Du er ført oppNei, mente torsdag.. men blingsa på datoen5.juni... hehe.. skrullete av detta her blitt
pp 4.
Hvordan forandrer jeg nick egentlig. ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er ført oppNei, mente torsdag.. men blingsa på datoen5.juni... hehe.. skrullete av detta her blitt
pp 4.
Hvordan forandrer jeg nick egentlig. ?![]()
Du er flyttet. Senere el enn forventet?Flytter du meg til fredag 7?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg hadde nok testet meg helt blakk om jeg hadde startet før, men velger å vente til etter mensen skulle ha kommet og gjerne et par dager til bare for å gi den litt tid, men etter det så er jeg overbevist om at testene evt er feil.. Nå er vi kommet skikkelig i gang med prøvingen og har for første gang funnet el dato og gitt vårt beste for å få full klaff
hehe..Du er ført opp![]()
Hoho. GG-test (google graviditetstest ) er farlige greier, der kan man gå ganske kjapt fra å være frisk, til gravid til kreft eller lignendeganske flink til å google på meg symptomer!
--------------------------
Taster fra appen
... hahahaha Jeg fikk UVI for to PPer siden. Legen min ga meg Selexid da, siden den er trygg å ta om man er gravid. Han sa også at veldig mange får det når de blir gravide! Så kanskje det betyr at det har klaffet for dere denne månedenLegen min sa at slike tilbakevendende infeksjoner kan man like så gjerne ta knerten på med det samme.. Fikk dobbel resept forrige gang, så slipper jeg at infeksjonen rekker å utvikle seg i påvente av ny legetime dersom jeg får det igjen! Jeg leste litt på nettet om det er farlig å ta antibiotika dersom det skulle vise seg at jeg er gravid da, men det virker som at det er farligere å ikke ta antibiotika ved uvi enn å faktisk ta det..?
Jeg fikk UVI for to PPer siden. Legen min ga meg Selexid da, siden den er trygg å ta om man er gravid. Han sa også at veldig mange får det når de blir gravide! Så kanskje det betyr at det har klaffet for dere denne månedenJeg lurer på om jeg hadde en kjemisk da, siden jeg fikk en svak strek på kvelden rundt ikm, og TR kom fire-fem dager etter skjema.
men da har du jo litt håp alikevelHm, man skal jo aldri si aldri! Men føler liksom ikke at det har klaffa denne måneden.. Det ble sånn så som så med sex rundt EL, mannen er litt uttafor pga innspurt med masteroppgave! FF sier at EL kunne være en gang mellom torsdag og i dag, og vi hadde bare sex fredag og lørdag.. Men det er jo et snev av håp dajeg har også en trygg gravid-antibiotika, så jeg tok en tablett tidligere. Mye bedre allerede, selv om jeg fortsatt tisser blod :S
Du er flyttet. Senere el enn forventet?
Så lenge det ikke var torsdag, har dere gode sjanser daHm, man skal jo aldri si aldri! Men føler liksom ikke at det har klaffa denne måneden.. Det ble sånn så som så med sex rundt EL, mannen er litt uttafor pga innspurt med masteroppgave! FF sier at EL kunne være en gang mellom torsdag og i dag, og vi hadde bare sex fredag og lørdag.. Men det er jo et snev av håp dajeg har også en trygg gravid-antibiotika, så jeg tok en tablett tidligere. Mye bedre allerede, selv om jeg fortsatt tisser blod :S
Hadde vist ikke EL for noen dager siden, tempen dykket igjen i dag, før ff rakk å sette kryssNå håper jeg virkelig el kommer i dag, for begynte med el-slim for seks dager siden. Syntes det drar litt ut her.. og om den ikke kommer i dag, så tror jeg nesten jeg får flytte til uke 24..
Ja, bortsett fra litt yo-yo-temp denne måneden, er det veldig fint å ha litt kontroll. Hadde jeg ikke tempet, så hadde jeg nok gått ut i fra at el hadde vært, siden det er seks dager siden det kom slimSå kjedelig, da.. Men du holder jo iallefall kontroll på når EL faktisk er! Jeg har ikke hatt ømme pupper de siste dagene, så kanskje EL aldri har vært? Skulle egentlig ønske at jeg hadde starte med temping for noen måneder siden..
Ja, bortsett fra litt yo-yo-temp denne måneden, er det veldig fint å ha litt kontroll. Hadde jeg ikke tempet, så hadde jeg nok gått ut i fra at el hadde vært, siden det er seks dager siden det kom slimVi satser jo på graviditet for alle mann her, ellers så er det jo bare å starte med temping neste måned
![]()