IKM uke 25☀️

Dere testetøser... Hvor mange ganger om dagen tester dere etter EL? Gyn sa det holdt med en gang per dag. Ser nå at testen i ettermiddag (kl. 17.00) er sterkere enn den i går, så kanskje den kommer i mål i morgen tidlig eller i morgen ettermiddag?

Har bare testet sånn ti ganger i mitt liv, og aldri sett streken så sterk, så da må det jo nærme seg. :hilarious:
Jeg har vanligvis testet en gang til dagen og to når jeg merker stigning. Denne PP tok jeg heldigvis 3 stk på en dag og hadde jeg ikke gjort det hadde jeg misset toppen
 

Vedlegg

  • IMG_0431.jpeg
    IMG_0431.jpeg
    335,3 KB · Visninger: 43
  • IMG_0430.jpeg
    IMG_0430.jpeg
    280,4 KB · Visninger: 41
Testetrang har jeg aldri hatt, men jeg kan skrive under på at babyfokuset IKKE blir mindre fra gang til gang, og mer avslappet blir man heller ikke. Prøver nå på tredjemann, og har aldri tenkt mer på det enn nå. :hilarious: Gadd ikke henge på forumet med de to første, bare sneik, men nå har det tatt av.
Veldig godt å høre egentlig :hilarious: Hadde helt avslappa holdning til det, helt til vi plutselig hadde begynt å PRØVE og da kom alle de gamle tankene tilbake gitt:hilarious:
 
Selvfølgelig glemte jeg å tempe i natt :arghh: Ikke helt krise, men hadde vært greit å få oversikt over hele temp kurven min denne syklusen også mtp CD10 var i dag pg da nærmer gjerne EL seg. Får huske å ha på klokken i natt så jeg får med meg tempen videre.
 
Jeg tester opptil 3 ganger, men som oftest bare to fra jeg synes det er noe sterkere test/vet at el nærmer seg. Da tester jeg ettermiddag + kveld, og noen ganger også om morgenen. På ovitrelle trenger jeg ikke teste da :shy:

Har el i dag, så om du orker å endre på det er det fint, om ikke er det ikke krise:hilarious:
Vi har lagt aksjer torsdag, fredag og nå på morgenen, så får vi legge aksjer i kveld og i morgen bare for å være helt på den sikre siden!

Begynner å teste ut ovitrelle 8 dpo. Håper virkelig det blir sterkere strek nå:Heartred
 
Jeg lurer på om jeg hadde EL i går, i så tilfelle er jeg 1 dpo i dag. Mulig det slapp på fredag, så jeg er 1-2 dpo vil jeg tro. Vi fikk lagt inn aksjer i går og torsdag, så skal ha truffet. Jeg har masse murringer i magen, men det er ikke unormalt. Tenker at jeg kommer til å ryke på en test på fredag neste uke!:D
 
1 DPO, og øm i egglederen, haha. Håper det var en velutviklet sværing som slapp, klar for å møte ventende svømmere. :hilarious: Kan i hvert fall si at ingen av syklusene mine har vært like hittil, så det er bare å glemme tolking av graviditetstegn.
 
Slenger meg på! :woot:

Scarlett - 28 - B3 - PP 2 (etter sa) - EL 11/6 - IKM 24/6
 
Melder meg inn her i denne gruppen også. Litt fremskyndet EL etter Letrozol og Ovitrelle.

Ch82 - B1 - PP 5 - EL 11.06 - IKM 25/26.06
 
CD 22 & 5 DPO
Har veldig murringer og stølhet i dag, men det kommer nok av cyclogesten. Men etter all aksjelegginga, så bor det en bitteliten optimist i meg. Så blir spennende å se fremover. Ryker nok på første test 8 dpo tenker jeg.

Hvordan går det med alle dere? :)
 
CD 22 & 5 DPO
Har veldig murringer og stølhet i dag, men det kommer nok av cyclogesten. Men etter all aksjelegginga, så bor det en bitteliten optimist i meg. Så blir spennende å se fremover. Ryker nok på første test 8 dpo tenker jeg.

Hvordan går det med alle dere? :)
Så spennende! :woot:
Jeg er bare 1 dpo, men er seriøst så støl i eggstokkene eller i det området. Hadde syke el smerter i helgen.. har ikke vært støl og øm sånn som dette før, så tar det som et godt tegn!
 
Så spennende! :woot:
Jeg er bare 1 dpo, men er seriøst så støl i eggstokkene eller i det området. Hadde syke el smerter i helgen.. har ikke vært støl og øm sånn som dette før, så tar det som et godt tegn!
Er ekstremt støl selv, noe jeg ikke pleier å være. Så blir spennende fremover. Krysser fingrene for at dette er positivt for oss begge :D
 
Så spennende! :woot:
Jeg er bare 1 dpo, men er seriøst så støl i eggstokkene eller i det området. Hadde syke el smerter i helgen.. har ikke vært støl og øm sånn som dette før, så tar det som et godt tegn!
Er ekstremt støl selv, noe jeg ikke pleier å være. Så blir spennende fremover. Krysser fingrene for at dette er positivt for oss begge :D
Haha, jeg var også støl der 1 DPO! 2 i dag, nå kjenner jeg ingenting.
 
CD 22 & 5 DPO
Har veldig murringer og stølhet i dag, men det kommer nok av cyclogesten. Men etter all aksjelegginga, så bor det en bitteliten optimist i meg. Så blir spennende å se fremover. Ryker nok på første test 8 dpo tenker jeg.

Hvordan går det med alle dere? :)
Jeg er 2-3 dpo i dag og tar nok første test på fredag allerede kjenner jeg meg selv rett :knegg: Jeg har fryktelig migrene i disse dager, så gleder meg til å starte testingen! Håper på to streker sånn at all hodepine føles litt mer verdt det :p
 
CD 22 & 5 DPO
Har veldig murringer og stølhet i dag, men det kommer nok av cyclogesten. Men etter all aksjelegginga, så bor det en bitteliten optimist i meg. Så blir spennende å se fremover. Ryker nok på første test 8 dpo tenker jeg.

Hvordan går det med alle dere? :)
Åh heldig, allerede 5 dpo :woot:
Jeg henger litt etter, 2 dpo i dag. Pga ovitrellen ser jeg jo skikkelig gravid ut, syns kanskje ikke det er så kult når jeg foreløpig ikke er det:shy:
 
Back
Topp