IKM UKE 23

Klumpen2018 - 30 - PP2 - B2 - EL 23/5 - IKM 4/6

Forrige syklus ble hele 51 dager, så jeg er usikker på datoene nå også. Mye krøll etter fjerning av spiral... Men i følge Ovia kan det hende jeg hører til her. Fertility Friend påstår nemlig at neste IKM er 17. august...
Velkommen skal du være!:smiley-angelic003 Håper inderlig at FF tar skrekkelig feil! :nailbiting:
 
Velkommen skal du være!:smiley-angelic003 Håper inderlig at FF tar skrekkelig feil! :nailbiting:

Takk. Det håper virkelig jeg også! Kjipt med så lange sykluser. Jeg hadde helt nøyaktig 28 dagers sykluser før jeg startet med prevensjon for 12 år siden...
 
Å! Det blir spennende! Er det lov å spørre om det er pga tid, habituell abort eller anna? Du er hjertelig velkommen hit uansett, og jeg håper dette blir vår mnd ❤
Takk for det:Heartred Nei, det er ikke en veldig spesiell grunn. Jeg har bare en dårlig magefølelse, som jeg ikke klarer å beskrive:nailbiting: Håper den er feil selvfølgelig! I tillegg måtte min mor fjerne livmoren etter at hun fikk barn, så vet ikke om slikt er arvelig.. Så jeg må bare vite før vi fortsetter.
 
MiniMe80 - PP56 - B1 - EL 21.05 - IKM ca 05.06
 
Hei alle sammen!:happy093

Jeg er ny her på forumet! Har prøvd siden høsten 2019 da jeg tok ut spiralen, vi begynte å prøve med en gang, men tok noen måneder for kroppen min å komme tilbake til normalen.

Jeg har endometriose og har egentlig begynt å miste håpet for at det skal gå uten hjelp! (det kan også være fordi jeg akkurat fikk mensen også da ) Men heldigvis vokser ikke endoen på eggstokker eller livmor og alt ser fint og bevegelig ut, så det er i det minste bra!

Ellers er jeg og mannen nygifte og lykkelige, og veldig klare for en liten en ☺️

(er helt ny på forumer generelt, så beklager om jeg gjør noe feil)
 
Hei alle sammen!:happy093

Jeg er ny her på forumet! Har prøvd siden høsten 2019 da jeg tok ut spiralen, vi begynte å prøve med en gang, men tok noen måneder for kroppen min å komme tilbake til normalen.

Jeg har endometriose og har egentlig begynt å miste håpet for at det skal gå uten hjelp! (det kan også være fordi jeg akkurat fikk mensen også da ) Men heldigvis vokser ikke endoen på eggstokker eller livmor og alt ser fint og bevegelig ut, så det er i det minste bra!

Ellers er jeg og mannen nygifte og lykkelige, og veldig klare for en liten en ☺️

(er helt ny på forumer generelt, så beklager om jeg gjør noe feil)
Velkommen til forumet og lykke til med prøvinga!!
 
Hei jenter!
Her kom mensen idag, 3 dager før tiden så jeg gjør meg klar for prøveperiode 2 :happy:
Tenkte jeg skulle prøve å bruke eggløsningstester for første gang denne perioden, for å få litt kontroll på syklusen etter uttak av spiral. Så da lurer jeg på, når i syklusen er det vanlig å begynne å teste? Fra CD1, etter mensen er ferdig, eller enda senere?

Lykke til alle sammen:Heartpink

Villblomsten - 26 - PP 2 - B3 - EL ca 22/05 - IKM 5/6
https://www.babyverden.no/Prover/Syklusen/Egglosningstester/

Her kan du sjå korti det er anbefalt å begynne å teste ut i frå kor lang syklus du har:) begynner du på cd1 vil du bruke unødvendig mange testar;)
 
Mannen min spurte pent om jeg kunne droppe alt av EL tester og tidligtester denne runden og heller bare ha masse sex og vente til IKM. Det høres jo i teorien så enkelt ut. Jeg vet at jeg blir tussete av alle disse testene og strektolkningene, så jeg skal prøve hans måte. :)

I verste fall må jeg kapitulere og kjøpe litt dyrere tester på apoteket, og det kan jeg leve med :hilarious:
 
Hei jenter!
Her kom mensen idag, 3 dager før tiden så jeg gjør meg klar for prøveperiode 2 :happy:
Tenkte jeg skulle prøve å bruke eggløsningstester for første gang denne perioden, for å få litt kontroll på syklusen etter uttak av spiral. Så da lurer jeg på, når i syklusen er det vanlig å begynne å teste? Fra CD1, etter mensen er ferdig, eller enda senere?

Lykke til alle sammen:Heartpink

Villblomsten - 26 - PP 2 - B3 - EL ca 22/05 - IKM 5/6
Vi har samme alder, samme PP, like mange barn, samme EL og samme IKM. Det var litt fiffig :D
 
Hei alle sammen!:happy093

Jeg er ny her på forumet! Har prøvd siden høsten 2019 da jeg tok ut spiralen, vi begynte å prøve med en gang, men tok noen måneder for kroppen min å komme tilbake til normalen.

Jeg har endometriose og har egentlig begynt å miste håpet for at det skal gå uten hjelp! (det kan også være fordi jeg akkurat fikk mensen også da ) Men heldigvis vokser ikke endoen på eggstokker eller livmor og alt ser fint og bevegelig ut, så det er i det minste bra!

Ellers er jeg og mannen nygifte og lykkelige, og veldig klare for en liten en ☺️

(er helt ny på forumer generelt, så beklager om jeg gjør noe feil)

Velkommen til forumet, fin plass å være i prøveperioden!:)
 
TR over for denne gang, håper det er lenge til neste gang! Vet ikke hva som har skjedd, men har et veldig positivt mindset denne gangen og har troen på at PP9 blir vår PP, og at vesla skal bli storesøster i februar (med termin på selveste Valentines dere, dette må jo bare klaffe!:p) Håper jeg klarer å ha like stor tro hele veien, og at det er med god grunn at magefølelsen er sånn!:D
 
Takk for det:Heartred Nei, det er ikke en veldig spesiell grunn. Jeg har bare en dårlig magefølelse, som jeg ikke klarer å beskrive:nailbiting: Håper den er feil selvfølgelig! I tillegg måtte min mor fjerne livmoren etter at hun fikk barn, så vet ikke om slikt er arvelig.. Så jeg må bare vite før vi fortsetter.
Skjønner deg veldig godt. Forhåpentligvis er det ikke noe, men skulle det være det er det jo godt å oppdage det tidlig. Er vitkig å lytte til magefølelsen, så jeg støtter deg helt i å ta en sjekk :Heartred Håper du får et fint svar på sjekken, og at dette er mnd spiren sitter :angel8
 
Hei alle sammen!:happy093

Jeg er ny her på forumet! Har prøvd siden høsten 2019 da jeg tok ut spiralen, vi begynte å prøve med en gang, men tok noen måneder for kroppen min å komme tilbake til normalen.

Jeg har endometriose og har egentlig begynt å miste håpet for at det skal gå uten hjelp! (det kan også være fordi jeg akkurat fikk mensen også da ) Men heldigvis vokser ikke endoen på eggstokker eller livmor og alt ser fint og bevegelig ut, så det er i det minste bra!

Ellers er jeg og mannen nygifte og lykkelige, og veldig klare for en liten en ☺️

(er helt ny på forumer generelt, så beklager om jeg gjør noe feil)
Gratulerer som nygift! :love7 Og velkommen på forumet og velkommen til IKM uke 23! :smiley-angelic003

Jeg kan lite om endometriose, men det er det en del andre som kan her. Kanskje både her på IKM 23, men også ellers rundt om på forumet her. Så forhåpentligvis er det gode svar på ting du måtte lure på eller om du har behov for å lufte litt :)

Jeg håper uansett at dette blir måneden det klaffer, og atalle spørsmål framover handler om rosa streker på eggløsningstester og g-tester. Jeg heier på deg - og alle oss andre her inne :)

Ikke tenk på om du gjør noe feil. Her er takhøyden stor, så bare vær deg selv :)
 
Mannen min spurte pent om jeg kunne droppe alt av EL tester og tidligtester denne runden og heller bare ha masse sex og vente til IKM. Det høres jo i teorien så enkelt ut. Jeg vet at jeg blir tussete av alle disse testene og strektolkningene, så jeg skal prøve hans måte. :)

I verste fall må jeg kapitulere og kjøpe litt dyrere tester på apoteket, og det kan jeg leve med :hilarious:
Lurer litt på det samme av og til jeg oså. Er ikke stekr nok denne pp-en tror jeg, men jeg tror det er lurt mned noen sånn mnd av og til også. Som en avveksling. Håper metoden hans fungerer! Det er jo i grunn kun sex som skal til ;) Blir spennende å følge :Heartred
 
TR over for denne gang, håper det er lenge til neste gang! Vet ikke hva som har skjedd, men har et veldig positivt mindset denne gangen og har troen på at PP9 blir vår PP, og at vesla skal bli storesøster i februar (med termin på selveste Valentines dere, dette må jo bare klaffe!:p) Håper jeg klarer å ha like stor tro hele veien, og at det er med god grunn at magefølelsen er sånn!:D
Jeg har også tenkt at februar med termin rundt valentines er en fin pp å få klaff på! Heia oss! :wav
 
Back
Topp