 - B2 - PP1 - IKM 24.06

Nettopp hatt en kjemisk/tidlig SA (5+2), men det var ikke noe vi prøvde på så var ganske overrasket. Men bestemte oss for å starte prøvingen nå. Så registrerte blødningen som menstruasjon i appen, så håper syklusen er ok, men kan selvsagt hende det er noe forsinkelser, men krysser fingrene :D
 
Dette er merkelig. Fått sånn siden sist. lang eggløsning her, blir sikkert 5linger
 

Vedlegg

  • 20230603_184817.jpg
    20230603_184817.jpg
    993,5 KB · Visninger: 52
Var ment som en spøk fet forgje, skjønner at den er positiv nå.
Har vell lakt nokk aksjer for 3 mnd vi er veldig sexuelle så der er det ingen problemer. Håper bare så inderlig det skjer snart.
Vet det er mindre sjanse siden jeg har diabetes 1. Men ææææææ vil så gjerne ha den siste
 
Positiv el test i dag som "bestilt". Da gjenstår det bare å se om egget slipper i kveld (som det bruker etter positiv test) eller om det "drar" ut til i morgen.
 
IMG_20230605_175422.jpg

Hva tenker dere? Positiv eller nesten positiv?
Var på sjekk i dag med gyn, og der lå det to egg klare. Men hadde ikke sluppet enda. Og mannen kommer ikke hjem før midnatt i morgen kveld :smiley-angelic001
 
Vis vedlegget 407051
Hva tenker dere? Positiv eller nesten positiv?
Var på sjekk i dag med gyn, og der lå det to egg klare. Men hadde ikke sluppet enda. Og mannen kommer ikke hjem før midnatt i morgen kveld :smiley-angelic001
Vil si den er nesten positiv? Synest test streken er knappe lysere enn kontroll, så jeg vil tippe du har en positiv relativt snart kjør på
 
CD 16 og der kom endelig maksimal på monitor og strimlene er også positive:joyful: prøve å legge inn aksjer i to dager til, så er vi helt innfor denne gangen:smug: har sinnsyke eggløsningssmerter denne gangen, så krysser fingrene for et super gull egg❤️
FE26A19A-8A53-4092-9BBE-304365C42CF6.jpeg
E03D2ACD-9C07-4BE8-A9B9-CC8C6A02141C.jpeg
 
Vis vedlegget 407051
Hva tenker dere? Positiv eller nesten positiv?
Var på sjekk i dag med gyn, og der lå det to egg klare. Men hadde ikke sluppet enda. Og mannen kommer ikke hjem før midnatt i morgen kveld :smiley-angelic001
Nesten positiv :love2 så håper mannen rekker det, ser jo ut til å være håp for det♥️
 
Nesten positiv :love2 så håper mannen rekker det, ser jo ut til å være håp for det♥️
Negative tester i dag igjen, og hadde skikkelige smerter sent i går kveld. Så tror egget slapp da :smiley-angry017 og han kommer ikke hjem igjen før rundt midnatt i dag. Søren også! Har aldri hatt så tidlig EL før...
Slipper egget med en gang testen blir negativ eller kan det gå litt tid? Kjenner at jeg har litt EL smerter i dag også, så det er noe som skjer. Men var tydelig noe som skjedde i går, det var ikke til å ta feil av :sorry:
 
Negative tester i dag igjen, og hadde skikkelige smerter sent i går kveld. Så tror egget slapp da :smiley-angry017 og han kommer ikke hjem igjen før rundt midnatt i dag. Søren også! Har aldri hatt så tidlig EL før...
Slipper egget med en gang testen blir negativ eller kan det gå litt tid? Kjenner at jeg har litt EL smerter i dag også, så det er noe som skjer. Men var tydelig noe som skjedde i går, det var ikke til å ta feil av :sorry:
Ånei så kjedelig.. men de sier jo at egget slipper fra 12-48t etter første positive test. Tok du noen tester før som du kan sammenligne med? Er så kjedelig når de ikke er hjemme rundt EL tiden :sorry:
 
Ånei så kjedelig.. men de sier jo at egget slipper fra 12-48t etter første positive test. Tok du noen tester før som du kan sammenligne med? Er så kjedelig når de ikke er hjemme rundt EL tiden :sorry:
Nei jeg rakk dessverre ikke det. Tok test i får rundt kl i går 17, og da var den positiv. Men var på gyn rundt kl 13.30 i går, og da var ikke EL skjedd enda. Jeg tenker vi får prøve når han kommer hjem likevel.
Men har lite håp for denne PP'n nå. Han jobber turnus så det er ikke så enkelt å time dette :sorry:
 
Så ble mine eltester også positive! Det har murret et par dager og CB digital viste blinkende smiley i går, så da håpte jeg jo på fast i dag :) strimmel er også positiv etter mitt skjønn, men tipper den er enda sterkere i kveld. La inn aksjer i går og tenker de to neste dagene også. Håper det kommer en mer tydelig temperaturforandring denne gang, med dropp i morgen og stor stigning torsdag. Nå begynner det å bli spennende:happy:
 

Vedlegg

  • Snapchat-1567364474.jpg
    Snapchat-1567364474.jpg
    629,4 KB · Visninger: 29
Nei jeg rakk dessverre ikke det. Tok test i får rundt kl i går 17, og da var den positiv. Men var på gyn rundt kl 13.30 i går, og da var ikke EL skjedd enda. Jeg tenker vi får prøve når han kommer hjem likevel.
Men har lite håp for denne PP'n nå. Han jobber turnus så det er ikke så enkelt å time dette :sorry:
Kjenner til mann i turnus(og jobber ikke her vi bor), det er noe herk! Egget kan jo leve opptil et døgn etter det slipper, så krysser fingrene for dere♥️
 
Back
Topp