IKM UKE 23

Noen som har erfaring med Wild Yam? Etter forrige fødsel er jeg begynt å spotte en del før mensen, men denne gangen tok det kaka med spotting 5 dager før... Wild yam skal visstnok etterligne progesteron, og spotting kan være et tegn på progesteronmangel. Nærmer seg tid for utredning om det ikke klaffer snart, så har ikke vært hos lege for å måle noe. Tror jeg prøver Wild yam denne gangen, og eventuelt ber om en progesteronprøve neste pp.

Ellers er jeg blitt ekstremt flink til å ta folsyren min, og jeg er begynt med grapefruktekstrakt for å øke EL-slimet. Når helgekosen er unnagjort tenker jeg å minimere inntaket av sukker og søtsaker også, og pøse på med frukt og grønt, samt. gode fjellturer med dyret. Går all-in denne gangen:p
Gode tips! Her blir det også grapefrukt før EL, og ananas etter. Ellers er det ikke mye jeg kommer til å gjøre spesielt. Har fundert litt på wild yam, men det får bli en anna pp (selv om jeg håper det ikke blir flere pp-er før vi ev. vurderer barn nr. 3:hilarious:).

Jeg har vært slapp på folsyre etter forrige MA. Syned en stund det var så leit og "bortkasta" å ta når det gikk galt, det bare minna meg på at jeg ikke lenger var gravid, og at det sikkert ville ta en stund til det ville klaffe igjen. Men nå er jo MAen over, kroppen er i rute igjen, så det er vel på tide at optimismen får stige og at jeg tar folsyren igjen! :)
 
Mannen min spurte pent om jeg kunne droppe alt av EL tester og tidligtester denne runden og heller bare ha masse sex og vente til IKM. Det høres jo i teorien så enkelt ut. Jeg vet at jeg blir tussete av alle disse testene og strektolkningene, så jeg skal prøve hans måte. :)

I verste fall må jeg kapitulere og kjøpe litt dyrere tester på apoteket, og det kan jeg leve med :hilarious:
Første pp'en eg hadde testa eg eit par gongar før tr kom. Syns det var kjipt med blenda testar, så droppa det på neste. PP3 tok eg ein test dagen etter ikm, 14 dpo, som hadde null behov for tolkning:joyful:
Så du blir ikkje aleine med å vente for å sjå om det er nødvendig å teste:D
 
Første pp'en eg hadde testa eg eit par gongar før tr kom. Syns det var kjipt med blenda testar, så droppa det på neste. PP3 tok eg ein test dagen etter ikm, 14 dpo, som hadde null behov for tolkning:joyful:
Så du blir ikkje aleine med å vente for å sjå om det er nødvendig å teste:D
Det var litt godt å høre, da kan jeg støtte meg på deg når testetrangen kommer, og vite at vi er flere :D
 
Det var litt godt å høre, da kan jeg støtte meg på deg når testetrangen kommer, og vite at vi er flere :D
Nå kjenner jeg at jeg vart litt gira på å avvente g-testing til IKM jeg også! EL-test tar jeg uansett, for har kun hatt en nornal syklus etter MA, men kanskje det hadde vært godt å droppa tidligtestinga! Tror jeg skal sette det som et mål, så kan vi heie hverandre fram mot mål uten testing :smiley-bounce012
 
Nå kjenner jeg at jeg vart litt gira på å avvente g-testing til IKM jeg også! EL-test tar jeg uansett, for har kun hatt en nornal syklus etter MA, men kanskje det hadde vært godt å droppa tidligtestinga! Tror jeg skal sette det som et mål, så kan vi heie hverandre fram mot mål uten testing :smiley-bounce012
Ja, så gøy at du blir med! Supert å kunne heie på hverandre. Større sannsynlighet for at jeg holder til IKM også om vi er flere som gjør det sammen :D
 
Gratulerer som nygift! :love7 Og velkommen på forumet og velkommen til IKM uke 23! :smiley-angelic003

Jeg kan lite om endometriose, men det er det en del andre som kan her. Kanskje både her på IKM 23, men også ellers rundt om på forumet her. Så forhåpentligvis er det gode svar på ting du måtte lure på eller om du har behov for å lufte litt :)

Jeg håper uansett at dette blir måneden det klaffer, og atalle spørsmål framover handler om rosa streker på eggløsningstester og g-tester. Jeg heier på deg - og alle oss andre her inne :)

Ikke tenk på om du gjør noe feil. Her er takhøyden stor, så bare vær deg selv :)

Tusen takk! Virker veldig koselig her inne!! Var en venninne som anbefalte meg, hun har vært prøver lenge også, er fint å ha noen i samme situasjon å kunne snakke med.

Ja, skal lese litt rundt. Merker at jeg er veldig redd for at det aldri skal gå grunnet endoen :( også får jeg så ekstreme smerter rundt mensen, så er liksom et ekstra slag i ansiktet hver måned jeg ikke blir gravid

Håper dette er måneden og ikm uken for deg, meg og alle her inne Termin rundt Valentines høres veldig koselig ut
 
Gode tips! Her blir det også grapefrukt før EL, og ananas etter. Ellers er det ikke mye jeg kommer til å gjøre spesielt. Har fundert litt på wild yam, men det får bli en anna pp (selv om jeg håper det ikke blir flere pp-er før vi ev. vurderer barn nr. 3:hilarious:).

Jeg har vært slapp på folsyre etter forrige MA. Syned en stund det var så leit og "bortkasta" å ta når det gikk galt, det bare minna meg på at jeg ikke lenger var gravid, og at det sikkert ville ta en stund til det ville klaffe igjen. Men nå er jo MAen over, kroppen er i rute igjen, så det er vel på tide at optimismen får stige og at jeg tar folsyren igjen! :)

Trist å høre om MA-en din. Forstår godt at det føles litt motløs å skulle fortsette å ta folsyre når man gjennomgår noe sånt. Håper spiren sitter for deg igjen denne gang, og at den sitter helt i mål:Heartred
 
Wææ, så flinke dere er som tenker å ikke teste før IKM! Dere får bare holde ut med meg, testetøs numbero uno! En gang svidde jeg av en test 4 dpo. 4 dpo! Helt unødvendig og bortkastet, da den uansett ville blitt negativ. Jeg er helt gal.
 
Wææ, så flinke dere er som tenker å ikke teste før IKM! Dere får bare holde ut med meg, testetøs numbero uno! En gang svidde jeg av en test 4 dpo. 4 dpo! Helt unødvendig og bortkastet, da den uansett ville blitt negativ. Jeg er helt gal.
Hahaha :laughing001 jeg har 11 g-tester liggende, så det blir hardt når testetrangen melder seg. Men skal forsøke å være sterk, og støtte meg til de andre som skal holde seg. Men synes det er litt godt at du starter tidlig (kanskje ikke så tidlig som 4dpo, da :hilarious:), for da kan jeg leve ut trangen gjennom deg fram til IKM :laughing002
 
Hahaha :laughing001 jeg har 11 g-tester liggende, så det blir hardt når testetrangen melder seg. Men skal forsøke å være sterk, og støtte meg til de andre som skal holde seg. Men synes det er litt godt at du starter tidlig (kanskje ikke så tidlig som 4dpo, da :hilarious:), for da kan jeg leve ut trangen gjennom deg fram til IKM :laughing002

Hehe, godt galskapen min kan bidra med noe:angelic:

Er jo så avhengighetsskapende å teste atte hjelp...:dance018
 
Wææ, så flinke dere er som tenker å ikke teste før IKM! Dere får bare holde ut med meg, testetøs numbero uno! En gang svidde jeg av en test 4 dpo. 4 dpo! Helt unødvendig og bortkastet, da den uansett ville blitt negativ. Jeg er helt gal.
Det hadde vært en stusselig IKM gruppe uten noe testetyding, så test i vei! :D Jeg har også testet 4 dpo tidligere. EL kan jo ha kommet tidlig var vel unnskyldningen jeg brukte til meg selv da :rolleyes:
 
Back
Topp