IKM uke 23

Melder meg inn her hos dere:). IKM tirsdag uke 23:). Jeg har gått litt ut av telling pga en liten pause i prøvingen, men tror vi er på pp 9,sånn ca nå:)...
Så får vi som alle andre måneder krysse fingre for at det blir en spire som har tenkt til å bli denne gangen;).
Da har tr pakket og reist, neste ikm er 5 juni. Dette er pp 22. Om jeg blir gravid denne mnd ( noe jeg ikke tørr håpe på) hadde jeg fått verdens beste 30 års gave i februar ;)

Leo vil bli storebror <3
Du er ført opp :) lykke til ;)

Ser ut som tanta pakker og drar i dag :-) herlig :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

da har tanta pakket sammen,beg testinga tir el onsdag.forrige tester så slik ut,testet vel morgen/formiddag helt til den var sterk strek,da testet jeg nesten hvert toalettbesøk:) denne gangen skal jeg teste to ganger om dagen,når jeg får svak strek.mulig det er flere som kunne gå glipp av toppen før de blir svakere:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, da kan du nok ikke unngå å finne el :). Har du bestilt tester fra ebay? Tok det lang tid før du fikk de? Leter etter en forhandler som en får tester fortere enn 3-5 uker fra☺️..

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, da kan du nok ikke unngå å finne el :). Har du bestilt tester fra ebay? Tok det lang tid før du fikk de? Leter etter en forhandler som en får tester fortere enn 3-5 uker fra☺️..

fertility plan har noen bra som heter pro matris. de er sensitiv.ellers har jeg kjøpt av flere forskjellige,men kjøper bare fra england.da går det kjappt.:)

fertility plan har noen bra som heter pro matris. de er sensitiv.ellers har jeg kjøpt av flere forskjellige,men kjøper bare fra england.da går det kjappt.:)

Takk:). Da skal jeg ta en titt etterpå:)

Cd 8 og mistenker EL nærmer seg, budre jo komme tidllig når
TR var så kort håper jeg.
Ønsker verdens beste bursdagsgave i februar :D
Glad jeg temper denne pp'n, blir mindre stressa når jeg vet
sånn ca når TR uteblir :P

Her ser det også ut til at mensen er på vei bort. Så da er det å ta løs på ventetiden av uviss lengde. Men på fredag er det i alle fall legen. Spent. Prøver å ikke ha forveninger, men spent er jeg

Her ser det også ut til at mensen er på vei bort. Så da er det å ta løs på ventetiden av uviss lengde. Men på fredag er det i alle fall legen. Spent. Prøver å ikke ha forveninger, men spent er jeg
Lykke til! Hva skal du gjøre hos legen da? Jeg skal til gyn på tirsdag. Spent på hva han sier.

Vel, jeg vet ikke. Jeg skal ta opp det at vi ikke klarer å lage baby. Vi er utredet før, vi slet med første også, så jeg vet ikke helt hvilken vei dette blir,

fra app

Jeg vil gjerne være med her! Helt ny på forumet, og skjønner ikke så mye av oppsettet ennå... Men i alle fall, vi er helt ferske. Skummelt og spennende. Håper veldig på februar-baby!

IKM 2.juni

Cd 9.
Er i ELtider nå,
Temp ned i dag og litt watery/slim i går og i dag.

Skal endelig spiren sitte den pp'n tro.
Håper det, ville være helt uvirkelig etter så lang tid,
men der det er håp er det muligheter.
Prøver å minne meg selv på at situasjonen er en helt annen nå enn alle
årene jeg og x slet, så det KAN faktisk hende, det KAN det,
Ikke bare bare å gi slipp på de gamle følelsene i forhold til dette
men jeg prøver så godt jeg kan,
Gikk greit helt i starten, men da det startet med å gå skeis to ganger
så kom de snikende innpå, men alikevel, det KAN faktisk gå bra,
må tenke sånn, ellers er det bare å gi opp igjen og da skjer det hvertfall ikke.

Ville være helt fantastisk om vi lykkes nå :)
Er optimistisk nå i ELtider kjenner jeg.

Det var da merkelig :confused:
Litt tidlig til at det skal kunne ha noe med EL å gjøre også.
Håper det gir seg fort da.
Var bare litt blod og slim, men fy så dårlig igjen. Hadde jeg ikke hatt mensen hadde jeg vært sikker på jeg var gravid. Har hatt alle gravid symptomene som jeg hadde sist i ett par tre mnd nå. Litt på og av. Til å med mannen har spurt flere ganger om jeg er sikker på jeg ikke er gravid! Må være innbilt svangerskap selv om jeg er sikker på jeg aldri kan bli gravid igjen...

Leo vil bli storebror <3

Var bare litt blod og slim, men fy så dårlig igjen. Hadde jeg ikke hatt mensen hadde jeg vært sikker på jeg var gravid. Har hatt alle gravid symptomene som jeg hadde sist i ett par tre mnd nå. Litt på og av. Til å med mannen har spurt flere ganger om jeg er sikker på jeg ikke er gravid! Må være innbilt svangerskap selv om jeg er sikker på jeg aldri kan bli gravid igjen...

Leo vil bli storebror <3
Kanskje du skulle tatt en test bare for å sjekke?
Klem :)

Back
Topp