IKM uke 23

Hadde iallfall positiv el-Test på fredag men tempen er jeg mer usikker på.
Er så sykt varm når jeg våkner om morgenen nå pga ute-tempen... trodde ikke det skulle ha noe å si men.. ff mener det iallfall!
Image1527452319.759064.jpg
 
Dere som har vært gravid tidligere, Hvor tidlig fikk dere fått symptomer?

De to siste gangene, før ikm. Sist hadde jeg ømme bryst og masse murringer. Gangen før hadde jeg ømme bryst og diaré. Det hadde jeg da jeg var gravid første gang også, men da var jeg bare ung og dum og hadde ingen planer om å bli gravid så jeg testa ikke før jeg var nesten 6 uker [emoji23]
 
De to siste gangene, før ikm. Sist hadde jeg ømme bryst og masse murringer. Gangen før hadde jeg ømme bryst og diaré. Det hadde jeg da jeg var gravid første gang også, men da var jeg bare ung og dum og hadde ingen planer om å bli gravid så jeg testa ikke før jeg var nesten 6 uker [emoji23]

Hehe.. er ekstremt oppblåst å har litt ømme pupper.. men redd det er tidlig så det bare er innbilning, evt måtte jeg hatt el tidligere enn jeg tror [emoji28]
 
Mest sannsynlig hadde jeg el på CD 27 som vil si at jeg er 2 dpo idag. Da vil jeg ha en syklus på ca 40 dager + - .. Spennende tid i møte.. Regner med jeg tilhører i denne gruppen [emoji7]
 
Jeg starter nok allerede 7 dpo (onsdag)[emoji23] Har en masse gtester fra ebay liggende. Hva med deg?
Jeg er alt for nysgjerrig og spent for ikke å starte 7 DPO selv:) så torsdag eller fredag åpnes test skuffen:):) utrolig spennende.
Føler i grunnen allerede At denne DPO tiden har vært merkelig i forhold til normalen (ikke prøve periode). Så har et lite håp om at det stemmer og ikke bare er innbillelse :) opplever dere noe uten om «normalen» denne prøveperioden? (Fortsatt veldig tidlig for gruppa da)
 
Ble ikke noe el på mæ uka som gikk. Blinkende smilefjes de 3 siste dagene så håpe på stabilt smilefjes innen en dag el to. Så da kan æ hopp over på ikm uke 24 istede. MASSE lykke til alle sammen. Heie på massevis av streker å kryss mm på dere.
 
Jeg er alt for nysgjerrig og spent for ikke å starte 7 DPO selv:) så torsdag eller fredag åpnes test skuffen:):) utrolig spennende.
Føler i grunnen allerede At denne DPO tiden har vært merkelig i forhold til normalen (ikke prøve periode). Så har et lite håp om at det stemmer og ikke bare er innbillelse :) opplever dere noe uten om «normalen» denne prøveperioden? (Fortsatt veldig tidlig for gruppa da)
Jeg er bare 3 dpo (hvis el testen stemte) og jeg har hatt en rar men god følelse siden el dagen egentlig.. Ømme pupper, rar i magen.. Litt sånn trykk nederst liksom.. Er sikkert ikke noe... Men er lov å håpe [emoji173]️
 
Jeg er alt for nysgjerrig og spent for ikke å starte 7 DPO selv:) så torsdag eller fredag åpnes test skuffen:):) utrolig spennende.
Føler i grunnen allerede At denne DPO tiden har vært merkelig i forhold til normalen (ikke prøve periode). Så har et lite håp om at det stemmer og ikke bare er innbillelse :) opplever dere noe uten om «normalen» denne prøveperioden? (Fortsatt veldig tidlig for gruppa da)

Spennende! Jeg gleder meg til å se alle de positive testene! Været i Norge har ikke vært til å klage på og alt annet i mai er jo bare SÅ koselig, så jeg har en god troa på denne pp for oss[emoji173]️

Merker ikke noe ennå, nei. Men med mitt forje svangerskap (som endte i MA) hadde jeg ikke så mange symptomer heller, jeg tenkte vertfall ikke over de.. Eneste var at vin smakte veldig sterk alkohol[emoji23]
 
Ble ikke noe el på mæ uka som gikk. Blinkende smilefjes de 3 siste dagene så håpe på stabilt smilefjes innen en dag el to. Så da kan æ hopp over på ikm uke 24 istede. MASSE lykke til alle sammen. Heie på massevis av streker å kryss mm på dere.

Lykke til! Heier på deg og[emoji173]️
 
Ingen eggløsning her :( Kroppen prøvde 2 ganger men klarte det ikke. Etter 3 SA og senabort med PCOS og sorg etter min lille alt føles så håpløs og urettferdig :(
Lykke til alle her og håper på masse positive tester!
 
Back
Topp