IKM uke 23

Nei, jeg har aldri testet el eller tempet :-) vi tar det som det kommer! Kjenner det noenlunde igjen i syklusen og sex annenhver dag så skal det nå etterhvert klaffe!
Hehe.. nei, håpet kan du nok ikke ta vekk fra meg. Regner med at tanta kommer etterhvert, men det er irriterende å sløse bort verdifulltid mellom ikm og tr :-P hehehe :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei, jeg har aldri testet el eller tempet :-) vi tar det som det kommer! Kjenner det noenlunde igjen i syklusen og sex annenhver dag så skal det nå etterhvert klaffe!
Hehe.. nei, håpet kan du nok ikke ta vekk fra meg. Regner med at tanta kommer etterhvert, men det er irriterende å sløse bort verdifulltid mellom ikm og tr :-P hehehe :-)

Har det akkurat det samme som deg! Må prøve å slappe av og ikke stresse med det eller så kommer den værtfall ikke:p

Så lyst til å bli mamma <3

Har det akkurat det samme som deg! Må prøve å slappe av og ikke stresse med det eller så kommer den værtfall ikke:p

Nei, ikke stresset overhode :-) bare kjedelig å vente.. også har en kanskje et bittelite håp..hehe! :-)

Nei, ikke stresset overhode :-) bare kjedelig å vente.. også har en kanskje et bittelite håp..hehe! :-)

Ja det er akkurat det! Men i morgen er jeg 4 dager på overtid!! Får slutte å tenke på det! Nå er puppa super ømme sånn som de pleier å være rett før tr kommer, så håper den kommer i morgen;)

Æsj, jeg venter fortsatt på TR. ingen tegn på at den er på vei.
Og ingen symptomer på å være gravid, og negativ test 5 dager etter ikm.
venter med å teste på nytt til helgen. :)

--------------------------
Taster fra appen

Uke 28 ;) har en fot i uke 27 å! Men siden tr var to dager på overtid så blir det nok 28 ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Liker at du ha noen tær inne hos oss på uke 27 <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp