IKM uke 23 ✨

TR ankommet
 
Jeg må faktisk oppdatere igjen.

Utover dagen og kvelden har blødningen tatt seg opp. Jeg begynner å nærme meg en normal menstruasjon ser det ut til! Jeg aner jo ikke om det er Don Quai eller ikke, men fornøyd er jeg!

Forrige PP var første gang jeg prøvde Don quai noen dager etter at TR kom. Det var også første gang menstruasjonen fikk riktig varighet, slik den var før jeg satt inn p-stav. Nå ser også mengden ut til å nærme seg normal.

Tenk at man skal bli så glad for å blø mer under mensen!:smiley-bounce012 Det hadde jeg ikke trodd, men det er jo første gangen på 2,5 år at alt ser ut til å nærme seg normalen igjen:)
 
Jeg kan nok skrives på TR, selvom den ikke har kommet enda. Ser nå at mensen har flyttet seg pga eggløsning, så IKM er 9/6 istedet for 6/6. Tok test idag og er 11 DPO og den er blenda hvit. Har hatt veldig mensenmurringer de siste dagene og går bare å venter på å se blod i trusa. Neste prøveperiode skal vi prøve fertilitetsmonitor
 

Vedlegg

  • IMG_6706.jpeg
    IMG_6706.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 83
Jeg må faktisk oppdatere igjen.

Utover dagen og kvelden har blødningen tatt seg opp. Jeg begynner å nærme meg en normal menstruasjon ser det ut til! Jeg aner jo ikke om det er Don Quai eller ikke, men fornøyd er jeg!

Forrige PP var første gang jeg prøvde Don quai noen dager etter at TR kom. Det var også første gang menstruasjonen fikk riktig varighet, slik den var før jeg satt inn p-stav. Nå ser også mengden ut til å nærme seg normal.

Tenk at man skal bli så glad for å blø mer under mensen!:smiley-bounce012 Det hadde jeg ikke trodd, men det er jo første gangen på 2,5 år at alt ser ut til å nærme seg normalen igjen:)
Så godt å høre!
Håper det resulterer i spire neste måned :Heartred
 
Jeg kjenner at jeg ikke er veldig optimistisk på å være gravid, testet i gårt tidlig 12 dager DPO og så ingen antydninger. Men synes likevel det er noe rart ettersom jeg ikke har noen av de vanlige PMS symptomene som oppstår i forkant og nå er jo IKM imorgen
 
Back
Topp