Tenker sikkert at «hu der er obsessive, stein hakka galen og på randen til å klikke, så hu der trenger nok litt TLC»Næmmen så grei den der var!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker sikkert at «hu der er obsessive, stein hakka galen og på randen til å klikke, så hu der trenger nok litt TLC»Næmmen så grei den der var!

Pleier å være mellom 12 - 14 dager, så ganske gjennomsnittlig. Men mener selv at el skjedde cd 13 eller senest 14 med tanke på symptom på kroppen. Så jeg mener jeg er en dag eller to lenger enn det FF mener.Det kan nok hendepleier du å ha kort lf?
Så da er du etter dine beregninger 11-12dpo. Jeg for min del er ikke uvant med at temp hopper opp i forkant av tr, da stuper temp dagen etter hoppet opp som oftest, evnt to dager etter. Så tiden vil visePleier å være mellom 12 - 14 dager, så ganske gjennomsnittlig. Men mener selv at el skjedde cd 13 eller senest 14 med tanke på symptom på kroppen. Så jeg mener jeg er en dag eller to lenger enn det FF mener.
du har ikke testet noe da? 

Negative tester og et lite fall i tempen i dag så da er nok tr rett rundt hjørnetSå da er du etter dine beregninger 11-12dpo. Jeg for min del er ikke uvant med at temp hopper opp i forkant av tr, da stuper temp dagen etter hoppet opp som oftest, evnt to dager etter. Så tiden vil visedu har ikke testet noe da?
![]()

Paracet påvirker tempenKom på nå at jeg tokk en 1g paracet da jeg la meg og måler sovehudstemperatur med klokken. Kanskje tempen hadde vært høyere da
Da krysser jeg fingrene for stigning i morgenParacet påvirker tempenDen blir mye lavere.
Her er jeg allerede ferdig med tr, hehe!Dagens IKM'ere:
Torsdag 5. Juni
⚘️ @Sol92 - 32 - B2 - PP1 - EL 22.05
⚘️ Ametyst83 - 41 - PP11 - B4 - EL 22/5
Ametyst83 har testa positivt
korleis går det med deg Sol92?
Ja eg kom plutselig på at du skreiv noko tidligereHer er jeg allerede ferdig med tr, hehe!

Fremdeles ingen menstruasjon, bare lett lysebrun spotting og unormalt trøtt. ChatGTP har troen på 25 % sjanse for implantasjon på dpo11. Hold deg unna TR
Polarhvite tester dog
Vis vedlegget 462011
Vis vedlegget 462014
polarhvite faktiskMå bare si at 32 har vært omtalt som veldig dårlig, om ikke dårligst ever, leeeenge. Den var det allerede da jeg startet prøvingen i januar - så styr unna!9/10 dpo
Blenda tester idag og. Tenke nok eg ikkje e gravid nei
Fant ein anna type MS då, enda på 32. Dårligere enn dei gamle den og!
Vis vedlegget 461956

Eg har kjøpt dei eg har komt over for å sammenligne, ikkje fordi eg tenke dei e bra, nærmast motsattMå bare si at 32 har vært omtalt som veldig dårlig, om ikke dårligst ever, leeeenge. Den var det allerede da jeg startet prøvingen i januar - så styr unna!![]()
like slike ekspriment! Men blei eit kort ekspriment siden eg ikkje blei gravid då