IKM uke 23⚘️⚘️

IMG_5301.jpeg
IMG_5302.jpeg

Jeg har ikke brukt å teste med disse testene. Vet ikke hvordan de kan være. Strekene kommer hvertfall med en gang. Jeg innser at jeg har kun sett strek på de igår og idag :joyful: Så det er jo knapp tid. Tok en vanlig makesure nå, og den ble svak rosa med en gang også. Husker at jeg har blitt stresset av lite økning på tester tidligere, og så har det gått bra. Så det er jo litt dumt å utelukke at det faktisk kan gå bra også! Takk for oppløftende svar, er jo greit å ha litt håp også:happy:

Vi krysser fingrene for sterkere streker i morgen, altså ❤️❤️

11 DPO - Vegg-etter-3-strøk-Jotun-hvit

DVS negativ test idag morges også :hilarious:

Hadde bittellitt spotting idag og temperatur på vei nedover så enten er menstruasjon på vei (for tidlig, skal ha på lørdag og jeg har regelmessig menstruasjon), eller så er det implantasjonsblødning. Mest sannsynlig TR - men holder dere oppdatert :hilarious:
IMG_4018.jpeg

IMG_4020.jpeg

11 DPO - Vegg-etter-3-strøk-Jotun-hvit

DVS negativ test idag morges også :hilarious:

Hadde bittellitt spotting idag og temperatur på vei nedover så enten er menstruasjon på vei (for tidlig, skal ha på lørdag og jeg har regelmessig menstruasjon), eller så er det implantasjonsblødning. Mest sannsynlig TR - men holder dere oppdatert :hilarious:
Vis vedlegget 461976
Håper egget festet seg i går og at det er en implantasjon blødning :love017

Back
Topp