IKM uke 23

Ønsker alle lykke til! Må denne mnd være der det lykkes[emoji122][emoji3]
 
Endelig har temp og EL-tester blitt enige, (på CD 40! ) så da blir det
Spinnelill - pp1- B2 - EL 24.05 - Ikm 07.06 :)
 
Da ser det ut til at det ble bom her og jeg må begynne å teste etter el.. El-slim i dag, og hadde el-smerter fra 19 tiden i går og til jeg la meg. [emoji29] Mannen er bortreist nå også. Søren og!
 
Milde måne. Hodet mitt er på "high alert" om dagen. Kjenner hver minste ting som skjer der nede og håper at det er en spire som klorer seg fast og en livmor som forbereder seg på å vokse litt :D
 
Jeg vet ikke. Jeg er bare 5DPO, men i dag når jeg måtte anstrenge meg litt, så kjente jeg at det stakk litt og jeg fikk litt murringer etterpå. Det kan så klart bare være innbildning, men jeg har en liten følelse at det ikke er 0% sjanse.
Men at det faktisk er en liten mulighet for at det har gått denne pp :)
Samme her! Jeg er også 5 DPO
 
Milde måne. Hodet mitt er på "high alert" om dagen. Kjenner hver minste ting som skjer der nede og håper at det er en spire som klorer seg fast og en livmor som forbereder seg på å vokse litt :D

Hehe, det er vi to om. Uansett om det er umulig at det er symptomer bare 4 dpo[emoji23] Kan ikke tiden gå fortere....
 
Det stikker i puppene! Ikke trykk øm, men skikkelig stikking..
 
Jeg har metallsmak i munnen, ømme brystvorter, stikninger i høyre side av magen, tykk utflod og tisser hele hele tiden!
7 DPO og negativ test ;)

Jeg er bare dødens trøtt og sliten hele tiden. Pluss vondt i korsrygg og nakke..
 
I dag slapp egget :) en dag etter forventet. Heldigvis.. da vi var opptatt hele dagen i går så fikk vi heller kost oss både i natt og i dag tidlig. Så krysser fingrene for at det gikk. Spennende tid i møte :-D
 
Back
Topp