IKM uke 23⚘️⚘️

Det kan nok hende :) pleier du å ha kort lf?
Pleier å være mellom 12 - 14 dager, så ganske gjennomsnittlig. Men mener selv at el skjedde cd 13 eller senest 14 med tanke på symptom på kroppen. Så jeg mener jeg er en dag eller to lenger enn det FF mener.

Pleier å være mellom 12 - 14 dager, så ganske gjennomsnittlig. Men mener selv at el skjedde cd 13 eller senest 14 med tanke på symptom på kroppen. Så jeg mener jeg er en dag eller to lenger enn det FF mener.
Så da er du etter dine beregninger 11-12dpo. Jeg for min del er ikke uvant med at temp hopper opp i forkant av tr, da stuper temp dagen etter hoppet opp som oftest, evnt to dager etter. Så tiden vil vise :bag: du har ikke testet noe da? :angelic:

12 DPO - hvorfor sitte inne når alt håp er ute?

Temperaturfall og krystallhvit GT - TR kommer nok idag eller imorgen :shifty:

Håper det er flere andre i gruppen som ender opp med positive tester :smiley-angelic001:Heartpink

IMG_4030.jpeg

IMG_4031.jpeg

Her er tempen på samme nivå som etter dippen i går. Hadde håpet på stigning igjen

Vedlegg

• Screenshot_20250605_061046_Premom.jpg
    Screenshot_20250605_061046_Premom.jpg
    156,4 KB · Visninger: 38
Dagens IKM'ere:

Torsdag 5. Juni
⚘️ @Sol92 - 32 - B2 - PP1 - EL 22.05
⚘️ Ametyst83 - 41 - PP11 - B4 - EL 22/5

Ametyst83 har testa positivt :blob7
korleis går det med deg Sol92?

Testet i går og den var blenda (12 DPO), så da er det nok mest sannsynlig å gjøre seg klar for en ny runde… …men gir ikke opp før TR ankommer.

Må bare si at 32 har vært omtalt som veldig dårlig, om ikke dårligst ever, leeeenge. Den var det allerede da jeg startet prøvingen i januar - så styr unna! :hilarious:
Eg har kjøpt dei eg har komt over for å sammenligne, ikkje fordi eg tenke dei e bra, nærmast motsatt :hilarious: like slike ekspriment! Men blei eit kort ekspriment siden eg ikkje blei gravid då :smiley-ashamed004

Back
Topp