IKM uke 23

Møkka tanta kom i kveld.... Mandag uke 23 blir min ikm dag.. Blir nok ingen spire denne pp heller siden sambo er borte under el...men er jo lov å håpe :p.. :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Sambo her var borte forrige EL . Kjedelig , men som du sier det er håp. Hvor lenge blir han borte?

Sambo her var borte forrige EL . Kjedelig , men som du sier det er håp. Hvor lenge blir han borte?
Får se han til helga så er han borte i 2 uker. Så kan håpe på forsinket el da. Men nå har syklusen de siste 2 mnd vært på 26 dager.
Dette blir pp5

Får se han til helga så er han borte i 2 uker. Så kan håpe på forsinket el da. Men nå har syklusen de simnd vært på 26 dager.
Dette blir pp5

Ser at det kan bli litt vanskelig da ja. Håper på sen EL for deg ;)

samme problemet her.men en mulighet kan det være,men ikke på el dag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
1-2 dager før el er jo den beste tiden, så at dere ikke klarer selve dagen er greit, så lenge dere klarer noe før

fra app

1-2 dager før el er jo den beste tiden, så at dere ikke klarer selve dagen er greit, så lenge dere klarer noe før

fra app
ja satser på det,17 mai helga blir hektisk;)

Blir det 6 pp?
ja blir det det selv om jeg var gravid inni der? dette halve året har iallefall gått fort! men pp6 ja ... sukk, satt på første forsøk med jenta mi. så selv om det har gått fort føles det som en evighet.
mannen kommer hjem onsdagen jeg skal ha el. så har liten tro egentlig på denne pp. ikm kommer mitt i ferien i Tyrkia. så sitter å lurer på og ikke prøve og utsette tanta. men da blir det jo kluss, og vil virkelig bli gravid. sukk... hva ville dere gjort? og tante besøk uten ppiller er jo ikke akkurat bare spotting... ekstra gøy på stranda i Tyrkia :p

haha.. dette ble da et langt innlegg ...

Sent from my iPhone using BV Forum

lurer på, hadde denne på ca11dpo denne pp. tror dere jeg har en kjemisk nå, eller er det en såkalt skyggestrek? eller er det bare keg som ser syner? :p
ImageUploadedByBV Forum1399551471.734612.jpg

lurer på, hadde denne på ca11dpo denne pp. tror dere jeg har en kjemisk nå, eller er det en såkalt skyggestrek? eller er det bare keg som ser syner? :p Vis vedlegget 60432

Ser streken jeg :-)

Ser streken jeg :-)

ja sant... så da er det enten skyggestrek eller så har jeg kjemisk nå.. for tanta er iallefall på besøk... men samme kan det være nå satser vi på uke 23 er uken

Ville bare dele dette med dere :-) dette er det jeg ser når jeg går ut terrasse døren ;-) :-P. Sååå søte lam <3

Vedlegg

• 1399649772917.jpg
    1399649772917.jpg
    99,2 KB · Visninger: 59
  • 1399649785629.jpg
    1399649785629.jpg
    94,4 KB · Visninger: 57
Noe sånn ja :-P. Var vell egentlig fordi glad laks var opptatt så da måtte jeg finne på noe annet :-P. Haha

Melder meg inn her hos dere:). IKM tirsdag uke 23:). Jeg har gått litt ut av telling pga en liten pause i prøvingen, men tror vi er på pp 9,sånn ca nå:)...
Så får vi som alle andre måneder krysse fingre for at det blir en spire som har tenkt til å bli denne gangen;).

da har tanta pakket sammen,beg testinga tir el onsdag.forrige tester så slik ut,testet vel morgen/formiddag helt til den var sterk strek,da testet jeg nesten hvert toalettbesøk:) denne gangen skal jeg teste to ganger om dagen,når jeg får svak strek.mulig det er flere som kunne gå glipp av toppen før de blir svakere:)

Vedlegg

• 1399733452004.jpg
    1399733452004.jpg
    51,6 KB · Visninger: 76
Melder meg inn her hos dere:). IKM tirsdag uke 23:). Jeg har gått litt ut av telling pga en liten pause i prøvingen, men tror vi er på pp 9,sånn ca nå:)...
Så får vi som alle andre måneder krysse fingre for at det blir en spire som har tenkt til å bli denne gangen;).
Da er du ført opp. Håper 9 pp er mnd for deg :) lykke til :))

Back
Topp