IKM uke 23

Oi, det var lenge ja! Hvilken CD er du på og når pleier du å ha el?

Jeg tester ettermiddag, men siden jeg fikk blinkende i går har jeg testet både i dag tidlig og på ettermiddag. Fremdeles blinkende.

CD 22 nå. Jeg vet ikke helt. Ifølge alle appene mine (som har tat gjennomsnitt i de tre siste menstruasjonene mine, så hadde jeg det 20/21. Hadde veldig sterk strek på den ene blinkende, så kan være den som var nærmest el.
 
2 dpo.. Herlighet hvordan skal vi få tiden til å gå[emoji23][emoji23] Vaska hele leiligheten, gått 2 lange turer med hunden og handla for 10 dager fremover idag. Nå har jeg ikke mer å gjøre[emoji23]
2-3 dpo her, dagene går kjempe fort! Holder på å lage kjøkkenhage, må grave fram en ny innhegning til kyllingene vårs, og 2 andre småtroll som krever oppmerksomt het 24 timer i døgnet, så dagene er faktisk ikke lang nok her [emoji23]
 
Jeg er sliten idag. Har vært ute og holdt på, endelig en dag med 20 gr å knall vær, å da jobber man ute. Må lage en skikkelig innhegning til kyllingene, da (mest sannsynlig) røyskatten har vært her og tatt liv av 3 av de. 3 var skremt ut av innhegningen, 1 fant vi under tilhengeren i går kveld, 1 under hønsehuset idag, og den siste i dreneringsrenna [emoji22]
Så idag har jeg gravd til gull rundt om for å få gjerdet ned i jorden.
Og masse mygg, reagere slik på mygg at det er jævlig, store røde kuler som klør til det spruter blod omtrent.
 
CD 22 nå. Jeg vet ikke helt. Ifølge alle appene mine (som har tat gjennomsnitt i de tre siste menstruasjonene mine, så hadde jeg det 20/21. Hadde veldig sterk strek på den ene blinkende, så kan være den som var nærmest el.

Ja det kan være, og at du vare var litt uheldig med å teste på "feil" tidspunkt.

Jeg temper i tillegg til å teste, og se ikkje ut til at el har vært enda. Jeg får fremdeles blinkende. Men nå kjennes det veldig på kroppen som el er like rundt hjørnet, så krysser fingrene for at den er i morgen. La inn aksjer mandag og torsdag, håper det holder :dance008
 
4 dpo i dag og testene ligger å skriker til meg :hilarious: Er skummelt å ha tester i hus før man kan begynne å teste :p håper dagene går fort :D
 
7dpo og svei av en blendatest. Jeg er så teit! For nå er jeg hellig overbevist om ingen hell og ja. Men 7dpo er vel innnari tidlig....?:(
 
7dpo og svei av en blendatest. Jeg er så teit! For nå er jeg hellig overbevist om ingen hell og ja. Men 7dpo er vel innnari tidlig....?:(

Det er tidlig ja.
Fikk positiv da sist på formiddagsurin, men trodde ikke på det før jeg nærmet meg ikm.

Og det er absolutt ikke noe tegn på at du ikke er gravid. Har du mange tester og lider av testegalskap (som omtrent alle her inne) så er det helt normalt å starte testingen nå [emoji23][emoji23]

Krysser fingrene for positiv test om noen dager [emoji106][emoji106][emoji16]
 
Det er tidlig ja.
Fikk positiv da sist på formiddagsurin, men trodde ikke på det før jeg nærmet meg ikm.

Og det er absolutt ikke noe tegn på at du ikke er gravid. Har du mange tester og lider av testegalskap (som omtrent alle her inne) så er det helt normalt å starte testingen nå [emoji23][emoji23]

Krysser fingrene for positiv test om noen dager [emoji106][emoji106][emoji16]

Takk <3
 
2-3 dpo her, dagene går kjempe fort! Holder på å lage kjøkkenhage, må grave fram en ny innhegning til kyllingene vårs, og 2 andre småtroll som krever oppmerksomt het 24 timer i døgnet, så dagene er faktisk ikke lang nok her [emoji23]

Ååh, heldig som har det sånn![emoji16][emoji87]
 
2 dpo. Hvis egget slapp nå. Gleder meg til å se om jeg kjenner egget fester seg 5/6 dpo, som jeg har pleid[emoji1]
 
Når vi får eggløsningsmerter. Er det sikkert egget slapp da? Fikk jo eggløsningssmerter den dagen testen var posetiv.
 
Har dere noen følelse på om det har klaffet eller ikke denne pp?
Her sier følelsen at det ikke har klaffet.
 
Tipper nok mest ikke... Ble litt på sparket prøving her. Ble for vanskelig å vente helt til høsten med prøving når jeg starta med både temping og EL-tester på første pillefrie mnd :p Så da har det blitt litt med og litt uten prevensjon denne mnd for oss :p
 
Har dere noen følelse på om det har klaffet eller ikke denne pp?
Her sier følelsen at det ikke har klaffet.

Jeg vet ikke. Jeg er bare 5DPO, men i dag når jeg måtte anstrenge meg litt, så kjente jeg at det stakk litt og jeg fikk litt murringer etterpå. Det kan så klart bare være innbildning, men jeg har en liten følelse at det ikke er 0% sjanse.
Men at det faktisk er en liten mulighet for at det har gått denne pp :)
 
Med mine andre barn har jeg blitt gravid på første forsøk, uten å egentlig gå aktivt inn for å prøve. Skjønner at jeg er veldig heldig [emoji4]
Nå er vi i pp2, så er veldig spent! Håper virkelig [emoji173]️
 
Back
Topp