IKM uke 23

Da er det kun 1 uke igjen før de første har IKM. Når begynner folk å teste? Er jo veldig tidlig, men er det noen som har symptomer som er verdt å nevne?
Jeg har IKM på tirsdag 3 juni. I går begynte brystene å bli ømme. Som alle andre sykluser . Ellers ingenting å melde ;) jeg er en av de utålmodige så her sveis det av en test i morgen eller onsdag ;)

Denne ventetiden er noe herk. Har fått litt vondter nede i siden de siste dagene. Men er vel sånn at man kjenner etter i alle krinker og kroker for å finne symptomer. Bare 1 uke igjen til testing...

Vente, vente, vente. Har ikke kjøpt inn noen tester ennå, velger å ikke teste før mensen ikke kommer. Så da måtte jeg bare la være å kjøpe tester, ellers hadde jeg nok vært årntli testetøs :p :)

--------------------------
Taster fra appen

Ventetiden er noe herk.. håper at google kan gi meg en positiv test, men det skjer jo aldri..*humre* :computer005 Jeg hadde nok testet meg helt blakk om jeg hadde startet før, men velger å vente til etter mensen skulle ha kommet og gjerne et par dager til bare for å gi den litt tid, men etter det så er jeg overbevist om at testene evt er feil.. Nå er vi kommet skikkelig i gang med prøvingen og har for første gang funnet el dato og gitt vårt beste for å få full klaff xsmile9hehe..

FIkk endret nick, btw.. fra bruker106heg :) Så kan kanskje endre det på lista.. uff, lagde mye mas nå :-P

Hoho. GG-test (google graviditetstest ) er farlige greier, der kan man gå ganske kjapt fra å være frisk, til gravid til kreft eller lignende :p ganske flink til å google på meg symptomer!

Taster fra appen

det som er forandringen min da, er at jeg ikke har vondt i puppa:P hmm.. kanskje el ikke har vært alikevel.. er oppblåst og sure oppstøt:P pleier som regel å ømme pupper fra dagen etter el... hadde el slim om fredagen... og hadde forventet el i går.. leste litt på nettet at el slim kommer før el. så burde da ha hatt det da:) er litt tidlig for meg å kjenne etter symptomer allerede nå:p for da blir jeg gæren om det er negativt denne mnd også:P

Hoho. GG-test (google graviditetstest ) er farlige greier, der kan man gå ganske kjapt fra å være frisk, til gravid til kreft eller lignende :p ganske flink til å google på meg symptomer!

Taster fra appen

GG- test..:laughing025... hahahaha :) Det er helt rett! Kan plutselig ende opp med å "ha" kreft :) good one!!!
Får håpe at en graviditetstest gir meg et positivt svar i stedet :-D

uff ja:P å google ting generelt er skummelt.. vet ikke hvor ofte at jeg har hatt symptomer på masse forskjellige sykdommer jeg:P hiihiii

Legen min sa at slike tilbakevendende infeksjoner kan man like så gjerne ta knerten på med det samme.. Fikk dobbel resept forrige gang, så slipper jeg at infeksjonen rekker å utvikle seg i påvente av ny legetime dersom jeg får det igjen! Jeg leste litt på nettet om det er farlig å ta antibiotika dersom det skulle vise seg at jeg er gravid da, men det virker som at det er farligere å ikke ta antibiotika ved uvi enn å faktisk ta det..?
Jeg fikk UVI for to PPer siden. Legen min ga meg Selexid da, siden den er trygg å ta om man er gravid. Han sa også at veldig mange får det når de blir gravide! Så kanskje det betyr at det har klaffet for dere denne måneden:D Jeg lurer på om jeg hadde en kjemisk da, siden jeg fikk en svak strek på kvelden rundt ikm, og TR kom fire-fem dager etter skjema.

Jeg fikk UVI for to PPer siden. Legen min ga meg Selexid da, siden den er trygg å ta om man er gravid. Han sa også at veldig mange får det når de blir gravide! Så kanskje det betyr at det har klaffet for dere denne måneden:D Jeg lurer på om jeg hadde en kjemisk da, siden jeg fikk en svak strek på kvelden rundt ikm, og TR kom fire-fem dager etter skjema.

Hm, man skal jo aldri si aldri! Men føler liksom ikke at det har klaffa denne måneden.. Det ble sånn så som så med sex rundt EL, mannen er litt uttafor pga innspurt med masteroppgave! FF sier at EL kunne være en gang mellom torsdag og i dag, og vi hadde bare sex fredag og lørdag.. Men det er jo et snev av håp da :) jeg har også en trygg gravid-antibiotika, så jeg tok en tablett tidligere. Mye bedre allerede, selv om jeg fortsatt tisser blod :S

Hm, man skal jo aldri si aldri! Men føler liksom ikke at det har klaffa denne måneden.. Det ble sånn så som så med sex rundt EL, mannen er litt uttafor pga innspurt med masteroppgave! FF sier at EL kunne være en gang mellom torsdag og i dag, og vi hadde bare sex fredag og lørdag.. Men det er jo et snev av håp da :) jeg har også en trygg gravid-antibiotika, så jeg tok en tablett tidligere. Mye bedre allerede, selv om jeg fortsatt tisser blod :S
men da har du jo litt håp alikevel:)

Du er flyttet. Senere el enn forventet?

Takk :)
Ja, det kan se sånn ut! Selv om kroppen min ga tydelige tegn tidligere, den har vel kanskje prøvd og ikke fått det til! Venter mens en gang ila uken vår ihvetfall, så får jeg heller regne tilbake til når el var ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så lenge det ikke var torsdag, har dere gode sjanser da:) En gynekolog sa til meg at annenhver dag er det optimale.

God bedring!

Hadde vist ikke EL for noen dager siden, tempen dykket igjen i dag, før ff rakk å sette kryss :( Nå håper jeg virkelig el kommer i dag, for begynte med el-slim for seks dager siden. Syntes det drar litt ut her.. og om den ikke kommer i dag, så tror jeg nesten jeg får flytte til uke 24..

Hadde vist ikke EL for noen dager siden, tempen dykket igjen i dag, før ff rakk å sette kryss :( Nå håper jeg virkelig el kommer i dag, for begynte med el-slim for seks dager siden. Syntes det drar litt ut her.. og om den ikke kommer i dag, så tror jeg nesten jeg får flytte til uke 24..

Så kjedelig, da.. Men du holder jo iallefall kontroll på når EL faktisk er! Jeg har ikke hatt ømme pupper de siste dagene, så kanskje EL aldri har vært? Skulle egentlig ønske at jeg hadde starte med temping for noen måneder siden..

Så kjedelig, da.. Men du holder jo iallefall kontroll på når EL faktisk er! Jeg har ikke hatt ømme pupper de siste dagene, så kanskje EL aldri har vært? Skulle egentlig ønske at jeg hadde starte med temping for noen måneder siden..
Ja, bortsett fra litt yo-yo-temp denne måneden, er det veldig fint å ha litt kontroll. Hadde jeg ikke tempet, så hadde jeg nok gått ut i fra at el hadde vært, siden det er seks dager siden det kom slim :P Vi satser jo på graviditet for alle mann her, ellers så er det jo bare å starte med temping neste måned ;)

Ja, bortsett fra litt yo-yo-temp denne måneden, er det veldig fint å ha litt kontroll. Hadde jeg ikke tempet, så hadde jeg nok gått ut i fra at el hadde vært, siden det er seks dager siden det kom slim :P Vi satser jo på graviditet for alle mann her, ellers så er det jo bare å starte med temping neste måned ;)

Ja, har kjøpt termometer med to desimaler, så starter temping neste måned dersom det ikke klaffer nå :) men fant ut at jeg og mannen skal være ledere på en leir for ungdommer hele neste EL-periode..! Skal bo i telt i fem dager, så blir nok fint lite sex da, haha!

Back
Topp