IKM UKE 23

Julismil - 27 år - PP9 - B2 - EL 21/5 - IKM 5/6.

Negative tester og spotter, så venter bare på TR som etter planen skal komme imorgen eller lørdag. Lyver hvis jeg sier at jeg går inn i ny PP med friskt mot og håp, men kan jo ikke la være å prøve heller. Lykketallet mitt har alltid vært 9, så får vi se om det stemmer når det kommer til antall PP før spiren sitter:p
 
Julismil - 27 år - PP9 - B2 - EL 21/5 - IKM 5/6.

Negative tester og spotter, så venter bare på TR som etter planen skal komme imorgen eller lørdag. Lyver hvis jeg sier at jeg går inn i ny PP med friskt mot og håp, men kan jo ikke la være å prøve heller. Lykketallet mitt har alltid vært 9, så får vi se om det stemmer når det kommer til antall PP før spiren sitter:p
Krysser fingrene for deg:Heartred
 
Hei damer! Nå ser det ut som EL kommer mye før enn forventet. Fikk EL-slim for 2 dager siden og begynte da å teste etter EL. I kveld er streken blitt ganske sterk, så jeg tipper at den blir positiv om ikke lenge! Hvertfall når det er EL-slim i tillegg. Så det betyr jo da i så tilfelle at jeg ikke har ikm med dere likevel :( fine gjengen.. jeg blir værende likevel, i tilfelle kroppen lurer meg og det ikke er EL nå, og for å heie på dere ❤️❤️


Vis vedlegget 325378
Så spennende! Du har jo nylig slutta på pilla, så kanskje kroppen ikke helt har funnet rytmen sin. Men dette blir spennende!:smiley-bounce012 Du er uansett velkommen til å henge her med oss om du ønsker det ❤ jeg håper hvert fall på å få følge deg denne pp-en!:smiley-angelic003
 
Melder meg inn her hos dere. TR kom idag som forventa.

Minefine - 31 - PP6 - B3 - EL 20/5 - IKM 5/6.
 
Julismil - 27 år - PP9 - B2 - EL 21/5 - IKM 5/6.

Negative tester og spotter, så venter bare på TR som etter planen skal komme imorgen eller lørdag. Lyver hvis jeg sier at jeg går inn i ny PP med friskt mot og håp, men kan jo ikke la være å prøve heller. Lykketallet mitt har alltid vært 9, så får vi se om det stemmer når det kommer til antall PP før spiren sitter:p

Håper dette er mnd der det klaffer. Mister litt motet etter så lang pp. Vi prøvde i øver 2 år før det klaffet med første, så vet hvordan det er. Nr 2 som på pp1, så var veldig heldig der. Håper ikke det blir for lang pp med nr 3, da vurderer vi og bare droppe det. Orker ikke styret med utredning som med første. Alt skal være i orden så får stole på det og prøve og ikke stresse.

Vi ligger helt likt i løypa så blir spennende og følge deg denne pp. Jeg har som regel litt tidlig el, men har samme ikm som deg. Krysser fingrene for oss!!!
 
Julismil - 27 år - PP9 - B2 - EL 21/5 - IKM 5/6.

Negative tester og spotter, så venter bare på TR som etter planen skal komme imorgen eller lørdag. Lyver hvis jeg sier at jeg går inn i ny PP med friskt mot og håp, men kan jo ikke la være å prøve heller. Lykketallet mitt har alltid vært 9, så får vi se om det stemmer når det kommer til antall PP før spiren sitter:p
Velkommen til oss! :smiley-angelic003

Høres ut som du kjenner kroppen din så godt at det kanskje ikke er så mye håp, men et ørlite håp finnes det jo helt fram til TR melder sin ankomst for fullt. Jeg håper for deg ❤

Og skulle det ikke bli PP8, så håper jeg inderlig det blir PP9! Måtte uke 23 bli vår uke :smiley-angelic001
 
Simba jr - 26 - PP2 - B3 - EL 22/5 - IKM 5/6.

Jeg melder meg inn her siden TR kom i dag for første gang på 5 år. Håper veldig at det er første og siste gang på i hvertfall ett år til :rolleyes:
 
Jeg melder meg inn her, TR meldte sin ankomst i går. Skal på fertilitetssjekk 19.mai, så veldig spent på hva resultatet er!

Margoo - 28 - PP4 - B1 - EL ca. 23/5 - IKM 5/6
 
Klumpen2018 - 30 - PP2 - B2 - EL 23/5 - IKM 4/6

Forrige syklus ble hele 51 dager, så jeg er usikker på datoene nå også. Mye krøll etter fjerning av spiral... Men i følge Ovia kan det hende jeg hører til her. Fertility Friend påstår nemlig at neste IKM er 17. august...
 
Last edited:
Klumpen2018 - 30 - PP2 - B2 - EL 23/5 - IKM 4/6

Forrige syklus ble hele 51 dager, så jeg er usikker på datoene nå også. Mye krøll etter fjerning av spiral... Men i følge Ovia kan det hende jeg hører til her. Fertility Friend påstår nemlig at beste IKM er 17. august...

Jeg krysser i alle fall fingrene for at FF tar feil! :p
 
Håper dette er mnd der det klaffer. Mister litt motet etter så lang pp. Vi prøvde i øver 2 år før det klaffet med første, så vet hvordan det er. Nr 2 som på pp1, så var veldig heldig der. Håper ikke det blir for lang pp med nr 3, da vurderer vi og bare droppe det. Orker ikke styret med utredning som med første. Alt skal være i orden så får stole på det og prøve og ikke stresse.

Vi ligger helt likt i løypa så blir spennende og følge deg denne pp. Jeg har som regel litt tidlig el, men har samme ikm som deg. Krysser fingrene for oss!!!

Huff, to år er lenge når man ønsker det så sterkt! Godt at nestemann satt så fort, man kan jo bli motløs av hele prosjektet når det tar tid. Jeg har lagt inn bestilling på baby til oss og resten av gjengen her inne, hadde vært så stas om denne gruppa flommer over av positive, fine tester om noen uker:D
 
Velkommen til oss! :smiley-angelic003

Høres ut som du kjenner kroppen din så godt at det kanskje ikke er så mye håp, men et ørlite håp finnes det jo helt fram til TR melder sin ankomst for fullt. Jeg håper for deg ❤

Og skulle det ikke bli PP8, så håper jeg inderlig det blir PP9! Måtte uke 23 bli vår uke :smiley-angelic001

Tanta er en særs punktlig dame, så den er på plass. Var skikkelig deppa igår, men det hjelper jo ikke på! Hver eneste gang TR dukker opp tenker jeg at dette kan være den siste jeg har på lenge, og ser heller frem mot ny sjanse neste måned. Litt pussig, men jeg tenkte før EL denne PP-en at det ikke kom til å klaffe, fordi det ville klaffe på PP9:nailbiting: Bare en merkelig magefølelse. La oss håpe den stemmer:D Håper for oss alle, det hadde vært njudelig med overflod av positive tester om noen uker!:D
 
Tanta er en særs punktlig dame, så den er på plass. Var skikkelig deppa igår, men det hjelper jo ikke på! Hver eneste gang TR dukker opp tenker jeg at dette kan være den siste jeg har på lenge, og ser heller frem mot ny sjanse neste måned. Litt pussig, men jeg tenkte før EL denne PP-en at det ikke kom til å klaffe, fordi det ville klaffe på PP9:nailbiting: Bare en merkelig magefølelse. La oss håpe den stemmer:D Håper for oss alle, det hadde vært njudelig med overflod av positive tester om noen uker!:D

Jeg har hele tiden hatt en magefølelse på PP4, vet ikke hvorfor. Dette blir PP3 da, men krysser fingrene for at alle gode ting er tre (og 9 eller hvilken som helst PP dere andre har kommet til :D ) :p
 
Jeg har hele tiden hatt en magefølelse på PP4, vet ikke hvorfor. Dette blir PP3 da, men krysser fingrene for at alle gode ting er tre (og 9 eller hvilken som helst PP dere andre har kommet til :D ) :p

Rart med den magefølelsen! Håper du tar feil, og at det var PP3 som skulle bli din:D
 
Noen som har erfaring med Wild Yam? Etter forrige fødsel er jeg begynt å spotte en del før mensen, men denne gangen tok det kaka med spotting 5 dager før... Wild yam skal visstnok etterligne progesteron, og spotting kan være et tegn på progesteronmangel. Nærmer seg tid for utredning om det ikke klaffer snart, så har ikke vært hos lege for å måle noe. Tror jeg prøver Wild yam denne gangen, og eventuelt ber om en progesteronprøve neste pp.

Ellers er jeg blitt ekstremt flink til å ta folsyren min, og jeg er begynt med grapefruktekstrakt for å øke EL-slimet. Når helgekosen er unnagjort tenker jeg å minimere inntaket av sukker og søtsaker også, og pøse på med frukt og grønt, samt. gode fjellturer med dyret. Går all-in denne gangen:p
 
Jeg melder meg inn her, TR meldte sin ankomst i går. Skal på fertilitetssjekk 19.mai, så veldig spent på hva resultatet er!

Margoo - 28 - PP4 - B1 - EL ca. 23/5 - IKM 5/6
Å! Det blir spennende! Er det lov å spørre om det er pga tid, habituell abort eller anna? Du er hjertelig velkommen hit uansett, og jeg håper dette blir vår mnd ❤
 
Simba jr - 26 - PP2 - B3 - EL 22/5 - IKM 5/6.

Jeg melder meg inn her siden TR kom i dag for første gang på 5 år. Håper veldig at det er første og siste gang på i hvertfall ett år til :rolleyes:
Velkommen til oss! Det håper jeg også! ❤
 
Hei jenter!
Her kom mensen idag, 3 dager før tiden så jeg gjør meg klar for prøveperiode 2 :happy:
Tenkte jeg skulle prøve å bruke eggløsningstester for første gang denne perioden, for å få litt kontroll på syklusen etter uttak av spiral. Så da lurer jeg på, når i syklusen er det vanlig å begynne å teste? Fra CD1, etter mensen er ferdig, eller enda senere?

Lykke til alle sammen:Heartpink

Villblomsten - 26 - PP 2 - B3 - EL ca 22/05 - IKM 5/6
 
Back
Topp