Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tror nok du er gravidJeg tok en test når jeg kom hjem fra jobb. Er 9 dpo i dag. Ser dere noe?
Vis vedlegget 63184
Ser en strek godt selv, syns å skimte en jeg tok 7 dpo som var svakere enn denne. Litt testegalskap denne mnd....men jeg vet ikke om den er rosa eller grå, så får vente og se hva som skjer videre. Brått kommer ho TR på besøk igjen
..
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, vet ikke om du ser bedre at det ikke er fire streker her:
Vis vedlegget 63190
Håper det blir en utvikling. Har ikke troa denne gangen, i løpet av 8 pp har det blitt en SA og 2 kjemiske, så regner vel med TR kommer denne gangen også
. Krysser fingrene for noe annet da
Krysser fingre for at det er tegn på at en spire er på veiHuff kjenne at æ slit veldig med kvalme:/ aldri opplevd det før å har gått med det i 7 dager nu men kun de siste 3 der det har vært oftere og kraftigere :/ spesielt viss æ e i aktivitet :/
Har aldri tidligere vært plaget med kvalme og er garanter ikke influensa ute å går![]()
Noen som har tips på ka det kan være?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
TakkKrysser fingre for at det er tegn på at en spire er på vei
Sent from my iPad using BV Forum
Krysser fingre for at det var super utholdende svømmereJeg har nok mest sannsynlig bomma på EL, for nå har jeg hatt såre brystvorter i tre dager, som er et typisk EL-tegn for meg.. Det betyr at EL høyst sannsynlig var på mandag, og ikm flyttes derfor til mandag 9. juni.. Men jeg gidder ikke å bytte ikm-gruppe, så jeg holder meg bare hertypisk at EL traff akkurat når uvi'en kom, sånn at vi ikke hadde sex da.. Tviler veldig på at aksjene vi la inn på lørdag holdt.. Men jeg heier på alle dere andre
![]()
Vil du stå på samme IKM dag eller flyttes?Sniker litt her da EL kom tidligere enn ventet. Hvis EL var da jeg tror har jeg ikm fredag 6. Juni og er 3 dpo i dag. Men testet ikke denne gangen så er ikke bombesikker
Hehe, vet ikke om du ser bedre at det ikke er fire streker her:
Vis vedlegget 63190
Håper det blir en utvikling. Har ikke troa denne gangen, i løpet av 8 pp har det blitt en SA og 2 kjemiske, så regner vel med TR kommer denne gangen også
. Krysser fingrene for noe annet da såklart
Vil du stå på samme IKM dag eller flyttes?
Jaaa håper det er en liten spire som borer seg fastShit i dag tidlig våkna jeg at jeg hadde så vondt i nedre del av magen og korsryggen!! Og tenkte for meg selv at jeg kan ikke få mensen nå! Det er jo alt for tidlig!! Får håpe at det har noe med at det kanskje setter seg fast ei spire ??
Så lyst til å bli mamma <3
JaJaaa håper det er en liten spire som borer seg fast![]()
Krysser fingreShit i dag tidlig våkna jeg at jeg hadde så vondt i nedre del av magen og korsryggen!! Og tenkte for meg selv at jeg kan ikke få mensen nå! Det er jo alt for tidlig!! Får håpe at det har noe med at det kanskje setter seg fast ei spire ??![]()
Så lyst til å bli mamma <3